Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1
    MINI-galning MrPlows avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Förnamn
    Emil
    Ort
    Täby, Sweden
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    505

    Kul trots strul?

    Det var någon som undrade om MINI var en problembil...

    http://www.begkopguiden.se/test/mini/cooper/720

    Vad säger ni andra?
    /Emil
    2010 - 2013: Mini Cooper S Cabrio 2005

  2. #2
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    För min del kan det nästan räcka med att titta på min historik här nedan för att få en vink om vad jag säger. Jag är ju inne på min femte ny-MINI. Och jag har inte bytt för att dom andra krånglat, utan för att aptiten ökat och att det är kul att ha nya, fräscha bilar.

    Efter elva i stort sett problemfria säsonger med MINI - den tolfte har just börjat - kan jag inte annat än rekommendera köp. Men se till att ett begagnat ex är fräscht och inte har utsatts för skador som någon försöker dölja.

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. exonljus strul!!!!
    Av MvonH i forum Teknik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 19:57
  2. Strul med motor
    Av Mdnrun i forum Allmänt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-23, 11:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •