handdator

Visa fullständig version : Panik! Vilken färg?



magcar
2010-03-27, 14:58
Var på Bilia i Mölndal i dag och skulle bara skriva under på en ny Clubman D. Fick en enorm beslutsångest, kunde inte bestämma vilken färg! Hade ju bestämt mig för Dark Grey med svart tak och speglar, tillsammans med svarta 17" Crown Spoke. Nu är jag inne på Pepperwhite med svart tak och speglar i stället, samma fälgar.
Vad skall jag göra?

Fredrik
2010-03-27, 15:03
Det där är ju angenäma problem, Magnus - gå till färgväljaren på www.MINI.se (per modell) och sitt och experimentera - rätt var det är finns det du verkligen vill ha framför dig 8)

Vad sägs om Pepper White med Pepper White tak?

Tips: besök siten http://www.clubmanregister.co.uk/ för mängder av bilder och färgtips.

magcar
2010-03-27, 15:05
Det där är ju angenäma problem, Magnus - gå till färgväljaren på www.MINI.se (per modell) och sitt och experimentera - rätt var det är finns det du verkligen vill ha framför dig 8)
Det är det jag har gjort, och trodde att jag äntligen hade bestämt mig......

Hagatorpet
2010-03-27, 17:55
Vet inte vad dom har för färgkombinationer inne nu
Men om du vill titta, skall min snart levereras
fråga Martin när den kommer in, det är en Pepperwhite med svart tak
visst är det svårt, det här med att färgvalet
det finns ju några kombinationer att välja på :D

nems
2010-03-27, 19:45
min första mini var färgen självklar för mig grön och vit men mini nästa blir Dark Grey med vitt tak vill ha GP känsla på den, och svarta 17 :D blir om 2 år när dom nya mini´s kommer.

Cervantes
2010-03-27, 20:53
Hade samma beslutsångest som dig, men valde tillslut darkgrey, med svart tak och speglar, crown spoke och tonade rutor och har garanterat inte ångrat mig :)

Ace
2010-03-27, 21:56
Hot Chocolate eller LaserBlue. :)

Har sett en del riktigt smutsiga PepperWhite nu i vinter! Men gillar man att tvätta bilen ofta så är det inga problem med vit. :)

magcar
2010-03-28, 11:04
Fortfarande beslutsångest... Tack för förslagen än så länge!


Nu är det klart!

Det blev Dark Silver, svart tak och speglar, svarta Bonnet stripes, svarta 17" Crown Spoke.
Och Xenon, vita blinkers...
Puh!
Hoppas jag inte kommer att ångra mig.....