Resultat 1 till 9 av 9
  1. #1
    Urban Mini
    Guest

    Red face Rabatter i Trollhättan med omnejd för medlemmar i NMCS

    Startar tråden så får jag, eller andra, fylla på allt eftersom det trillar in.

    Dagen rabattfiskning gav:

    20% rabatt på alla trycksaker, stickers, stripes mm samt arbete hos SKYLT OCH TEXT. De kan även vara behjälpliga med att sätta på stripes eller dyligt som ni köpt på annat håll. Kontakta nedan för offert.

    RED: De kan även skicka sakerna om ni är beredda att montera dem själva.

    Lars Renberg
    0520 377 90
    0705 737 790
    lars@skyltotext.se
    www.skyltotext.se

    De ligger på Batterivägen 3 i Trollhättan inte alls långt från MINI. Det enda han sa var att han inte hinner helfoliera några bilar, detta görs endast för företag pga tiden det tar.
    Senast redigerat av Urban Mini den 2013-10-02 klockan 14:42.

  2. #2
    Urban Mini
    Guest
    Bygger på tråden direkt för att det inte skall bli för plottrigt.

    Var och pratade med MINI idag igen angående eventuella rabatter för klubbmedlemmar. Det kommer förmodligen bli som följer:

    20% på accessoarer, livsstilsartiklar mm.
    10-15% på verkstadsarbeten inkl reservdelar
    Även någon form av rabatt på bilköpen i form av ren procentsats.

    OBSERVERA: Detta är inget som är bekräftat ännu utan bara vad som berörts i samtal, han var nyfiken på hur medlemmarna ställer sig till rabatten är det fullgott eller på tok för snålt?

    Så tyck till

  3. #3
    MINI-galning Minids avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Förnamn
    Björn
    Ort
    Kungälv
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    1 241
    Du är en helt klart flitig minist Urban!
    Rabatterna är liknande de som finns på mini/bmw i Göteborg, de kanske har en viss prismall de kan följa, men extra rabatter är väl inte fel?
    Mini Paceman JCW 2014
    Såld : Mini Cooper D 2012

  4. #4
    Urban Mini
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Minid Visa inlägg
    Du är en helt klart flitig minist Urban!
    Rabatterna är liknande de som finns på mini/bmw i Göteborg, de kanske har en viss prismall de kan följa, men extra rabatter är väl inte fel?
    Tack för detta! Man får smida medans det går. De är i uppstart med och vi får visa vår bästa sida senare på VIP kvällen

  5. #5
    Urban Mini
    Guest

    Thumbs up VIANOR Rabatter i Trollhättan.

    Betalande medlemmar får 44% på bruttopriset på NOKIAN segmentet, detta motsvarar ca 10% på priset mot kontantkund. De lämnar även 15% på allt arbete så som balansering, skiftning etc. Kom ihåg att de även utför service, oljebyten bromsbyten så hör er för vad ni vill ha gjort. De stämplar även boken och de ÄR en auktoriserad verkstad. På däckhotellet betalar ni endast 500 kr per säsong och då ingår följande: Skiftning, förvaring, handtvätt, försäkring, 24H service garanti (ring när du vill och de skiftar åt dig inom 24h oavsett kön på verkstaden). Kanonpaket.


    Så för att summera:

    44% på bruttopriset (10%) NOKIAN DÄCK (även Nordman ingår i Nokian)
    15% på verkstadsarbeten
    500 kr totalt för VIP-paketet däckhotell norm pris ca 700 kr så en rabatt på 200kr


    Detta är ett kanonställe att vända sig till! När jag är ute och fiskar rabatter så väljer jag ställen runt om som jag vet är pålitliga så klart. Ingen ide med rabatt om det är ett skitställe För er Göteborgare eller andra i närheten så är det lätt värt en liten extra resa.

    Fråga efter Kalle.

    PS vill ni ha mer rabatt så här han inte omöjlig alls bara att fråga på DS

  6. Gilla MadeleineO gillade detta inlägg
  7. #6
    MINI-galning mopacks avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Förnamn
    Alexander
    Ort
    Lomma
    Län
    Skåne
    Inlägg
    264
    Urban - Bra jobbat. Tyvärr är Trollhättan lite långt för mig att köra men det är roligt att se att glöden finns här Tror ni det finns någon som består med trimdelar till våra minis samt gör uppgraderingar (dvs utför arbetet) som skulle kunna ge oss rabatt till klubben?

    Mvh / Alex
    Alex S
    2003 Mini Cooper S

  8. #7
    Urban Mini
    Guest
    Jag kan kolla här uppe med Autotech om intresse finns, de är otroligt duktiga och kan ge dig precis vad du behöver allt från Custo made till standard trim, chip mm mm .. Återkommer så snart jag vet mer.

  9. Gilla mopack gillade detta inlägg
  10. #8
    MINI-galning MadeleineOs avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Förnamn
    Madeleine
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 002
    Fint jobbat Urban!

    Ska vi sammanfatta och lägga in detta erbjudande under Sponsorer där alla medlemserbjudanden ligger synliga för betalande medlemmar?
    Mitt liv är som en film.

    Bilen: Monsieur Sportif - Mini Cooper S R53 2006
    Ex:et: Silverpilen - Mini Cooper R56 2007


    Bli betalande medlem du med:
    Betala via Paypal = bäst

  11. #9
    Urban Mini
    Guest
    Ok det var där det skulle vara Kör på så lägger jag det på rätt ställe direkt nästa gång.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-09-30, 23:56
  2. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 12:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •