handdator

Visa fullständig version : Efterlyser er i den Norra delen av landet!!



Sara_ven
2008-05-09, 10:24
Har inte hittat ett filter som kan sortera ut medlemar efter län så därför skapar jag denna tråd för att få koll på hur många MINI medlemar det finns i Norrland! =)

Så bor ni norr om Gävle hojta till här !

Berätta gärna om er.

Vi hörs ;)

//Sara

MINA
2008-05-09, 11:58
Mitt namn är Martin och är en av två regionansvariga i Norrland !
Roligt att du efteslyser oss norrlännigar här på NMCS forumet vi är ju en
"mini-oritet" men vi blir fler och fler .
Vill du veta mer om mej kan du klicka på mitt användarnamn och kika på
min profil där står det mesta som kan vara intressant.
Klicka på forum och vidare på evanemang så hittar du lite fler norrlandstrådar!
Här nedan har du min efterlysning när jag började fundera var alla norrlänningar fanns.
http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=4447
Återigen välkommen till NMCS och Region Nord / "Mina"

Bergen
2008-05-09, 13:06
Ja, jag presenterar mig väl igen, då, som Micke i Boden. Martin mejlade mig precis om denna tråd. Du och jag är ju redan presenterade för varandra genom mejlningen oss emellan. :razz: .Det är jättebra att vi norrlänningar håller ihop. Det gäller ju att hålla igång de få "trådarna" vi norrlänningar har här på forumet. De drunknar så lätt. Jag "spånar" på en massa trådar att fylla forumet. med:uglyhammer: Välkommen till gemenskapen. Jag tror att du kommer att stortrivas med oss här . Inga frågor är för svåra. Det finns alltid någon här som har svar på de frågor man har. Gott om riktiga entusiaster är det som synes. Detta har blivit mitt mest besökta forum och jag har bara haft bilen sen i höstas.:woot: :shock: Jag håller nog också på att bli en av dem (entusiasterna alltså). Det är bara så förbenat roligt med Cooprar och folket här så att man fastnar direkt som i en flugfälla. Vi hörs och syns.

Freddo
2008-05-09, 13:43
Hallå hallå

Bor väl iofs inte så långt ut men rör mig mycke i norra delarna v dalarna. Bor i Borlänge..
Kommer om några veckor ratta runt i min 3e mini.. Denna gång en Clubman :)

Kul med fler medlemmar uppåt i landet.

MINA
2008-07-29, 19:58
Har inte hittat ett filter som kan sortera ut medlemar efter län så därför skapar jag denna tråd för att få koll på hur många MINI medlemar det finns i Norrland! =)

Så bor ni norr om Gävle hojta till här !

Berätta gärna om er.

Vi hörs ;)

//Sara

Sara vart tog du vägen ! ? Har du blitt med mini än !
Var i Umeå i helgen och såg bara en Cooper , röd med vitt tak och vita bonnettstripes , kromad grill :cool:

JOBBARGUBBEN
2010-02-22, 19:10
Hej!
Jag bor i Gävle och är relativt ny på detta utomordentliga forum.
Jag har en MCS R56 röd -10 som längtar till torra asfalten syns till.
Grymt med snö just nu.

Maggy
2010-02-22, 21:49
Har planer på att BLI Mini Cooper ägare... bor i Kalix, Norrbotten.