Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906

    Solvalla Fredag 26/11

    Ska sladdas på solvallas parkering imorgon Fredag klockan 22:00 om någon vill komma, det är ganska många som ska dit är det sagt iaf.

    Kan vara kul att träffa någon annan med MINI

    hoppas vi ses där.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  2. #2
    MNS
    Guest
    ja var där i...*tänka*...tisdagå onsdags å körde lite...brett å fint men riktigt halt. Kan tänka mig att det är SPÅRIGT där nu...först +grader sedan - men jag kanske dycker upp...iof ingen mini men...

  3. #3
    MINI-galning
    Reg.datum
    jun 2004
    Inlägg
    163
    skulle gärna vilja komma men det verkar som det inte kommer mycket folk!!!!
    Aja vi får se!!!

  4. #4
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    jodå, det blir ett par, såg på zatzy att du bor i Sollentuna och kör en Cooper S.

    <- Rotebro, Sollentuna


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  5. #5
    Kanske ramlar förbi, bor ju några minuter därifrån

  6. #6
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Kul att träffas, Johan W kände jag igen och vem var den andre killen? riktigt trevligt att se era MINI's dock. fan vad med my little ponies ni hade då, kände mig ganska liten där :P

    Ni skulle följt med till barkaby, hade riktigt kul där, kom hem för en 20mins sen

    Ha det bra, får träffas igen ngn. annan dag.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •