handdator

Visa fullständig version : Vad krävs av en MINI?



Rasmus
2010-04-18, 00:49
Vad krävs av en MINI? Det vet jag inte, men jag är ganska säker på att våra bilar inte går igenom samma rigorösa tester, rutiner och utveckling som Audi gör med sina modeller.

Se här hur Audi på 19 veckor utsätter bilen för saker som gör att den åldras med 12 år:

YouTube- Audi Perfection - The unique Audi quality (http://www.youtube.com/watch?v=0a5h94IGxmk&feature=player_embedded)


Kanske borde bossarna på MINI hämta inspiration från tyskarna så vi slipper skrammel, dåliga plastdetaljer, rost och trasiga delar i motorn framöver.... :)

Hagatorpet
2010-04-18, 07:59
[QUOTE=R.E;108425]Vad krävs av en MINI? Det vet jag inte, men jag är ganska säker på att våra bilar inte går igenom samma rigorösa tester, rutiner och utveckling som Audi gör med sina modeller.

Detta är reklam,
titta på en gammal audi och ställ dig frågan är den bättre än någon annan bil
jag tror det största hotet är hur vi sköter våra bilar
och det gäller att se till att biltillvärkarna står för sina garantier

Ett sådant här forum är det bästa för oss, man blir många och då kan man sätta lite press på dom om det uppstår problem

Cervantes
2010-04-18, 17:09
Har haft audi innan och kan inte säga att jag va det minsta imponerad av bilen.. Den hade gått under 10k mil och va en av de mest problemfyllda bilar jag ägt..

ola
2010-04-18, 18:07
Har haft audi innan och kan inte säga att jag va det minsta imponerad av bilen.. Den hade gått under 10k mil och va en av de mest problemfyllda bilar jag ägt..

hållermed 100 % audi -värsta skitbilen!!

Hobbe
2010-04-18, 18:27
Vad krävs av en MINI?

Vad som krävs är att produktionen flyttas från England till Tyskland ;)