handdator

Visa fullständig version : Beställning gjord- dags att vänta...



HåkanN
2010-02-05, 14:21
Efter mycket funderande har jag nu slagit till och lagt en beställning på en ny Cooper S cabrio. Tänkte först köpa en lätt begagnad, men gav upp då de enda som fanns var gula och jag blev lite feg.
Var även lite oroad då ingen återförsäljare finns i närheten av mig - bor i Arvika - sedan Karlstad slutat sälja.
Beställningen är en Chiliröd med svart skinn. Köpte även till Chilipaket, multiratt, diffspärr, svarta stripes, sportknapp, DTC och lite annat jox.
Nu får man vänta i 12-14 veckor - det känns väldigt, väldigt länge.
Men om Gud vill och Mini levererar, så rullar en röd cab i Värmland i början på maj.

Hobbe
2010-02-05, 14:55
Nu blir Hans-G överlycklig. Cabgänget växer.

Grattis!

(Gula bilar är långsammare än röda)

Cervantes
2010-02-05, 15:52
Grattis :) Vet hur väntan känns, även om min dom bara blev 5 veckor

Ace
2010-02-05, 19:38
Härligt! Tycker nya cabben är riktigt snygg. Röd med svarta huvstripes blir najs!

Björn P
2010-02-06, 09:30
Grattis! Inget är som väntans tider. :D

Kongo
2010-02-06, 10:01
Efter mycket funderande har jag nu slagit till och lagt en beställning på en ny Cooper S cabrio. Tänkte först köpa en lätt begagnad, men gav upp då de enda som fanns var gula och jag blev lite feg.
Var även lite oroad då ingen återförsäljare finns i närheten av mig - bor i Arvika - sedan Karlstad slutat sälja.
Beställningen är en Chiliröd med svart skinn. Köpte även till Chilipaket, multiratt, diffspärr, svarta stripes, sportknapp, DTC och lite annat jox.
Nu får man vänta i 12-14 veckor - det känns väldigt, väldigt länge.
Men om Gud vill och Mini levererar, så rullar en röd cab i Värmland i början på maj.

Grattis, helrätt färg!


(Gul är åtminstone snabbare än tråkgrått)