Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    aug 2016
    Förnamn
    Stefan
    Ort
    Linköping
    Län
    Östergötland
    Inlägg
    70

    Inställd träff Linköping 2020-05-21

    Hej.

    Jag måste tyvärr meddela att träffen i Linköping 2020-05-21 (Kristi himelfärd) är inställd på grund av Covid-19 pandemin.


    Eftersom denna träff inte enbart bygger på att köra din Mini på roliga vägar utan även en stor del social gemenskap. Vi har 4 stycken stopp under träffen med olika aktiviteter. Den sista aktiviteten Motorentusiasternas träff med tema New Mini Cooper är också inställd. Jag känner att bara åka vägarna och inte kunna träffas på ett normalt sätt inte blir bra. Vi har även myndigheternas rekommendation att inte resa i Sverige att ta hänsyn till och som en liten faktor till det hela är det så att jag tillhör riskgrupp så att jag är extra försiktig i dessa tider.

    Från tråkigheter till förhoppningsvis lite mer glada nyheter är att jag nu planer en ny träff med nya vägar och nya aktiviteter i slutet av augusti eller början på september. Vi får hoppas att allt har återgått till nästan normalt läge då så att denna träff kan genomföras. Ha det bra alla och var rädda om er. Hoppas vi ses i Linköping i augusti eller september.

    Mvh
    Stefan Cardell
    STECAR
    Senast redigerat av stecar den 2020-04-19 klockan 16:56.
    Mini Cooper Clubman F54 2016 Burgundy/Silver

  2. #2
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    maj 2020
    Förnamn
    Erik
    Ort
    stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    6
    Tråkigt, Corona har ju förstört allt. T.o.m Elmia mässan fick stänga ner
    Senast redigerat av extrakt den 2020-05-11 klockan 08:47. Anledning: felstavning

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. 2020 mini
    Av MrCooper i forum Garage
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2020-02-04, 21:27
  2. varvtider på Svistabanan Linköping
    Av lantz i forum Racing
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-02, 13:51
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 20:26
  4. Linköping ikväll??
    Av KIT i forum Evenemang
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-06-02, 18:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •