handdator

Visa fullständig version : MINI-cykel - så nära du kan komma!



Fredrik
2010-01-08, 09:42
Jag hittade detta ute i cyberrymden.
Vill du ha en cykel som är så nära MINI du kan komma ska du välja en producerad av Cooper, det klassiska racingmärket med John Cooper som grundare och som nu drivs av hans son Mike Cooper.

Ska du skaffa cykel i vår, kika in på http://www.cooperbikes.com/ 8)

Hobbe
2010-01-08, 11:18
Jag tyckte väl att jag kände igen designen på deras hemsida.
Trist utveckling bara. Från John Cooper Works/John Cooper Garage till Cooper Bikes.

powernap
2010-01-08, 12:17
kan man sänka den? ;-)

Hobbe
2010-01-08, 12:20
...nej, men det finns mycket utrymme för dig att tejpa :)

Luc!fear
2010-01-08, 12:40
Högre pris/vikt förhållande än en riktig MINI = för dyr...
£595.00 för 9,95kg cyckel...
/Dan

JohanH
2010-01-09, 12:52
Fast det tillverkar riktigt coola cyklar. Den som är på förstasidan är en fantastiskt snygg fixie (dvs utan frihjul). Det är i MINI-anda det, enkelt, strippat, lättkört och snabbt!!

Rasmus
2010-01-09, 13:25
Fast det tillverkar riktigt coola cyklar. Den som är på förstasidan är en fantastiskt snygg fixie (dvs utan frihjul). Det är i MINI-anda det, enkelt, strippat, lättkört och snabbt!!
Fixed Gear-cyklar måste vara en av de sjukaste trenderna bland creddiga citymänniskor. Det är ju en sak om man verkligen vet hur man använder dom (velodrom, trickcykel, snabba cykelbud osv.) men man behöver inte en fixie bara för att man jobbar på reklambyrå...
:eek::mad::p

JohanH
2010-01-09, 13:37
Fixed Gear-cyklar måste vara en av de sjukaste trenderna bland creddiga citymänniskor. Det är ju en sak om man verkligen vet hur man använder dom (velodrom, trickcykel, snabba cykelbud osv.) men man behöver inte en fixie bara för att man jobbar på reklambyrå...
:eek::mad::p

Du bor ju på landet, det är väl inte meningen att du ska fatta :-D...samma argument kan ju användas mot snygga, men opraktiska kläder och det är väl skönt att alla inte går i gore-tex jämt?

Jag håller i princip med dig - det är galet, men tänker ändå bygga om min gamla Nishiki Roadmaster från 1986 till en fixie/single speed med vändbart bakhjul till våren.

/Johan