handdator

Visa fullständig version : Då har man blivit av med fälgarna då :(



Marcus
2008-06-06, 17:27
Hade inbrott i garaget inatt. De gick igenom en tjock plåtdörr och sedan in i vår bur med klassade säkerhetslås.

Snodde mina r-däck och (som tur var) billiga fälgar.

Samt mina vinterdäck till Mercan, som satt på AMG orginalfälgar.

Ser ni nån annons i framtiden på fälgar med dessa r-däck så kom ihåg detta ;) De är inte allt för vanliga, speciellt inte i den dimensionen, och absolut inte på de där fälgarna.


Men men, som tur va så hinner jag nog få tag på nya r-däck innan jag ska köra nästa gång.

Fredrik
2008-06-06, 17:40
Satans trist Marcus - det finns tyvärr idioter som inte kan låta bli andras saker :mad:

RobertH
2008-06-06, 17:51
Riktigt trist!

Släng ut en köpesannons på blocket på fälgar med 4/100 och r-däck och se om de nappar..

taskmört
2008-06-06, 21:13
Hade inbrott i garaget inatt. De gick igenom en tjock plåtdörr och sedan in i vår bur med klassade säkerhetslås.

Snodde mina r-däck och (som tur var) billiga fälgar.

Samt mina vinterdäck till Mercan, som satt på AMG orginalfälgar.

Ser ni nån annons i framtiden på fälgar med dessa r-däck så kom ihåg detta ;) De är inte allt för vanliga, speciellt inte i den dimensionen, och absolut inte på de där fälgarna.


Men men, som tur va så hinner jag nog få tag på nya r-däck innan jag ska köra nästa gång.

Beställningsjobb?

För den förslagne som smyger på forumet är det ju inte så speciellt svårt att ta reda på vad som finns i utrustningsväg, registreringsnummer och öppna register är ju perfekta vägvisare för att kunna slutföra jobbet....

Marcus
2008-06-06, 22:37
Min bil går som tur är inte att spåra till mitt garage alls. Så det var nog bara ett olyckligt sammanträffande, om inte någon som har tillgång till garaget har tipsat någon.

Ashra
2008-06-06, 23:04
vafan kan folk bara inte ge fan i att sno saker. du och robban e fan dubbade till grabbarna otur

clayman
2008-06-07, 09:53
Är lite orolig jag me, hade inbrott i min bil på jobbet för 2 veckor sen och de tog allt av värde, men när ja kikade igår lite nogrant hade de även snott låsmuttern till mina fälgar så de är ju fritt fram för dem attt plocka av dem när de vill nu, och jag har en dekal över hela framrutan som de står PEWPEW på (vad på fyllan) så bilen går inte direkt att missa.

jangel
2008-06-07, 10:24
tråkigt :(

Här är några av mina "händelser".
Jag hade en gång en merca 220SE Coupé med Amerikalysen. Kom en morgon och dom var borta. Prata inte om alla gånger Stjärnan var snodd. (då kostade en ny kring 100kr )

Jag jobbade tidigt imorse. Bilen (en gammal Saab) blev slangad på soppa :mad:

Men idag är en glädjens dag VI SKA PROVÅKA/KÖRA en Clubman :D

Janne, Lena och vovvarna

Marcus
2008-06-07, 10:40
Vi bor uppenbarligen inte i rätt del av stan :(