handdator

Visa fullständig version : Strömutttag om man inte har rökarpaket?



GustavO
2009-12-07, 08:11
Har beställt min Clubman för ett tag sedan, och häromdagen slog det mig; finns det "strömuttag" vid intrumentpanelen om man inte valt rökarpaket? Jag valde inte till det (varför skulle man?) men en GPS måste manju ha och nu blir jag nervös att den inte kommer att kunna kopplas in.

Ni som redan njuter av en Mini; hur är det med detta?

ola
2009-12-07, 08:56
ja det finns strömuttag men inte cigaretttändare i det...

GustavO
2009-12-07, 09:39
Tack! Nu är jag lugn igen. :)

Rasmus
2009-12-07, 09:58
En kul grej, så här i efterhand, var att mitt cigguttag inte fungerade och laddade inte de saker jag kopplade in. Jag åkte till BMW som fixade det och när jag hämtade bilen frågade jag varför det inte hade fungerat?

"Dom hade monterat kontakten i cigguttaget upp-och-ner"… svarade mekanikern.

DET kallar jag byggkvalité! Heja England! :D

Fredrik
2009-12-07, 10:24
En kul grej, så här i efterhand, var att mitt cigguttag inte fungerade och laddade inte de saker jag kopplade in. Jag åkte till BMW som fixade det och när jag hämtade bilen frågade jag varför det inte hade fungerat?

"Dom hade monterat kontakten i cigguttaget upp-och-ner"… svarade mekanikern.

DET kallar jag byggkvalité! Heja England! :D

Håll med om att det var charmigt i alle fall :mrgreen: ;)

GustavO
2009-12-08, 08:45
En kul grej, så här i efterhand, var att mitt cigguttag inte fungerade och laddade inte de saker jag kopplade in. Jag åkte till BMW som fixade det och när jag hämtade bilen frågade jag varför det inte hade fungerat?

"Dom hade monterat kontakten i cigguttaget upp-och-ner"… svarade mekanikern.

DET kallar jag byggkvalité! Heja England! :D


Det är ju det vi betalar för och vill ha; CHARM - inte perfektion! ;) I så fall hade vi köpt Bentley, Maybach eller nåt annat hjärtlöst och handbyggt. :rolleyes:

Green Meanie
2009-12-10, 06:45
Det retar mig högt fortfarande att Mini inte ha uppvärmde backspeglar som standard. En riktigt dåligt beslut med tanken på bilens pris.