Resultat 1 till 3 av 3
  1. #1
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906

    Bygga PC i bilen

    Jag vill bygga pc i minin och undrar om någon här försökt sig på detta? har kollat runt lite och jag är smartare idag än igår iaf om man säger så.

    Den här killen hade gjort det riktigt fint.



    har en massa delar liggandes hemma, skulle vilja använda dom ist. för att köpa nya mini itx grejjer, någon med erfarenhet?


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  2. #2
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218
    tänk på att det inte räcker men en 220-12v omkopplare. strömmer ligger ju inte konstant på 12v i bilen så du får ha nått som håller koll på det så datorn inte grillas.

    goggla lite. finns nog tonvis med personer har byggt dator i bilen. skillnaden är väl hur du vill att det ska se ut i minin.

    lycka till. och POSTA BILDER på bygget!!

  3. #3
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    jun 2004
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    45
    Jag vill bygga pc i minin och undrar om någon här försökt sig på detta? har kollat runt lite och jag är smartare idag än igår iaf om man säger så.

    Jag håller på och bygger till min me, just nu håller ja på och testar bilbatteriet med ett gammalt itx bord E500. Så här långt har allt gått bra, disten som körs är gentoo + freevo funderar även på att installera ett pccard ericsson gsm kort +läsare bara för skojs skull.. Just nu väntar jag bara på att bilen ska komma tillbaka från verkstan,

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •