handdator

Visa fullständig version : Amel: MINI Cooper 2002 - British Racing Green med vit tak



Amel
2008-10-07, 23:21
Hej alla!

Idag har jag hämtat min nya kompis. Det är en MINI Cooper 2002 i den fina gröna färgen. Jag älskar den redan. Själv heter jag Amel och är 32-årig kille från lilla Aneby i Jönköpings län.

Ace
2008-10-08, 10:21
Välkommen! Håll utkik efter Runs om du är sugen på att åka en sväng med andra MINI-tokar!

Fredrik
2008-10-08, 10:33
Välkommen i gänget, Amel 8)

arcamone
2008-10-08, 10:34
Välkommen!
Kul att se en tvilling till min Winston. Helt rätt färgkombo. Håller själv på att fundera vad som passar den färgen bäst, schackrutigt eller Union Jack. Vad har du för utrustning i den?

/David

Amel
2008-10-08, 13:12
Jag ska till Jacobsson bil här i Jönköping och be dem kolla upp vad det är för utrustning. Det jag vet i alla fall är: halvskin, original cd (boost?) Ac, lättmetallfälgar.

Schackrutigt passar bättre enligt mig.

Tack alla.

P.s. Även larm och ASC finns på bilen.

Amel
2008-10-09, 13:43
Det var rätt mycket på extrautrustnings listan: sportstolar, färddator, dimstrålkastare mm.

vad betyder "anpassning till sportchassi plus"
vad är "chrome line exterieur"

powernap
2008-10-09, 13:53
Det var rätt mycket på extrautrustnings listan: sportstolar, färddator, dimstrålkastare mm.

vad betyder "anpassning till sportchassi plus"
vad är "chrome line exterieur"

chrome line extrieur betyder att du har lite bling.....kanske handtaget till bagaget är i chrome, vindrutespolarmunstyckena (hitta det ordet i ett korsord) kanske oxo är i chrome, samt lite andra detaljer, dvs du utmanar the king of bling ;-)

anpassning till sportchassi plus vet jag inte riktigt vad dom menar, antingen har man ju sport eller inte :confused:

välkommen hit btw...

jag bor i halmstad så det är ju bara nissastigen mellan, 1,5 timme...vi ska ha en spontan höstträff, kom hit vetja :woot: http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=6303