Visa resultat för omröstning: Vilken dag vill du dra en repa på Södertörn? (Båda alt. kan väljas)

Antal röster
10. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 21 april

    8 80,00%
  • 28 april

    7 70,00%
Flervalsomröstning.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 46
  1. #1
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112

    Sthlm/Öst: Classic Spring Run Södertörn april 2013

    Classic Spring Run på Södertörn 28 april

    Den envisa vintern har gjort att vårt mest populära och klassiska lokala event, Södertörnsrundan, senarelags en aning. Och för att våren ska hinna en bit längre blir det den 28:e.

    Ordningen blir i år densamma som tidigare: Samling 11.00 vid Bavaria/MINI i Solna, avfärd ca 11.15 och efter en okomplicerad transportsträcka (ut på E4:an vid Haga Norra-ner mot Södermalm vid Pampas-Klarabergsleden-Söderleden-Nynäsvägen) tillfälligt stopp på parkeringen söder om Västerhaninge station, där de som bor "söder om city" kan ansluta senast 12.00.

    Sen får alla körsugna sitt lystmäte på oslagbara MINI-vägar som sträcker sig förbi Tungelsta-Sorunda-Stora Vika-Nynäshamn-Ösmo-Väggarö-Rosenhill-Slingerbulten-Tungelsta-Västerhaninge. Som alltid hoppas vi på värmande vårsol i trädgården vid Lövhagen där vi gör fikauppehåll efter att ha haft närkontakt med havet på Strandvägen i Nynäshamn.

    Svårslaget - det kan många NMCS-medlemmar intyga! Försök göra dig ledig om något annat är bokat! Stuva in familjen, vänner och kompisar och dyk upp 28 april! Välkomna!
    Senast redigerat av Hans-G den 2013-04-14 klockan 17:44.

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  2. #2
    NMCS Original Gangster Hobbes avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Måns
    Ort
    Sveriges Baksida
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    6 142
    Är det snöfritt då?
    BMW R1200RS 125 PS/125Nm
    F.d. BMW E82 1M 414 PS/636 Nm
    F.d. R53 MCS JCW GP #0120 231 PS/300 Nm
    F.d. R53 MCS Works 200 PS/240 Nm


    1:a MINI Cup 2011
    3:a MINI Cup 2010

  3. #3
    Betalande Medlem Deemans avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Förnamn
    Martin
    Ort
    Uppsala
    Län
    Uppsala
    Inlägg
    429
    Man vet aldrig men har 19" vinterdäck till Bmwn och snöslunga om du vill låna!

  4. #4
    MINI-galning Minids avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Förnamn
    Björn
    Ort
    Kungälv
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    1 241
    Kanske kommer upp om det blir den 28e!
    Mini Paceman JCW 2014
    Såld : Mini Cooper D 2012

  5. #5
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Och vi kan "bara" den 21/4... (har deltagit i poll)
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

  6. #6
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112

    Har ni tinat upp ännu?

    Här var'e då inge vidare drag...

    Kanske kvicknar ni till när det nu blir flera plusgrader dagtid och inte går under nollan ens på natten.

    Gå in och rösta - pollen stänger söndag eftermiddag och sen kommer beskedet - blir det 21 eller 28 april?

    Och som vanligt är det alltid trevligt att se livstecken från er i form av inlägg, även om det formellt inte är obligatoriskt med föranmälan.

    Varmt välkomna, alla!

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  7. #7
    MINI-galning Karinas avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Förnamn
    Karina
    Ort
    Lissabon
    Län
    Portugal
    Inlägg
    252
    Lägg ut omröstningen på Facebook Där är det all drag numera. 28:nde för min del, tack!
    Get this in mind early: We never grow up



    MINI Cooper D 2011 Ice Blue

  8. #8
    MINI-galning Mange249s avatar
    Reg.datum
    dec 2011
    Förnamn
    Magnus
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    394
    Röstat på 28e, då jag ligger efter med sommarhjulen. Hoppas att hinna renovera en fälg och få på nya däck innan dess.

    Ska bli kul att åka på träff igen. Missade ju den första
    Chiliröd/Black Mini Cooper S -10 Aut

    Pepperwhite/Black MINI Cooper S -09 med JCW Aerokit - Såld -

  9. #9
    MINI-galning Minids avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Förnamn
    Björn
    Ort
    Kungälv
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    1 241
    Blir inget besök från götet tyvärr , tydligen kan man inte åka 4 st + packning i mini... Dummaste jag har hört men så är det!
    Nästa gång hoppas jag !
    Mini Paceman JCW 2014
    Såld : Mini Cooper D 2012

  10. #10
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Oj, det var inte lätt att tyda den här omröstningen. Dött lopp om jag plussar på Karina, som inte röstat men gett besked ändå.

    Jag får själv lägga utslagsrösten och väljer då den 28:e. Lite chansning kanske, men jag tror våren kommit ytterligare en bit längre om vi dröjer en vecka...

    Ni som tycker att söndag 28 april inte funkar - ta en funderare till och försök ändra era planer, så att ni kan dyka upp ändå... Och går det absolut inte så kan ni trösta er med att det kommer nya chanser!

    Detaljerna finns i inlägg # 1 som nu har uppdaterats.

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  11. #11
    Betalande Medlem Deemans avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Förnamn
    Martin
    Ort
    Uppsala
    Län
    Uppsala
    Inlägg
    429
    Ok!
    Kör med innerbakhjulslyft i rondellerna i Uppsala den 21/4 istället då och satsar på Stockholm den 28/4

  12. #12
    MINI-galning Pierre Ms avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    Pierre
    Ort
    Kallhäll
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    199
    Trodde länge att det skulle bli den 21 men då ses vi den 28 istället.

  13. #13
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Citat Ursprungligen postat av Hans-G Visa inlägg
    Ni som tycker att söndag 28 april inte funkar - ta en funderare till och försök ändra era planer, ...

    Jobbar helgen den 27-28/4 drygt 25timmar...
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

  14. #14
    Betalande Medlem Fräsens avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    D
    Ort
    I stan
    Län
    I stan
    Inlägg
    342
    Hallå!

    Vad kul då kör vi den 28 och hoppas på fint väder....

  15. #15
    Betalande Medlem Fräsens avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    D
    Ort
    I stan
    Län
    I stan
    Inlägg
    342
    Hej!


    Känns lite oroväckande lugnt i tråden ....Är det många som planerar att komma?

  16. #16
    MINI-galning Mange249s avatar
    Reg.datum
    dec 2011
    Förnamn
    Magnus
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    394
    Citat Ursprungligen postat av Fräsen Visa inlägg
    Hej!


    Känns lite oroväckande lugnt i tråden ....Är det många som planerar att komma?
    Jag kommer. Kanske med tråkfälgar, men jag kommer iaf
    Chiliröd/Black Mini Cooper S -10 Aut

    Pepperwhite/Black MINI Cooper S -09 med JCW Aerokit - Såld -

  17. #17
    MINI-galning Björn Ps avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Förnamn
    Björn
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholms län
    Inlägg
    2 478
    Är "tyvärr" i NYC då, annars hade jag lätt åkt med som shotgun i någon bil. Have fun! Det har vi alltid i NMCS när vi ses!
    56 svettiga varv på Nürburgring
    9.12 BTG (med hyrswift)

    Bli betalande medlem i NMCS du med:
    Betala via Paypal = bäst

  18. #18
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Citat Ursprungligen postat av Björn P Visa inlägg
    Är "tyvärr" i NYC då, ...
    Vi är inte avundsjuka, näedå...
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

  19. Gilla Björn P gillade detta inlägg
  20. #19
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Citat Ursprungligen postat av Björn P Visa inlägg
    Är "tyvärr" i NYC då, annars hade jag lätt åkt med som shotgun i någon bil. Have fun! Det har vi alltid i NMCS när vi ses!
    Asså, somliga kan ju inte prioritera..

    Och apropå Fräsens notering om ett oroväckande lugn, så har jag med tiden blivit allt mindre oroad över lugnet i samband med "evenemang" i klubben. En del uteblir trots försäkran om att de ska komma, andra dyker bara upp utan att ha gjort nåt väsen av det i förväg. Det är bara att gilla läget som ansvarig...

    Men alla är definitivt välkomna att hänga på nästa söndag, den 28:e. Vädermässigt lite svajigt, men nu talar långtidsprognoserna om runt tio grader iaf.

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  21. #20
    Kommer nog dyka upp och köra lite i bakrunden

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 22:20
  2. Svar: 65
    Senaste inlägg: 2012-04-15, 18:24
  3. Eftersnack Classic Spring Run Sthlm/Öst 17 april
    Av Erik Börnstedt i forum Evenemang
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 20:09
  4. Svar: 105
    Senaste inlägg: 2011-04-17, 20:58
  5. Eftersnack: Kul på södertörn 15e april.
    Av Marcus i forum Evenemang
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 00:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •