handdator

Visa fullständig version : Säsongsstart 2009: Mantorp 16/5



Hobbe
2008-11-30, 11:24
Den numera traditionella, och mycket populära vårträffen för BMW-klubbarna är startskottet på den nya säsongen.
Inbjudan gäller samtliga medlemmar från NMCS/BMWCS/BMWSC.

Familjekörning, Prova-På, bankörning, racingtävling i BMW Cup, bilutställningar, BMW/MINI nyheter m.m.

Träffa likasinnade inom BMW/MINI-familjen, fika, och sparka däck.
Garanterat vackert vårväder !

Licensutbildning i anknytning till denna träff.
Läs mer här: http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=6638

Mer information kommer under vintern/våren för er som är intresserade.

RobertH
2008-11-30, 13:31
Ajaj,, krock med konbanan. Hmmm..

powernap
2008-11-30, 14:04
det obligatoriska puckodrickandet är även detta garanterat till detta event...

RobertH
2008-11-30, 14:38
Antar att det är lättare att flytta konbanan än detta event ;)

Vi har dock problem, för lägger vi det senare så krockar det med MINI United, och tidigare så är det bullerdagar och förmodligen det sedvanliga ruskvädret i April. :(

FEED ME
2008-11-30, 16:45
Antar att det är lättare att flytta konbanan än detta event ;)

Vi har dock problem, för lägger vi det senare så krockar det med MINI United, och tidigare så är det bullerdagar och förmodligen det sedvanliga ruskvädret i April. :(

Är det Mini United hela resten av året?? :woot:

RobertH
2008-11-30, 17:03
Före maj - för dåligt väder
maj - begränsat med helger
början juni - skolavslutningar
slutet juni - semestrar, midsommar
juli - semestrar
augusti - ingen har tid/vill, se tidigare sommarträffar
september - sommarträff
oktober - för kallt

Dessutom, för att boka Lunda en bra helg så måste man vara ute ungefär ett år i förväg, vilket jag har varit. Men nu är det lite tajt att ändra...

Ace
2008-11-30, 17:08
Får väl se om det blir något MINI United först? Det verkar gå trögt i den organisationen!

ola
2008-11-30, 17:39
Före maj - för dåligt väder
maj - begränsat med helger
början juni - skolavslutningar
slutet juni - semestrar, midsommar
juli - semestrar
augusti - ingen har tid/vill, se tidigare sommarträffar
september - sommarträff
oktober - för kallt

Dessutom, för att boka Lunda en bra helg så måste man vara ute ungefär ett år i förväg, vilket jag har varit. Men nu är det lite tajt att ändra...

början av juni, det är väl inte så många av oss som går i skolan... o helgerna är det inga skolavslutningar på...

RobertH
2008-11-30, 18:21
Ja,, början på Juni får väl bli alternativet. Jag får kolla upp om det finns någon dag ledig, men misstänker att det är tajt.

FEED ME
2008-11-30, 18:56
Dessvärre så kan man ju inte vara ALLA till lags. Även om det iofs hade varit kul att få se HELA klubben live vid ett tillfälle...

Jag tror också att juni kan vara en bra månad. Varför inte midsommarhelgen? Vi var ett gäng bilgalningar från rejsa.nu som hyrde Tullinge (R.I.P.) en midsommar för några år sedan. Körde konbana för och eftermiddagen tills fler och fler bytte ut bil mot nubbe och sedan eldade vi upp alla träd i skogen och hade jättetrevligt långt in på natten! :)

Fredrik
2008-11-30, 20:27
Får väl se om det blir något MINI United först? Det verkar gå trögt i den organisationen!

Jag har fått inside info av Lestrup - se separat tråd om MINI Challenge i Tyskland 2009 ;)

Ace
2008-11-30, 22:51
Jag har fått inside info av Lestrup - se separat tråd om MINI Challenge i Tyskland 2009 ;)


Härligt! När bokar vi hotell? :)

Luc!fear
2008-12-01, 17:02
Härligt! När bokar vi hotell? :)
Det undrar jag också....Om jag & frun så skall sova i bilen så skall jag/vi dit...

Björn P
2009-02-06, 08:00
Den numera traditionella, och mycket populära vårträffen för BMW-klubbarna är startskottet på den nya säsongen.
Inbjudan gäller samtliga medlemmar från NMCS/BMWCS/BMWSC.

Familjekörning, Prova-På, bankörning, racingtävling i BMW Cup, bilutställningar, BMW/MINI nyheter m.m.

Träffa likasinnade inom BMW/MINI-familjen, fika, och sparka däck.
Garanterat vackert vårväder !

Licensutbildning i anknytning till denna träff.
Läs mer här: http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=6638

Mer information kommer under vintern/våren för er som är intresserade.

Måns,

Lovar du att uppdatera denna tråd så fort det är möjligt att anmäla sig till bankörningen på Mantorp den 16 maj?

/Björn P - numera medlem i såväl BMWCS som BMWSC

Ace
2009-02-06, 08:41
Antar att det är lättare att flytta konbanan än detta event ;)

Vi har dock problem, för lägger vi det senare så krockar det med MINI United, och tidigare så är det bullerdagar och förmodligen det sedvanliga ruskvädret i April. :(

Det är ju bara Fredrik och Hans-G som skall på MINI UNITED ändå! :(
Eller?

Fredrik
2009-02-06, 09:04
Det är ju bara Fredrik och Hans-G som skall på MINI UNITED ändå! :(
Eller?

Hallå där, här är några till som jag förstått ska komma:
- Ace666
- Luc!fear
- SundaY82

Dessutom kan det vara så att det blir ytterligare ett mindre gäng från Svedala men det återstår att se.

Om du med ditt inlägg menar StockholmsMINIster (med tanke på konbanan på Lunda) förstår jag vad du menar ;)

Ace
2009-02-06, 10:32
Hallå där, här är några till som jag förstått ska komma:
- Ace666
- Luc!fear
- SundaY82

Dessutom kan det vara så att det blir ytterligare ett mindre gäng från Svedala men det återstår att se.

Om du med ditt inlägg menar StockholmsMINIster (med tanke på konbanan på Lunda) förstår jag vad du menar ;)

Du förstod vad jag menade!

Fredrik
2009-02-06, 10:55
Du förstod vad jag menade!


8) :D

dvorak
2009-02-06, 12:31
Hur brukar upplägget vara på en denna träff?

Jag ska ju ändå på licensutbildningen dagen innan och undrar ifall det kan vara värt att stanna.

Hobbe
2009-02-06, 14:04
Måns,

Lovar du att uppdatera denna tråd så fort det är möjligt att anmäla sig till bankörningen på Mantorp den 16 maj?

/Björn P - numera medlem i såväl BMWCS som BMWSC

Självklart!