Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1

    MINI Goes All Around - Team Gigamot

    Team Gigamot kommer i mitten på juni att starta en fantastisk resa. De kommer att köra en (kanske två) MINI F56 runt jorden. De kommer bl a att delta i Klassikern "MINI Takes The States".
    Team Gigamot har haft stora framgångar i den tyska MINI Challengeserien då vår egen hedersmedlem Daniel Haglöf körde för dem ochvann serien 2009.
    Jag lärde känna Daniel på MINI United på Silverstone 2009, och när säsongen var slut och Danne körde i mål som totalsegrare gjorde han det med NMCS-dekaler på bilen som jag gett till honom vid ett tidigare tillfälle. På så vis har NMCS varit med om att vara på bilen som tog hem titeln i MINI Challenge 2009!
    Även vår hedersmedlem Fredrik Lestrup har kört med vår klubbdekal på sin MINI Challengeracer.

    Jag såg genast en möjlighet att sprida reklam för NMCS via bilen/bilarna som deltar i MINI Goes All Around. Jag har skickat ner ett gäng klubbdekaler (tack MadeleineO för snabb assistans med att få fram dekaler ) som de kommer klistra på den / de F56 som deltar i denna episka resa. På Facebook har Gigamot skapat en sida för detta., "MINI goes all around" . Gå in och gilla sidan om ni vill.

    Jag kommer försöka rapportera om deras tur allt eftersom den fortskrider så ni som inte härjar runt på Fejan också ser vad som händer.Startdatum är satt till 16 juni 2014. Vi önskar Team Gigamot lycka till med allt och ser fram emot bilder och rapporter.

    Be MINI - good luck guys!

    image.jpg image.jpg
    MINI Cooper JCW F56 2020, British Racing Green IV/Red

    F.D. MINI Cooper JCW F56 2018, Lapisluxury Blue/Red
    F.D. MINI Countryman SE 2021, British Racing Green IV/White
    F.D. MINI Cooper Clubman S R55 2012, Eclipse Grey/Black
    F.D. MINI Cooper S R56 2007, Laser Blue/White, nedlackerad
    F.D. MINI Cooper R50 2002, Chili Red/White

  2. Gilla Hagatorpet gillade detta inlägg
  3. #2
    Gigamots F56 S börjar bli klar för avfärd. Idag kom bilden med alla klubbdekaler. Vår dekal är centralt placerad bland MINIklubbar från jordens alla hörn

    image.jpg
    MINI Cooper JCW F56 2020, British Racing Green IV/Red

    F.D. MINI Cooper JCW F56 2018, Lapisluxury Blue/Red
    F.D. MINI Countryman SE 2021, British Racing Green IV/White
    F.D. MINI Cooper Clubman S R55 2012, Eclipse Grey/Black
    F.D. MINI Cooper S R56 2007, Laser Blue/White, nedlackerad
    F.D. MINI Cooper R50 2002, Chili Red/White

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •