Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: GPS

  1. #1
    Forum-nybörjare ALEXANDRAs avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Förnamn
    Alexandra
    Ort
    Simrishamn
    Län
    Skåne
    Inlägg
    8

    GPS

    Hej!
    Igår köpte jag en dunderfin Mini Cooper S som går som ett skott och har all utrustning. Bilen är från början imorterad från Tyskland så GPS'en är på tyska och det finns inga kartor över Sverige inlagda. Bilhandlaren sa att man kunde ladda ner detta från internet och bränna ut på en skiva som man sen stoppar i bilen.Är det någon som vet var jag hittar detta? Skicka gärna en länk isf Sen undrar jag var i bilen sitter själva GPS'en där man stoppar i den brända CD-skivan?

  2. #2
    Medlemsansvarig Hagatorpets avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Förnamn
    Owe
    Ort
    Svenljunga
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    3 286
    Citat Ursprungligen postat av ALEXANDRA Visa inlägg
    Hej!
    Igår köpte jag en dunderfin Mini Cooper S som går som ett skott och har all utrustning. Bilen är från början imorterad från Tyskland så GPS'en är på tyska och det finns inga kartor över Sverige inlagda. Bilhandlaren sa att man kunde ladda ner detta från internet och bränna ut på en skiva som man sen stoppar i bilen.Är det någon som vet var jag hittar detta? Skicka gärna en länk isf Sen undrar jag var i bilen sitter själva GPS'en där man stoppar i den brända CD-skivan?
    Grattis till din nya bil

    Jag skulle rekomendera dig att åka tillbaka till bilhandlaren och be honom hjälpa dig
    en del av dom är snabba med att tala om hur lätt det är
    och så har dom ingen aning själva

  3. #3
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    sep 2009
    Förnamn
    Leo
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västragötaland
    Inlägg
    24
    Du menar på fullt allvar att säljaren rekomenderade illegal nedladdning för att uppdatera din bil ?!?!?!?

  4. #4
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Spelaren sitter under passagerarsätet
    En lite plastbit skyddar från smuts & bakom den sitter spelaren...svår att hitta.
    Jag har själv GPS'en i min bil...,en R53 -05:a...vilken bil har du & när är den ifrån?
    Kanske spelaren sitter någon annanstans på din...
    /Dan
    Senast redigerat av Luc!fear den 2010-05-05 klockan 09:08.
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

  5. #5
    Forum-nybörjare ALEXANDRAs avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Förnamn
    Alexandra
    Ort
    Simrishamn
    Län
    Skåne
    Inlägg
    8
    Citat Ursprungligen postat av Luc!fear Visa inlägg
    Spelaren sitter under passagerarsätet
    En lite plastbit skyddar från smuts & bokom den sitter spelaren...svår att hitta.
    Jag har själv GPSén
    Min bil är en R53 -05:a...vilken bil har du & när är den ifrån?
    Kanske spelaren sitter någon annanstans på din...
    /Dan
    Kikade under passagerarsätet idag och där satt den minsann! Tack för så hemskt mycket för hjälpen! Har också en R53:a fast min är en -02:a! Är så otroligt nöjd med bilen! Den går som en skållad råtta!;D

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Massor av GPs hos Häggenäs Automobile
    Av David S i forum Allmänt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 20:23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •