Resultat 1 till 11 av 11
  1. #1

    Vart kan man få tag i en hastighetsmätare till mini?

    Söker efter en hastighetsmätare till mini, ska vara till ett annat projekt jag håller på med. Någon som har koll på vart samt vad det kan kosta?

  2. #2
    Alltså orginal hastighetsmätare? Kan kolla artikelnummret i ETK om du vill ha det?

  3. #3
    MNS
    Guest

    Re: Vart kan man få tag i en hastighetsmätare till mini?

    Citat Ursprungligen postat av jensclaudius
    Söker efter en hastighetsmätare till mini, ska vara till ett annat projekt jag håller på med. Någon som har koll på vart samt vad det kan kosta?
    Orginalets jätte stora i mitten eller den mindre som sitter i bilar med stora navin?

  4. #4
    Det är den stor ai mitten jag är intressaerad av, ska stoppa i den i min saab (www.madcarsound.com / byggen / saaben)

    Varvräknare har jag det jag är ute efter är hastighet, soppa, motortemp, + någon varningslampa och allt verkar finnas i den stora

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Alltså orginal hastighetsmätare? Kan kolla artikelnummret i ETK om du vill ha det?
    Jättegärna

    Kan du se priset också?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av jensclaudius
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Alltså orginal hastighetsmätare? Kan kolla artikelnummret i ETK om du vill ha det?
    Jättegärna

    Kan du se priset också?
    Kan nog bara greja art nr så får du kolla priset med nån på BMW/Mini... återkommer med det senare..

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Citat Ursprungligen postat av jensclaudius
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Alltså orginal hastighetsmätare? Kan kolla artikelnummret i ETK om du vill ha det?
    Jättegärna

    Kan du se priset också?
    Kan nog bara greja art nr så får du kolla priset med nån på BMW/Mini... återkommer med det senare..
    Sjyst

  8. #8
    Testa: 62 11 6 924 908
    Verkar vara hast.mätare instrumentpanel km/h

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Testa: 62 11 6 924 908
    Verkar vara hast.mätare instrumentpanel km/h
    Tack, ska rina till bmwgroup på måndag och kolla, troligtvis lär man bli skinnad om man nu köper loss en sån...

  10. #10
    Jo den lär tyvärr inte vara gratis misstänker jag...
    I och med att Minin har drive by wire och massa skit (typ allt är elektroniskt) kanske det blir liten utmaning och få det att lira med resten i SAAB:en?

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Jo den lär tyvärr inte vara gratis misstänker jag...
    I och med att Minin har drive by wire och massa skit (typ allt är elektroniskt) kanske det blir liten utmaning och få det att lira med resten i SAAB:en?
    Pengarna är det då värre med men utmaningar gillas

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •