Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    MINI-galning
    Reg.datum
    maj 2006
    Förnamn
    Alexander
    Ort
    Växjö, Småland
    Inlägg
    263

    Söker cooper S ägare !

    Tjena grabbar och tjejer !

    Är så här att jag håller på att sälja min kära cooper för att köpa mig en cooper S iställe!

    Jag har fått ett mycket intressant svar av en mini cooper S ägare som ev. är sugen på att byta och det är här problemet kommer in...

    Är nämligen så att det finns 2 ägare till hans mail-adress, alltså det finns 2 personer med samma mail...visste inte ens att detta var möjligt... Men när jag svarar till mailadressen så kommer jag iaf till fel kille, har försökt på alla möjliga sätt att hitta den rätta avsändaren men utan resultat...

    Så jag tänkte att det kanske är någon här på forumet som vet något om detta eller som kanske vet vem personen är?

    Han heter iaf Johan och har en cooper S -04 med lite nytt avgassystem osv och är han verkar sugen på att sälja/byta... någon som vet vem han kan vara så skulle jag vara väldigt tacksam för svar!

    Inte så mycket info att gå efter men man vet juh aldrig man kan ha tur

    MVH Alexander Franzén

  2. #2
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Om han svarade på blocket så kanske han lyckade stava sin adress fel, kan ju vara däri som felet ligger

    Vet du något mer om han och hans bil?
    Var han bor, vilken färg bilen har?

    Allt lär kunna vara till hjälp iaf om nån skulle veta...

    Mvh

  3. #3
    MINI-galning
    Reg.datum
    maj 2006
    Förnamn
    Alexander
    Ort
    Växjö, Småland
    Inlägg
    263
    Hehe jag misstänker också att felet ligger i att han har angivit fel mail-adress vilket inte är helt omöjligt på blocket, men det skulle vara mycket roligare om 2 personer skulle ha samma adress

    Jag vet faktiskt inte speciellt mycket om bilen, skulle nämligen höra av mig till honom om jag tyckte att det lät intressant med ett ev. byte, men är inte så lätt utan en korrekt mailadress eller telefonnummer =)

    Det jag vet om bilen är att det är en Cooper S -04 runt 3500mil , 18” fälgar, Supersprintavgas, HKS sportluftfilter …. Tror även att han som äger den idag heter Johan S…

    Är inte mycket till information men förhoppningsvis är det någon här som vet något kul

    Med vänlig hälsning Alexander Franzén

  4. #4
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Citat Ursprungligen postat av alxndr
    Hehe jag misstänker också att felet ligger i att han har angivit fel mail-adress vilket inte är helt omöjligt på blocket, men det skulle vara mycket roligare om 2 personer skulle ha samma adress

    Jag vet faktiskt inte speciellt mycket om bilen, skulle nämligen höra av mig till honom om jag tyckte att det lät intressant med ett ev. byte, men är inte så lätt utan en korrekt mailadress eller telefonnummer =)

    Det jag vet om bilen är att det är en Cooper S -04 runt 3500mil , 18” fälgar, Supersprintavgas, HKS sportluftfilter …. Tror även att han som äger den idag heter Johan S…

    Är inte mycket till information men förhoppningsvis är det någon här som vet något kul

    Med vänlig hälsning Alexander Franzén
    Om den har superspringavgas så är den iaf relativt unik, finns nog inte överdrivet många med det. Jag har dock inte varit med så länge så att jag har koll på alla.
    Du kanske ska lägga tråden med allt du vet i allmänt, är inte nån bra aktivitet här, speciellt inte i bisektionerna...

  5. #5
    antar att du inte har något reg nr? då hade det ju varit löst.

  6. #6
    MINI-galning
    Reg.datum
    maj 2006
    Förnamn
    Alexander
    Ort
    Växjö, Småland
    Inlägg
    263
    hehe ne inget reg...tyvärr! ... tack för tipsen, ska testa allmänt och se om det blir något svar

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •