handdator

Visa fullständig version : Fet R55 JCW till salu i Malmö



GustavO
2010-01-13, 12:04
Har Ni sett denna skapelsen? Var och kollade på den hos Förenade Bil i Malmö och den är verkligen HARDCORE! :buttrock:

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/mini/clubman/gvsbtkdg/?criterias=A2QBEAY1qkAeEDEwKCgA!

Och nu är det dessutom fyndläge på denna riktigt grymma Clubman JCW. Den har inte navigation men annars känns det som den har det mesta. Plus en grym och tillika unik färgkombination.

Kom ner och prova. Vid affär bjuder jag på :pucko: om du bjuder på en provkörning! :p

Haugthon
2010-01-13, 12:12
Har Ni sett denna skapelsen? Var och kollade på den hos Förenade Bil i Malmö och den är verkligen HARDCORE! :buttrock:

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/mini/clubman/gvsbtkdg/?criterias=A2QBEAY1qkAeEDEwKCgA!

Och nu är det dessutom fyndläge på denna riktigt grymma Clubman JCW. Den har inte navigation men annars känns det som den har det mesta. Plus en grym och tillika unik färgkombination.

Kom ner och prova. Vid affär bjuder jag på :pucko: om du bjuder på en provkörning! :p

Mmmm satte kaffet i halsen när jag slösurfade som vanligt på bytbil/blocket och fick se denna skapelse! Man riktigt känner hur Testosteronet pumpar när man tittar på bilderna!

:drive:

Björn P
2010-01-13, 12:22
Skönt glädjepris!

ola
2010-01-13, 12:36
snygg! men j-ar vilket pris! och trots priset har den inte skinnsäten och HIFI..

Hobbe
2010-01-13, 13:00
Jo, den har jag sett innan på BMW-träffen på Ring Knutstorp i augusti förra året.
En anställd hos Förenade Bil som ställde ut den.
Allt som gick att köpa från MINI vad det gäller tillval/tillbehör/options vid tidpunkten för inköp monterades på bilen :)

Ace
2010-01-13, 19:08
Jo, den har jag sett innan på BMW-träffen på Ring Knutstorp i augusti förra året.
En anställd hos Förenade Bil som ställde ut den.
Allt som gick att köpa från MINI vad det gäller tillval/tillbehör/options vid tidpunkten för inköp monterades på bilen :)

Jasså det är den. Det störde mig att han inte parkerade bredvid oss andra!!! :mad::mad::mad::p:p:p

Johan W
2010-01-13, 21:56
Hmm, Schysst färgcombo ;) Är stolparna lackade, ser lite skumt ut?
Men priset?! Kan säga att man skulle nog kunna plockat på allt extra JCW-lull lull på min och ändå fått en bra slant över...