handdator

Visa fullständig version : Nya regionsansvariga Öst/Stockholm



Fredrik
2010-02-15, 08:06
Den dynamiska duon Emely & Robert har gjort ett starkt jobb som regionsansvariga för region Öst/Stockholm, men nu ska de flytta ner till de södra delarna av Sverige varför det blir lite svårt för dem att jobba vidare med NMCS inom denna sektion.

Ett stort tack till er båda för erat arbete, men jag tror ni kommer att stanna kvar inom NMCS-sfären ett tag till vilket vi tycker är mycket trevligt.

Emely & Robert ska dock försöka hinna med att organisera en liten vinterrun till, men de återkommer själva om det i evenemangssektionen - håll utkik där om du vill med på en vintertur vilket brukar vara mycket uppskattat 8)

Jag har vidtalat två andra aktiva medlemmar inom Öst/Stockholmssektionen och det är Christopher Westholm ("Kongo" på forumet) samt Ola Kvarnström ("Ola" på forumet) och jag vet att dessa båda herrar är väl lämpade att fortsätta jobba vidare med evenemang inom denna sektion, men som sagt - först ska Emely&Robert ta en avslutningstur med oss, och därefter lämnas stafettpinnen över till Kongo och Ola.

Jag hälsar dock redan nu Kongo och Ola varmt välkomna som eventansvariga för Öst/Stockholm och tror vi kan se fram emot fler trevliga NMCS-evenemang :D

RobertH
2010-02-15, 08:39
Välkomna in i arbetargänget Ola och Kongo!

powernap
2010-02-15, 09:24
blåställ på

Hobbe
2010-02-15, 12:08
Kongo av alla....:D

Karina
2010-02-15, 16:15
Kongo av alla....:D


Hehe...http://www.miniclub.se/images/icons/ilovekongo.gif som regionansvarig! Grabben är som klippt och skuren för evenemang ;)

Tack Emely & Robert för er insatts - region Öst/Stockholm kommer sakna er :(