Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: R53

  1. #1
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    apr 2015
    Förnamn
    niels
    Ort
    Lomma
    Län
    skåne
    Inlägg
    1

    R53

    hey mini fans,.
    er der nogle der har erfaring met tunings firma kellener i tyskland (hittar ingen hemsida), fins der et liknande her i sverige
    gerne infos med links eller hemsida..

    mvh niels-lomma

  2. #2
    MINI-galning mopacks avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Förnamn
    Alexander
    Ort
    Lomma
    Län
    Skåne
    Inlägg
    264
    Hej Niels,
    En direkt Minituner har vi inte i Sverige (vad jag vet). Dock så har du firmor som kan göra under för våra R53or. Ett av dessa företag är Stertman (Nynäshamn).
    www.stertman.se. Annars har du även PBZ (Uppsala) eller även GDM (Vallåkra här i Skåne) som kan mappa bilen till dig. Men då får du slänga på delarna själv. Om du ska köra delar eller ha jobb gjort på bilen utomlands så kan jag rekommendera Krumm Motorsport i Tyskland, riktigt snabba grabbar på ringen. Lycka till och hoppas att vi ses i byn,

    Med vänlig hälsning / Alex (som också bor i Lomma)
    Alex S
    2003 Mini Cooper S

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av sebo Visa inlägg
    hey mini fans,.
    er der nogle der har erfaring met tunings firma kellener i tyskland (hittar ingen hemsida), fins der et liknande her i sverige
    gerne infos med links eller hemsida..

    mvh niels-lomma
    Trimmade min bil hos Kelleners och var riktigt nöjd, prisvärt och bra det var dock 2004. Tror inte dom finns kvar i samma regi och på samma sätt.
    Tror dock det finns mer kunskap nu och som andra svar i tråden finns det mer val nu än då

    lycka till
    F60 JCW

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •