handdator

Visa fullständig version : Tråden för oss som fått startpaket!



RobertH
2008-03-25, 22:16
Här kan ni skriva era åsikter om startpaketen som bör dyka upp i de flestas brevlådor i morgon!

RandyPiper
2008-03-25, 22:23
Det känns helt underbart, sitter och leker med klistermärket och medlemskortet nu, ingen annan som fått sitt startpaket ?

Posten kanske prioriterar innerstadsbor, det gör dom i såna fall helt rätt i :)

Luc!fear
2008-03-25, 22:27
Det känns helt underbart, sitter och leker med klistermärket och medlemskortet nu, ingen annan som fått sitt startpaket ?

Posten kanske prioriterar innerstadsbor, det gör dom i såna fall helt rätt i :)
Då lär inte jag få mitt denna veckan...:mad: satans snigelpost här i bynn...
Opps, oftropic...Ursäkta...

RobertH
2008-03-26, 00:42
Brandy fick sitt i handen igår så han bara jävlas med er. Alla bör få sina i morgon!

powernap
2008-03-26, 08:03
Brandy fick sitt i handen igår så han bara jävlas med er. Alla bör få sina i morgon!

vi vet väl alla att randiga pipan e bra på att jäklas med andra, när han själv blir utsatt däremot så gråter han en skvätt på sin mammas axel o hon förklarar att världen är grym....

ONTOPIC:
ser fram emot hela startpaketet, börjar kännas som en KLUBB nu :-)

RobertH
2008-03-26, 08:23
Vem blir först med att öppna sitt kuvert? Hur många åker hem på lunchen för att vittja brevlådan? Hur många har tagit ledigt för att ta det direkt ur handen på brevbäraren?

JohanH
2008-03-26, 09:30
En liten hint för er som får mycket post.

Startpaketet levereras i ett vitt anonymt kuvert (precis som tidningar av tveksam natur) med handskriven adress. Handstilen är nog den fulaste någonsin kommer att se :)

/Johan

Bergen
2008-03-26, 09:37
He-he, väntar med spänning på posten som skall dyka upp om ett par minuter. Får väl se om det hinner komma ända hit upp redan idag eller om man får vänta till i morgon.;)

Bergen
2008-03-26, 09:51
posten kommer, posten kommer...

RobertH
2008-03-26, 09:52
Spännande!!!

(Tog du verkligen ledigt från jobbet bara för det här? :D:D)

Bergen
2008-03-26, 09:56
Jiiipiiii! Det har kommit. Var jag först eller? Och jag fick nummer 003 som jag ville. Tack, tack och tack än en gång. Vilket fint kort. Inplastat i påse och allt. Dekalen var fin-fin den med. Exakt lagom stor och svart. samt även en fin bild på Rödminin i vykortsformat. Det finns även ett a4-papper med ett välkomnande till klubben. Apropå det, Johan du måste ju ha fått ont i handen av alla kuvert du har skrivit. Det var en jäkla fin textning, kunde inte ha gjort det bättre själv. Äras de som äras bör.Ett stort tack skall Ni i styrelsen ha för jag ser att det är en hel del jobb nerlagt på detta.

Bergen
2008-03-26, 10:00
LoL, Nääää, men jag borde kanske ha sagt att jag gjorde det. Det kanske hade renderat lite på ryktet. LoL. Jag har jobbat natt och skulle just gå och lägga mig kl 09.00. Men när jag läste detta så var jag bara tvungen att vänta och se om det hade kommit och vilket nr. jag hade fått.Jag får väl sova lite mindre idag, det är det värt. Tänka sig att få vara först med att få posten och bo längst bort. Det är väl underbart med posten i detta land. Lol. Jag ville bara lägga till ett sov gott innan jag sussar gott i ett par timmar.

Rausner
2008-03-26, 10:20
Trevligt trevligt. Har precis öppnat mitt och njuter nu till doften av färsk plast :roll: Cleant och snyggt kort som jag hoppas stolt kunna visa upp!

Dekalen åker på så fort vädret tillåter detta.

Ps. Handstilen var indeed mycket läcker, speciellt pricken över S:et i Helsingborg ;) Ds.

Ashra
2008-03-26, 10:43
Fick mitt i söndags av robban. Han stoppa ner medlemskortet i plånkan sen glömdes resten i Fredriks bil hah!

kakan
2008-03-26, 11:01
Ingen som fått på klibban på bilen än?
Uppsalaposten är seg som vanligt..

powernap
2008-03-26, 11:02
snyggt o stilfullt...fick dock inte "mitt" #281 men ändå....

Ashra
2008-03-26, 11:12
jag fick inte mitt 66 heller =P

RobertH
2008-03-26, 12:00
snyggt o stilfullt...fick dock inte "mitt" #281 men ändå....

Det var konstigt.. vi måste ha gjort fel. Ingen annan lär ju ha efterfrågat det.

Skicka PM till mig om du vill byta så ska jag se om vi har kvar 281 i lådan. Annars kanske någon annan fått ditt. Vilket nummer fick du i kuvertet?

RobertH
2008-03-26, 12:01
jag fick inte mitt 66 heller =P

Det är för att du inte har en mini =)

Mr_Varre
2008-03-26, 12:35
Jaaaaaaa fick mitt nu!!!! Fan det var som att vänta på lönen ju haha!!!!!! Ett stort tack till er alla som fixat och jobbat med det här!!! Mycket väl gjort...

Fick nr 19 glad ja blir

Ashra
2008-03-26, 12:38
Det är för att du inte har en mini =)


Bastard!

Hans-G
2008-03-26, 14:31
Vad härligt att få tillhöra en klubb med STIL!

Riktigt, riktigt snyggt alltihop - t.o.m. följebrevet är ju så elegant att man verkligen märker att det är proffs som jobbat med det här! Medlemskortet får man väl behålla i den lilla plastfickan så att man inte fördärvar det... Och dekalen åker på direkt sen jag hämtat ut den efterlängtade pärlan ur vinteridet 6 april.

Jättetack till alla inblandade!

# 004

KPKalle
2008-03-26, 14:42
Here am I getting all jealous over here :( :mad:






:p

kakan
2008-03-26, 15:29
Naaj.. fick helt fel medlemsnr och fel färg på klistermärket :(
Nån annan som fick nr 85? :(

JohanH
2008-03-26, 16:07
Naaj.. fick helt fel medlemsnr och fel färg på klistermärket :(
Nån annan som fick nr 85? :(

Det var ganska omfattande manuell hantering av adresser, nummer och färg - vi hämtade informationen från tre håll och alla medlemmar hade inte lämnat all information. I de fall som något saknades så riskerade det att bli fel. Ber om ursäkt.

Sen hittade vi två önskningar avseende färg på dekalen för dig. Vad fick du för färg och vad vill du ha?

Robban: Är 85 ledigt fortfarande?

Kakan - var bor du? Är du i Stockholm nån gång så kan vi ordna med utbyte då.

/Johan

kakan
2008-03-26, 16:45
Det var ganska omfattande manuell hantering av adresser, nummer och färg - vi hämtade informationen från tre håll och alla medlemmar hade inte lämnat all information. I de fall som något saknades så riskerade det att bli fel. Ber om ursäkt.

Sen hittade vi två önskningar avseende färg på dekalen för dig. Vad fick du för färg och vad vill du ha?

Robban: Är 85 ledigt fortfarande?

Kakan - var bor du? Är du i Stockholm nån gång så kan vi ordna med utbyte då.

/Johan

Ingen fara.. ville ha vit, ändrade gamla posten och skrev en ny för säkerhets skull..
bor i uppsala.. kanske kan skicka tillbaka allt? frimärken är ju inte så dyra :p

Schassen
2008-03-26, 16:51
Fel medlems nr, men om det inte ä så att nån annan hemst gärna vill ha 38 så spelar inte det nån roll för mig. hittar inte listan med nr önskningarna

HF-Björn
2008-03-26, 17:06
Öppnade precis brevet, fundera på va det var, när jag öppna dörren och såg en knackig manlig handskriven handstil på ett vitt kuvert.. :D
Allt stämmer, nummer och färg, perfekt! Nu vill jag beställa en eller två extra dekaler!
Tackar för ett gott jobb!

MINA
2008-03-26, 17:07
Tack för ett proffsigt välkomnande till klubben ! Det var riktigt roligt att öppna
det vita ( utan fönster ) kuväret . Ni verkar haft lite strul med numren på korten men det är av underordnad betydelse .
Hade #63 på det gamla och önskade detsamma på det nya men fick #24 .
Det känns lite tråkigt att vi klagar på detta när ert fina utskick har så hög klass i övrigt ...... men .......men . Själv accepterar jag #24 om ingen annan gör anspråk på detta nummer.

Ödmjukast eder Martin Andersson

RobertH
2008-03-26, 17:57
Otroligt att vi lyckades klanta till så många nummer, vi som inte ens drack öl när vi gjorde utskicken :D

Kul att alla verkar gilla dem dock!

powernap
2008-03-26, 18:08
Tack för ett proffsigt välkomnande till klubben ! Det var riktigt roligt att öppna
det vita ( utan fönster ) kuväret . Ni verkar haft lite strul med numren på korten men det är av underordnad betydelse .
Hade #63 på det gamla och önskade detsamma på det nya men fick #24 .
Det känns lite tråkigt att vi klagar på detta när ert fina utskick har så hög klass i övrigt ...... men .......men . Själv accepterar jag #24 om ingen annan gör anspråk på detta nummer.

Ödmjukast eder Martin Andersson

ett klart steg uppåt, från #64 till #24...grattis ;-)

RobertH
2008-03-26, 18:12
Tack för ett proffsigt välkomnande till klubben ! Det var riktigt roligt att öppna
det vita ( utan fönster ) kuväret . Ni verkar haft lite strul med numren på korten men det är av underordnad betydelse .
Hade #63 på det gamla och önskade detsamma på det nya men fick #24 .
Det känns lite tråkigt att vi klagar på detta när ert fina utskick har så hög klass i övrigt ...... men .......men . Själv accepterar jag #24 om ingen annan gör anspråk på detta nummer.

Ödmjukast eder Martin Andersson

Jag har nummer 63 här! Skicka tillbaka kortet med en liten lapp till mig så får du 63:an på posten om du vill:

Robert Hallgren
Spångavägen 325
163 46 Spånga

Christian
2008-03-26, 18:14
Handstilen är nog den fulaste någonsin kommer att se :)

/Johan


Instämmer!!!!:handen:

kakan
2008-03-26, 18:25
Jag har nummer 63 här! Skicka tillbaka kortet med en liten lapp till mig så får du 63:an på posten om du vill:

Robert Hallgren
Spångavägen 325
163 46 Spånga

Kan jag också göra detta eller? :p

Christian
2008-03-26, 18:26
Otroligt att vi lyckades klanta till så många nummer, vi som inte ens drack öl när vi gjorde utskicken :D

Kul att alla verkar gilla dem dock!

Vad drack ni istället ????

Vin ??? Whiskey ???

Jag fick allt rätt.

Nr 012
och vita klisterlappar.
Tom kortet på minin var i rätt färg. Hyper Blue.

Bra jobbat boys (and gals)

Rasmus
2008-03-26, 18:29
Kul att så många gillar utförandet på medlemskort, flyer, välkomstbrev och dekal!

Så vad tar vi tag i nu då?
Ska vi fixa till utseendet forumet eller vill ni köra SUOMI ett tag till? :D

Ace
2008-03-26, 18:45
Fick mitt kort idag. #16 som jag efterfrågade.
MEN JAG FICK INGEN DEKAL!
Fick först en tanke att dom inte var klara och undrade då varför man inte väntat med att skicka medlemskortet. Kunde då sparat lite pengar på porto. Någon mer som inte fått någon dekal?

Ett tips till er som gjort utskicken kan ju vara att ha riktiga adresslappar som är utprintade och en lapp i nedre vänstra hörnet på kuvertet med NMCS-loggan. Jag låter er köpa en printerpatron, A4-papper och ett limstift för klubbens pengar. :)

Ace
2008-03-26, 18:54
Kul att så många gillar utförandet på medlemskort, flyer, välkomstbrev och dekal!

Så vad tar vi tag i nu då?
Ska vi fixa till utseendet forumet eller vill ni köra SUOMI ett tag till? :D


Kanske skulle färgerna på forumet matcha medlemskortet?
Eller vad tog min ide om personligt karossfärgsliknande utseende på forumet vägen? Ville isåfall att man väljer karossfärg och takfärg i sin profil och så anpassas sidan efter det. Är det möjligt eller väldigt krångligt? Lite kul för oss som inte har Dark Grey!

:woot: :woot: :woot:

Mackan
2008-03-26, 18:59
Var väl inget fel på den handstilen....då ska ni se min...
Alla rätt i mitt paket förresten , och det ser förbaskat proffsigt ut.
Särskilt den bifogade flyersen eller vad det nu kallas.

Tack ska ni ha!

MS #111

RobertH
2008-03-26, 19:41
Kakan: Visst, skicka tillbaka du också. Skriv en tydlig lapp med din returadress och numret du vill ha så slipper jag tänka tack.

Ace: Lägger en dekal i lådan till dig i morgon.

Luc!fear
2008-03-26, 19:54
Tack, jag har också fått mitt.
Jag har tydligen bytt medlemsnummer (inte för det gör något...)
Har inte bett om något nummer...;)
Snyggt jobbat alla inblandade...& åter tack.

Fredrik
2008-03-26, 19:58
Var väl inget fel på den handstilen....då ska ni se min...
Alla rätt i mitt paket förresten , och det ser förbaskat proffsigt ut.
Särskilt den bifogade flyersen eller vad det nu kallas.

Tack ska ni ha!

MS #111

Flyerserna (eller vad det nu heter i imperfekt) är proffessionellt utgiljotinerade av mig på en mini-giljotin jag lånade med mig från mitt kontor - kände mig lite som Marjasin där jag satt och klippte och höll på medans Johan och Robban kollade önskade medlemsnummer samt färger på dekaler.

RobertH
2008-03-26, 20:01
medans Johan och Robban kollade önskade medlemsnummer samt färger på dekaler.

:mad::mad::mad::mad::mad:

Fredrik
2008-03-26, 20:02
:mad::mad::mad::mad::mad:

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :mrgreen:

Klas Rombäck
2008-03-26, 20:06
Tack för brevet, allt stämde för mig.

// Klas

Darkfool
2008-03-26, 20:16
Tack som fan! Rätt nummer och färg!!

MINA
2008-03-26, 20:28
[QUOTE=RobertH;56896]Jag har nummer 63 här! Skicka tillbaka kortet med en liten lapp till mig så får du 63:an på posten om du vill:


Som jag sa tidigare : Är det ingen som har gjort anspråk på #24 så är jag helt nöjd med detta ( ett lägre nummer verkar dessutom ge mer respekt (:handen: ) här på forumet )

Helan
2008-03-26, 20:38
Hej hej!

Jag har fått mitt paket! En dekal, ett vykort, följebrev och ett medlemskort med nummer 29. trodde jag hade 44. men det gör inget!

Helan

Green Meanie
2008-03-26, 20:55
Got mine today....:) But not nr 54:( But what the hell:) Sticker on when car washed..som bli när jag få köra den igen...:( Men nu gå jag överallt:) Bra för kondis och stegtävlingen jag är med i.
Snyggt kort. Bra jobbat killar!

RobertH
2008-03-26, 21:05
Jag har skickat ut nya kort till Powernap och Kakan nu. Returnera gärna era gamla kort så vore det jättebra!

Ace - din vita dekal ligger på posten.



Vi har alltså bara brytt oss om vad folk önskat, och inte vad de hade för nummer på de gamla korten. Hojta till om det är någon annan som vill byta så ska jag göra vad jag kan. Hoppas jag inte missat någon nu!

Green Meanie
2008-03-26, 21:39
Yeah...#22 is cool! Better than 54! What was I thinking? Remember my age?:D

JohanH
2008-03-26, 22:11
:mad::mad::mad::mad::mad:

Äras den som äras bör - det var i huvudsak jag som kollade färger och nummer. Brukar inte bli så fel. Ber om ursäkt för det enorma lidande som det orsakat...:soffa:

/Johan

Mackan
2008-03-26, 22:54
Flyerserna (eller vad det nu heter i imperfekt) är proffessionellt utgiljotinerade av mig på en mini-giljotin jag lånade med mig från mitt kontor - kände mig lite som Marjasin där jag satt och klippte och höll på medans Johan och Robban kollade önskade medlemsnummer samt färger på dekaler.

Fegik , är det inte bestämd form pluralis du tänker på ..
Giljotin på jobbet..vad säger facket om det ?

Ser jätteproffsigt ut iaf , kunde lika gärna kommit från Bmw Group.
Fira nu med Pucko , ...jag tar notan.:D

RobertH
2008-03-26, 23:01
Äras den som äras bör - det var i huvudsak jag som kollade färger och nummer. Brukar inte bli så fel. Ber om ursäkt för det enorma lidande som det orsakat...:soffa:

/Johan

Det var nog kombinationen allmän förvirring hos alla tre och mörk källare som gjorde att kuverten gick lite fel osv. Men 37 av 40 ain´t bad! :D

Helan
2008-03-27, 06:52
Jag är nöjd! :)

Tack Styrelsen!

Helan

Fredrik
2008-03-27, 07:49
Fegik , är det inte bestämd form pluralis du tänker på ..
Giljotin på jobbet..vad säger facket om det ?

Ser jätteproffsigt ut iaf , kunde lika gärna kommit från Bmw Group.
Fira nu med Pucko , ...jag tar notan.:D

Hmm, jag brukar ha en förmåga att blanda ihop allt det där, kanske var ackusativobjekt jag tänkte på men inte menade och som jag kanske inte alls skrev, eller om det var tvärtom.

Giljotinen är chefens lilla leksak när någon varit olydig och tagit hans parkeringsplats.

Häller just nu upp en pint Pucko as we speak :beerchug:
Kvittot från hela batchen (det blev några liter, ska ju räcka till konbanan också) kommer i posten någon dag nästa vecka, Mackan :D

Edit: om man skulle beställa Pucko på en pub i England, undrar om man då skulle säga: -a pint of stupid, please :blink:

powernap
2008-03-27, 11:36
tänkte visa hur mitt märke blev:

http://www.coopersweden.se/attachment.php?attachmentid=1427&d=1206614089

Rasmus
2008-03-27, 11:55
tänkte visa hur mitt märke blev:

http://www.coopersweden.se/attachment.php?attachmentid=1427&d=1206614089

Snyggt!

powernap
2008-03-27, 12:15
Snyggt!

tack :-)

Christian
2008-03-27, 20:56
Som jag sa tidigare : Är det ingen som har gjort anspråk på #24 så är jag helt nöjd med detta ( ett lägre nummer verkar dessutom ge mer respekt (:handen: ) här på forumet )

Det tror du bara.










;)

Christian
2008-03-27, 20:57
Got mine today....:) But not nr 54:( But what the hell:) Sticker on when car washed..som bli när jag få köra den igen...:( Men nu gå jag överallt:) Bra för kondis och stegtävlingen jag är med i.
Snyggt kort. Bra jobbat killar!

Jodå,,,vissa tävlar i sånt.....


(måste vara åldern....):blink: :blink: :???: ;)

Bronto
2008-03-27, 21:10
Hämtade precis mitt paket från brevlådan! Oj vad snyggt medlemskortet är! Det kommer jag med glädje ha i plånboken :) Bra jobbat gubbs!
Klistermärket åker på så snart jag tvättat bilen.

numberone
2008-04-13, 14:25
Jag har inte fått något än.. =(

RobertH
2008-04-13, 16:45
Jag har inte fått in din adress Daniel. Har du fyllt i och skickat detta formulär?

http://kunder.se/newminiclubsweden/medlemskort/

Gör det så får du paketet i veckan!

TMBerka
2008-04-16, 11:10
Tack! Nu har jag fått mitt fina startpaket:-) Ska åka till BMW Solna och se vad jag kan få för rabatt på ett Lackstift.

Ace
2008-04-18, 10:22
Jag fick ett klistermärke av RobertH på posten men nu har jag lyckats slarva bort det innan jag satt det på bilen! Fan också!
Finns det möjlighet att få ett till?

RobertH
2008-04-18, 15:12
Thank you sir, may I have another?

Skicka ett frankerat kuvert till mig så ska du få en extra dekal.

Ace
2008-04-18, 18:18
Thank you sir, may I have another?

Skicka ett frankerat kuvert till mig så ska du få en extra dekal.

PMa mig din adress.

jonte_j
2008-04-18, 22:50
Skulle också behöva ett nytt, satte på det jag fick men det blev ju toksnett:(

KPKalle
2008-04-25, 18:51
Yaaay mine came today :woot: Thanks chaps, very smart and very professional :cool:

W2k
2008-04-25, 21:30
Idag fick jag också mitt medlemskort, nummer 45! :D

Naturligtvis gjorde jag fel på något vis och fick klistermärket påsatt spegelvänt. Var det inte meningen att man skulle sätta det på INSIDAN av rutan? Annars tvättar man ju av det rätt var det är.

Löste hur som helst situationen genom att ta bort texten, så nu syns det inte att det är spegelvänt! Blev väldigt stilrent och fint. Tar ett foto vid tillfälle.

RobertH
2008-04-25, 22:07
Dekalen är tänkt att monteras på utsidan, antingen på lacken eller rutan.
Du kommer garanterat inte att lyckas tvätta av den! Den gjord för montering på bilar.

PM:a mig om du behöver en ny dekal så ordnar vi det.

Bronto
2008-04-26, 00:35
Dekalen är tänkt att monteras på utsidan, antingen på lacken eller rutan.
Du kommer garanterat inte att lyckas tvätta av den! Den gjord för montering på bilar.

PM:a mig om du behöver en ny dekal så ordnar vi det.

Det går alltså att högtryckstvätta med den? Har skaffat nya maskiner här hemma efter att båda våra två pajade samtidigt :S Så är lite sugen på att tvätta min men vill ju helst inte byta märke efter varje tvätt..

RobertH
2008-04-26, 01:03
Det ska inte vara några problem! Jag har kört Marcus 2-metersmonster till högtryckskärnkraftverk 2dm från dekalen utan antydan till problem.

Se till att den suttit monterad några dagar först bara så att den fått torka ordentligt.

Till de som inte hunnit montera än kan jag rekommendera torrmontering, dvs använd inte den klassiska YES/VATTEN-metoden till dessa dekaler. Den bästa monteringen görs med 2x10cm tejp och ett gammalt kreditkort.

KPKalle
2008-05-01, 07:53
So if I've got this right, the decal goes on the outside of the glass?

(Sorry if this was asked before but if so I didn't understand :rolleyes:)

RobertH
2008-05-01, 12:13
Yes, or outside of the paint. It´s very clever :D

Bronto
2008-05-01, 14:50
Så här ser det ut på iallafall :)

http://img232.imageshack.us/img232/5740/200804301592kw7.jpg

KPKalle
2008-05-01, 19:06
Thanks guys. It's my big project for the weekend - to put the decal on :woot: :p

Limited Edition
2008-05-02, 17:34
#47 - I en Cooper nära dig!

rogeraberg
2008-05-14, 12:52
Jag fick just en otroligt trevlig lapp av Hans G - tackar!

Andersson
2008-11-01, 15:33
Nu har jag gått och blivit betalande medlem :) Självklart vill jag stödja klubben/sidan som jag numera besöker varje dag. Hoppas på en trevlig samvaro i en trevlig klubb :grupp:

Nu ska jag bara få till en bilaffär så jag har något att sätta klistermärket vilket jag förmodligen har i brevlådan inom en snar framtid?

Jag har en känsla av att om det kommer monteras ett klistermärke någon gång så blir det svart, mao jag vill ha ett svart, tack!

Ace
2008-11-01, 15:49
Har ju tappat bort mitt klistermärke (vitt) Skall jag skicka upp ett frankerat kuvert till någon i styrelsen eller? (RobertH?)

RobertH
2008-11-02, 22:25
Har ju tappat bort mitt klistermärke (vitt) Skall jag skicka upp ett frankerat kuvert till någon i styrelsen eller? (RobertH?)

yes! :D

Mr_Varre
2008-11-03, 00:09
Skulle behöva ett nytt märke samt ett nytt medlemms kort :) Va gör ja?

RobertH
2008-11-03, 07:54
Då får du komma hit och hämta det, för jag har en del andra grejor som väntar på dig också. Om du har tappat bort kortet så ersätts det till självkostnadspris 15kr till klubbkassan.

Mr_Varre
2008-11-03, 08:47
inga problem :) messade dig i morse ang kvittot o mina saker.. hör av dig sen...

pagbg
2009-02-28, 11:31
Hej!
Då man äger en mini cooper och är inne och spannar på forumet varje dag, blev det självklart för mig att bli medlem, som jag blev för fem minuter sen:D .

Christian
2009-02-28, 15:24
HÄRLIGT!!!

Hoppas att FLER tar samma beslut som Dig !!!!!

dvorak
2009-02-28, 15:28
Kul att se någon mer ifrån Göteborg!

Morris99
2009-03-23, 21:19
En fundering - medlemskort, dekaler mm - har inte fått något kom jag just på. Betalade medlemsavgiften i januari 09 dagen innan jag hämtade bilen...Har jag missat ngt, min adress eller liknande?

RobertH
2009-03-24, 00:33
Hej Eva,

Du måste klicka på "Steg 2" i denna länk för att få medlemspaketet:

http://www.miniclub.se/announcement.php?f=7

Luc!fear
2009-03-24, 13:18
Alla medlemmar som vill kunna bli kontaktade av andra medlemmar så finns denna "telefonlista till medlemmar" (http://www.miniclub.se/showthread.php?t=5606)
Fyll gärna i era nummer.
/Dan

Morris99
2009-03-24, 20:48
Hoppsan, där ser man, tack för info. Får väl skylla på att jag haft fullt upp med att busköra....

powernap
2009-03-24, 20:50
Hoppsan, där ser man, tack för info. Får väl skylla på att jag haft fullt upp med att busköra....

helt klart förlåten ;-)

Gryglas
2009-06-03, 16:03
Fick mitt paket i fredags! SWEET!
Fick även en tråkigare REPA i måndags när man kom hem å såg bilen på gatan.

Olov
2009-06-15, 20:40
Startpaket mottaget! Nu väntar jag bara på att komma hem till bilen så jag kan montera mina nya ränder och klubbstickern!

Hg3atintin
2009-06-15, 21:20
Fick mitt för några dar sedan:p men jag råkade paja stickern:(

RobertH
2009-06-16, 11:12
Skicka PM till mig så löser vi det. Har bara svarta dekaler just nu dock, men nya är på ingång.

fireon
2009-07-12, 23:26
så nu är även jag betalande medlem! besöker ju sidan varje dag så det är ju självklart! :D

väntar med stor förväntan att få startpaketet! vill klämma på stickern nu!!!

login
2009-07-13, 07:08
Väntar också på start paket samt bil. För bilen ingår väl??

fireon
2009-07-13, 08:47
Väntar också på start paket samt bil. För bilen ingår väl??

tveksamt om dem kan få ner den i kuvertet dock! :eek:

fireon
2009-07-18, 22:52
nu börjar jag bli fundersam om jag kommer att få något startpaket..? men det är ju semestertider så det kanske är därför? kolla så att ni inte har glömt av det bara, vill sätta på mitt NMCS märke på bilen! :)

RobertH
2009-07-19, 00:32
Startpaketen kommer, jag har varit utomlands i 14 dagar och kom tillbaka idag.

fireon
2009-07-19, 14:52
Startpaketen kommer, jag har varit utomlands i 14 dagar och kom tillbaka idag.

härligt! tänkte väl att det hade sin logiska förklaring :) tack för det snabba svaret!

login
2009-07-22, 16:15
Trevligt start paket :D

Då måste man ju tvätta bilen för att sedan sätta upp klibban!

Men det ska stå 2008 på Medlemskortet eller?

RobertH
2009-07-23, 19:07
Japp det ska stå 2008. "Utgivet 08" gäller tills vidare :)

David S
2009-08-14, 17:35
Fick mitt startpaket idag!
Det nya kortet är mycket snyggare än det gamla.
Nu är det bara frågan om var jag ska sätta klistermärket...förslag?

JockeO
2009-08-14, 17:37
Fick mitt startpaket idag!
Det nya kortet är mycket snyggare än det gamla.
Nu är det bara frågan om var jag ska sätta klistermärket...förslag?

Enligt reglementet... ;-)
I nedre vänstra hörnet på bakrutan.

/M v h, JockeO

Ström
2009-08-25, 17:11
Jag fick mitt idag tisdag, betalade in i lördags ! Snabbt är ju bara förnamnet !
Dock var bokstäverna i mitt klistermärke skeva :(
Men man kanske kan snika till sig ett nytt till helgen ?
Inte för att jag har nån bil att sätta den på ...

RobertH
2009-08-25, 17:15
Skicka mig ett PM när du fått din bil så skickar jag ett nytt i valfri färg, inga problem!

login
2009-08-25, 17:42
en av mina bokstäver var också skeva men jag gillade det:D

RobertH
2009-08-25, 18:41
Kanske skulle ta oss ett snack med vår nya dekalleverantör då!

Fast vi testmonterade en dekal på styrelsemötet (mini) förra veckan, och det såg bra ut. Men om någon vill ha ny dekal så länge så hör av er så ordnar jag det!

Ström
2009-08-25, 21:22
Skicka mig ett PM när du fått din bil så skickar jag ett nytt i valfri färg, inga problem!

Suveränt !

Aleckz
2009-08-31, 17:36
Nyss blivit betalande medlem och kommer nog strax få mitt startpaket. Får man välja färg på dekalen?

RobertH
2009-08-31, 19:04
PM:a mig om dekalfärg så försöker jag lösa det!

MaryJay
2009-09-03, 18:13
Fick mitt startpaket idag! Tack så mycket. Nu ska Pelle bli fin med en klubbdekal! :)

rumpmas
2009-09-03, 19:32
Fick mitt brev idag jag med, tjusigt!

magcar
2010-04-12, 19:44
Fick mitt för någon dag sen... snyggt!
Väntar bara på en ny Mini att sätta dekalen på......

RobertH
2010-04-12, 20:05
Kul att det uppskattas! :)

Haugthon
2010-04-12, 22:49
Kul att det uppskattas! :)

Ja du vet att vaxet glänser lite extra just runt klubbloggan!

MrPlow
2010-04-25, 08:54
Enligt reglementet... ;-)
I nedre vänstra hörnet på bakrutan.

/M v h, JockeO

Om man kör det enda rätta ( cabrio ;) ) var sätter vi det då?

MiniJohan
2011-02-08, 14:15
Inte fått nåt svar i "Ny Medlem"-tråden så jag testar här också :) Hur lång tid brukar det ta på ett ungefär innan man får startpaketet från att man betalat?

Fredrik
2011-02-08, 18:52
Hallå Johan,

Emely&Robert (ja, de är ett par vid namn Emely och Robert) ansvarar för detta och det kan variera lite tidsmässigt beroende på hur det ser ut på jobbfronten för dem, men mer än ca tre veckor ska det inte ta.

Har det tagit mer än det hojta till är du snäll.

MiniJohan
2011-02-09, 10:43
Nejdå, ingen fara på taket ännu, tror det bara gått två veckor så det är lugnt. Vill mest bara veta så att jag har realistiska förväntningar :) Tack för svaret!

Emely&Robert
2011-02-09, 22:28
Fredrik har helt rätt. Jag (Robert) försöker att få iväg en batch ett par gånger i månaden så om det tagit tre veckor så skicka gärna ett PM så ska jag försöka kolla vad som gått snett. Vad jag förstått så har det hänt att man glömt andra steget i medlemsregistreringen och då blir man registrerad medlem och får sin stjärna men det kommer inte något mail till den stackars kuvertapan...

Emely&Robert
2011-02-09, 22:38
En titt i listan över skickade paket och inkomna mail uppvisar en slående brist på MiniJohan...

Det tips jag fick från RobertH var att andra steget i registreringen glömts bort. Kan du kolla om du kan göra det nu?

MiniJohan
2011-02-14, 13:12
En titt i listan över skickade paket och inkomna mail uppvisar en slående brist på MiniJohan...

Det tips jag fick från RobertH var att andra steget i registreringen glömts bort. Kan du kolla om du kan göra det nu?

Ok, har fixat den nu! Är dock 97 % säker på att jag gjorde det i och med reggningen, vet att jag fyllde i mina data iaf, så du kanske kan hojta till om du inte fått nåt mail om mig nu?

Thanks!

Emely&Robert
2011-02-14, 22:31
Du har sannerligen fixat. Har fått mail angående dig nu och ska skicka en ny batch i veckan!

LAH
2011-02-16, 00:22
En titt i listan över skickade paket och inkomna mail uppvisar en slående brist på MiniJohan...

Det tips jag fick från RobertH var att andra steget i registreringen glömts bort. Kan du kolla om du kan göra det nu?

jag har ju lite trassel med detta också. Hur kommer jag åt andra steget igen eftersom jag redan gjort registreringen en gång?

MiniJohan
2011-02-16, 09:55
jag har ju lite trassel med detta också. Hur kommer jag åt andra steget igen eftersom jag redan gjort registreringen en gång?

Här är länken jag använde: http://www.miniclub.se/formular/

LAH
2011-02-16, 20:57
Här är länken jag använde: http://www.miniclub.se/formular/

Tackar! Då var det löst!

Emely&Robert
2011-02-17, 21:02
Japp, har fått ditt mail också och jag håller på att sammanställa.

Vill bara flagga för att jag märker att jag måste beställa mer material till vidare utskick.

LAH
2011-02-18, 23:04
Japp, har fått ditt mail också och jag håller på att sammanställa.

Vill bara flagga för att jag märker att jag måste beställa mer material till vidare utskick.

OK det är klockrent!

Gard
2011-03-07, 12:50
Får man fråga vad det är i Startpaketet?

klittvall
2011-03-30, 20:42
Hejsan!
Fick mitt paket och blev jätte glad. Skulle sätta på mitt fina svarta märke på min lilla "Pärla" men tyvärr så fattades det ett "L" i ordet CLUB. Hur bär jag mig åt för att få ett nytt svart klistermärke?
Ps De blev mäkta imponerade på jobbet när jag stolt visade mitt medlemskort Ds

Fredrik
2011-04-03, 15:47
Hejsan!
Fick mitt paket och blev jätte glad. Skulle sätta på mitt fina svarta märke på min lilla "Pärla" men tyvärr så fattades det ett "L" i ordet CLUB. Hur bär jag mig åt för att få ett nytt svart klistermärke?
Ps De blev mäkta imponerade på jobbet när jag stolt visade mitt medlemskort Ds

Klittvall - dra ett PM till Emely&Robert så sänder de dig en ny hel klubbdekal.

klittvall
2011-04-03, 17:47
Man tackar! Dra ett PM till dem!
Ha en bra fortsatt söndag.

Emely&Robert
2011-04-11, 14:53
Ännu en laddning utskickad till ännu några nya MINIister!

Fredrik
2011-04-11, 19:57
Ännu en laddning utskickad till ännu några nya MINIister!

Starkt jobbat E&R 8)