Jag och Agneta var på plats lite före övriga gänget i klubben, tillsammans med vår kompis som bor lokalt och som hjälpt oss fixa program och skylt. Vi hälsades välkomna av Jens strax efter 10, men solen lyste från en klarblå himmel och vi fick sån spontan lust att hänga på kortegen genom stan, så vi i klubben gick liksom om varann...

Blev dock välkomnade av Pierre och Nina när vi efter kortegens slut kom inglidande mot MINI-HQ med sufletten nerfälld. Bara några minuter senare började dropparna falla The rest is history. Fick även tillfälle att växla några ord med Hans-G och ta emot hans snygga skylt. Tyvärr var vi tvungna att att dra rätt snart eftersom vi hade ca 50 mil att åka hemåt så det blev väl max 1½ timmes parkering i MINI-fållan. Tack så mycket att vi fick träffa lite andra MINI-nördar

Damerna i mitt sällskap tyckte att detta var en mycket trevlig tillställning ... åtminstone fram tills dess att regnet kom, så det är inte alls omöjligt att jag och Agneta dyker upp till nästa gång, men då får vi kanske synka det lite bättre med er andra, eller?!

Bilder? Tja, det regnade rätt friskt innan jag fick upp kameran så Ninas bilder är nog de överlägset bästa ... än så länge.