handdator

Visa fullständig version : MINI Challenge Tyskland 2009 - nyheter



Fredrik
2009-04-12, 17:30
Nu har äntligen sidan för MINI Challenge 2009 öppnats, och här hittar du all matnyttig info om Challenge i Tyskland 2009:
http://www.mini.de/de/de/challenge/index.jsp

Fredrik
2009-09-09, 11:22
Ett reportage verkar komma nu på lördag 12/9 kl. 20.45 i den tyska kanalen DSF - ratta in den om du har tillgång till den samt vill se live action från MINI Challenge samt WTCC på Oschersleben!

Ruggige Ragge
2009-09-30, 09:36
MINI Challenge på TV!

Detta står att läsa på MINI Challenges hemsida:

"Einschalten nicht vergessen: Am Samstag, den 03.10., zeigt das DSF um 18.15 Uhr eine Zusammenfassung des MINI Challenge Rennwochenendes im Rahmen des ADAC Masters Weekends auf dem Sachsenring. Wiederholt wird die Sendung eine Woche später am Samstag, den 10.10., um 09.30 Uhr."

Alltså: Den, som har tillgång till satellit-kanalen DSF (gratis tysk sportkanal som hittas på Astra), kan kolla vad som hände under förra racehelgen på Sachsenring då Fredde L och Danne H tog hem tillsammans tre pokaler. Programmet sänds 3/10 kl. 18.15. Sedan körs en repris på DSF lördag 10/1 kl 09.30.

Om det kommer något från finalerna på Saltzburgring känner jag dock inte till. Men om jag får tips om någon TV-sändning, så återkommer jag.

/Ruggige Ragge

Fredrik
2009-09-30, 09:45
MINI Challenge på TV!

Detta står att läsa på MINI Challenges hemsida:

"Einschalten nicht vergessen: Am Samstag, den 03.10., zeigt das DSF um 18.15 Uhr eine Zusammenfassung des MINI Challenge Rennwochenendes im Rahmen des ADAC Masters Weekends auf dem Sachsenring. Wiederholt wird die Sendung eine Woche später am Samstag, den 10.10., um 09.30 Uhr."

Alltså: Den, som har tillgång till satellit-kanalen DSF (gratis tysk sportkanal som hittas på Astra), kan kolla vad som hände under förra racehelgen på Sachsenring då Fredde L och Danne H tog hem tillsammans tre pokaler. Programmet sänds 3/10 kl. 18.15. Sedan körs en repris på DSF lördag 10/1 kl 09.30.

Om det kommer något från finalerna på Saltzburgring känner jag dock inte till. Men om jag får tips om någon TV-sändning, så återkommer jag.

/Ruggige Ragge

Rackarns - varför har man inte DSF :banghead:

Någon lyllo som kan banda sändningen på sin Betamax, VHS eller möjligtvis DVD skulle jag vara evigt tacksam 8)

Hobbe
2009-09-30, 10:33
Du får väl betala din TV-licens, och ditt "lånade" kabelabonnemang först så ska du se att det händer saker i TV-rutan.... :D

Fredrik
2009-09-30, 10:42
Min tv-licens äro betald - det gjorde jag redan 1992 faktiskt så nu sitter jag bara och väntar på att DSF ska ramla in i rutan.