Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    jun 2004
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    45

    så vare min mini då

    pratade med dom idag, och dom sa att om dom hadde haft grejer till den så skulle de ta ca 3 veckor till men nu saknas de en ***** massa så ca 1-2 månader kanske då, Då sa ja aha ofan med denna minen ->

  2. #2
    MINI-galning Martins avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Martin
    Ort
    Höllviken
    Inlägg
    668
    surt

    Gick allt på försäkringen? Hur blev det med fälgarna ??
    [color=silver]Martin Roenngard[/color]
    *SÅLD*
    Cooper S by Digi-Tec -02
    *SÅLD*
    Bmw M3 E46 -03
    *SÅLD*
    Cooper S works -04
    [color=silver]Höllviken[/color]

  3. #3
    MNS
    Guest

    Re: så vare min mini då

    Citat Ursprungligen postat av Yeah-Right
    pratade med dom idag, och dom sa att om dom hadde haft grejer till den så skulle de ta ca 3 veckor till men nu saknas de en ***** massa så ca 1-2 månader kanske då, Då sa ja aha ofan med denna minen ->
    Verkstäder och synnerhet plåt är alltid lika posetiva men dom blir aldrig klara i tid utan det brukar låta; det kommer tyvär ta ett par veckor till men vi ska bara beställa dom där delarna och sen är bilen klar snart Men vad ska man göra... man e ju fast i deras händer

  4. #4
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    jun 2004
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    45
    Japp allt gick på försäkringen bara 4lök i självrisk så får ja nya fälgar o allt , i en av fälgarna blev de jätte hacket bertil i, Så de va ju tur att dom byter dom . Nu under tiden tynar ja en kubistar 1.5 dci80 men den är rätt så ostabil det brukar kunna bli att man nästan tippar o åker på två hjul en bit, men det är ju roligt de me. Har aldrig garvat så mycke som när en kolega sa att han hadde sett mig på 2hjul när ja va på väg till jobbet : ).

  5. #5
    MINI-galning Martins avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Martin
    Ort
    Höllviken
    Inlägg
    668
    Citat Ursprungligen postat av Yeah-Right
    Japp allt gick på försäkringen bara 4lök i självrisk så får ja nya fälgar o allt , i en av fälgarna blev de jätte hacket bertil i, Så de va ju tur att dom byter dom . Nu under tiden tynar ja en kubistar 1.5 dci80 men den är rätt så ostabil det brukar kunna bli att man nästan tippar o åker på två hjul en bit, men det är ju roligt de me. Har aldrig garvat så mycke som när en kolega sa att han hadde sett mig på 2hjul när ja va på väg till jobbet : ).
    Diesel rockar fet ju, men du får nog köra lite försiktigt
    [color=silver]Martin Roenngard[/color]
    *SÅLD*
    Cooper S by Digi-Tec -02
    *SÅLD*
    Bmw M3 E46 -03
    *SÅLD*
    Cooper S works -04
    [color=silver]Höllviken[/color]

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •