Namn: Filip
Stad: Karlskrona
Modell och årsmodell: Mini Cooper -02 CVT
Färg / Takfärg: Pure Silver med svart tak och speglar
Modifikationer (allt; trim, stripes, iPod): Räknas vita blinkers?

Jag tänkte starta trenden med att ha en bild på sig själv och sin Mini samtidigt, här kommer den:

Vill ni se fler bilder lite mer specifikt på bilen hänvisar jag till min Flickr: http://flickr.com/photos/filipjohansson/
Vill ni ser fler bilder på mig hänvisar jag till PM.

Berätta lite om dig och din MINI:

Min far ägde en gammal Mini en gång i tiden och han har alltid varit intresserad av dem. Så man kan väl säga att jag har intresset i blodet. När det sedan blev dags för mig att ta körkort tänkte vi att det kunde behövas en liten extra bil som jag kunde öva med, gärna med manuell låda eftersom vår andra bil inte har det. Vi började leta men det urartade snabbt. En liten skitbil var det inget tal om och manuell låda gav vi upp. Så tillslut hittade vi en fin Cooper uppe i Sthlm som hade CVT, taklucka och lite av varje. Min far tog flyget upp och dagen efter var vi stolta samägare till en liten Cooper. Den är nu våran bästa vän och vi tvättar och sköter om den så ofta vi kan. Sedan jag fick mitt körkort i höstas är det mest jag som tagit bilen, så nu är det mest min lilla darling. (Uppenbarligen tog mitt övertagande av bilen så hårt på min far att han nu i vintras var tvungen att köpa en ny bil själv..dock inget i närheten av Minin, stor jäkla S80...men skönt med sätesvärme där bak iaf )