Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Medlemskap?

  1. #1
    MINI-entusiast pawels avatar
    Reg.datum
    jul 2014
    Förnamn
    Pawel
    Ort
    Kävlinge
    Län
    Skåne
    Inlägg
    48

    Medlemskap?

    Försökte läsa på lite om vad det innebär att bli betalande medlem och varför man skulle bli det. Såg t.ex att man blir befogad till 10% rabatt hos flera Mini-ÅF klubben har samarbete med, klart ett stort plus. Under "Läs mer" får man dock inte läsa mer om man inte är betalande medlem.

    Lite dött lopp alltså.
    Kan jag få bli länkad vidare? Räknas BMW t.ex som en Mini-ÅF eller det är endast utvalda butiker? Stödjer gärna klubben för en god sak om det handlar om webplats, driftkostnader av forum mm men klistermärkena och stjärnan i kanten är nog inte värda 16€ för mig. Jag vet redan att jag är en av de bästaste på allt utan stjärnor

    Skärmavbild 2014-09-05 kl. 00.31.20.png
    Senast redigerat av pawel den 2014-09-04 klockan 23:34.

  2. #2
    Teknikansvarig Scitz0s avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Förnamn
    Ola
    Ort
    Lomma
    Län
    Skåne
    Inlägg
    2 996
    Tack för din input pawel, här har vi helt klart upptäckt en brist som måste lösas.

    Iom att listan på aktuella medlemsrabatter ändras så valde vi att lägga upp det som ett forum där varje förmån ligger i sin egen tråd och uppdelat över landet för enklare översyn. Detta är smidigare än att lista det under informationen för att bli betalande medlem. Det är kanske så att vi ska öppna upp detta forum så alla kan se vilka rabatter som erbjuds. Vi kommer ta en diskussion inom styrelsen och se var vi landar.

    För att svara på din specifika fråga så när det gäller rabatt hos bmw så fick vi svaret att samma rabatter hos bmw återförsäljare som bmwcs har gäller även för oss. För nu kan du titta på listan på http://www.bmwcs.com/medlemsFormaner.php.
    Vi har planer på att designa om hemsidan lite och kommer då samtidigt att göra en översyn av information som detta.
    Scizze 2.0 (F56 JCW) i NMCS Garaget

    Scizze (R56 Cooper S) *SÅLD* i NMCS Garaget

    Bli betalande medlem du med:
    Betala via Paypal = bäst

  3. #3
    MINI-entusiast pawels avatar
    Reg.datum
    jul 2014
    Förnamn
    Pawel
    Ort
    Kävlinge
    Län
    Skåne
    Inlägg
    48
    Ok, I'm in

    Men det där med "Läs mer" får nog tittas genom för det är rätt motsägelsefullt att skapa ett helt avsnitt med anledningar till att bli medlem. Och som en ikke-medlem får man inte lov att läsa de anledningarna. Men nu när jag har betalt så ska jag in och titta varför!

  4. Gilla Hagatorpet gillade detta inlägg
  5. #4
    Teknikansvarig Scitz0s avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Förnamn
    Ola
    Ort
    Lomma
    Län
    Skåne
    Inlägg
    2 996
    Det har helt enkelt blivit en tankevurpa där som inte upptäckts tidigare.
    Har inte fått in någon rapport på det tidigare.

    Det kommer att öppnas upp, vi har diskutera det inom styrelsen för att komma fram till bästa lösning och enklast och bäst är att öppna forumet.
    Scizze 2.0 (F56 JCW) i NMCS Garaget

    Scizze (R56 Cooper S) *SÅLD* i NMCS Garaget

    Bli betalande medlem du med:
    Betala via Paypal = bäst

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Ingår medlemskap månnetro ;)
    Av MrPlow i forum Allmänt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 06:41
  2. medlemskap
    Av boden75 i forum Allmänt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 23:24

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •