handdator

Visa fullständig version : Miriam: Mini Cooper S Cab - R53 -Sidewalk



Misssen
2008-02-24, 14:18
Namn : Miriam
Stad : Bunkeflostrand (ved Malmö)
Modell och årsmodell : Cooper S Cab 07
Färg : Astro Black metallic
Modifikationer : Sidewalk, Burberry A paneler, og Burberry instrumentbræt, derudover har jeg en rigtig tøse gearknop med Swarovski krystaller :)


Tænke lige at jeg også ville lave sådan en tråd om Cabben :)

Ace
2008-02-24, 20:27
Har du bytt fälgar på Burberry nu då?

Misssen
2008-02-25, 07:28
Har du bytt fälgar på Burberry nu då?

Ja, har dem her på midlertiigt. De sad på den gamle Mini som Rausner købte,
dem har jeg så købt tilbage til jeg finder ud af hvad jeg vil have på :)

Bergen
2008-02-25, 08:48
Wow, den knoppen skulle man ju ha.Tjejen skulle bli överlycklig om man kom hem med en sådan. Får man fråga var du har fått tag på den vackra knoppen?

Misssen
2008-02-25, 09:30
Wow, den knoppen skulle man ju ha.Tjejen skulle bli överlycklig om man kom hem med en sådan. Får man fråga var du har fått tag på den vackra knoppen?

Ja, den er fræk :) Jeg så den i et gammel Mini blad fra England, og bestilte den i Italien :)

B3S også en fin bil, havde selv en før jeg fik denne. Dog ikke en S :)

Bergen
2008-02-25, 11:50
Ja, det borde man ju förstått. Italienarna har mycket bling-bling. Grattis till den vackraste och coolaste "knoppen" i gänget och bilen är ju riktigt grym den med. Vad kul med en som också har haft en Alpina.

Misssen
2008-02-25, 12:40
Ja, det borde man ju förstått. Italienarna har mycket bling-bling. Grattis till den vackraste och coolaste "knoppen" i gänget och bilen är ju riktigt grym den med. Vad kul med en som också har haft en Alpina.

Har faktisk haft 3 stk :) Vi er lige i gang med at sælge den sidste en B12 coupe, lidt trist men vi brugte den bare ikke, så den skal byttes til noget andet sjovt.

Bergen
2008-02-25, 14:36
Åh, det var inte dåligt. Jag har faktiskt letat efter en B 12:a coupe. Det är en riktigt grym bil. När ska den säljas då? Att ha haft TRE st Alpinor är ju hur coolt som helst. Jag menar de är ju inte direkt vanliga här i Sverige. Detta är min första Alpina och det är även min första Cooper.

Misssen
2008-02-25, 15:47
Åh, det var inte dåligt. Jag har faktiskt letat efter en B 12:a coupe. Det är en riktigt grym bil. När ska den säljas då? Att ha haft TRE st Alpinor är ju hur coolt som helst. Jag menar de är ju inte direkt vanliga här i Sverige. Detta är min första Alpina och det är även min första Cooper.

Jamen, den bliver nok solgt i dag :) Og skal faktisk til DK, så det bliver en dyr omgang den dag han skal have den indreg. Der er ingen tvivl om at det ikke er den sidste Alpina vi har haft, for det er bare klasse. Men det er Mini også :)

For lige at lave lidt offtopic i min egen tråd :)
Men kender du denne side www.alpinacs.se ? kunne også være interessant for dig. Nu ved jeg ikke hvor meget du køre med din Alpina, men der er jo entusiast forsikring via den club jeg lige henviste til.

Bergen
2008-02-25, 19:39
Åh! Lycklig den som blir ägare till den B 12:an. Jag är redan medlem i den klubben också, det är en bra klubb. Jag håller med att de har en bra entusiastförsäkring.

Misssen
2008-02-25, 20:37
Åh! Lycklig den som blir ägare till den B 12:an. Jag är redan medlem i den klubben också, det är en bra klubb. Jag håller med att de har en bra entusiastförsäkring.

Du kan se B12'eren inde under Michael Stillings galleri :)

Bergen
2008-02-26, 08:02
ja, det var ju den jag tittade på i galleriet tidigare. Så det är den som är eran B 12:a. Ja, den är ju grymt fin alltså. Min är den som det står B3S nr:009 på i galleriet.

Misssen
2008-02-26, 08:32
ja, det var ju den jag tittade på i galleriet tidigare. Så det är den som är eran B 12:a. Ja, den är ju grymt fin alltså. Min är den som det står B3S nr:009 på i galleriet.

Vi har haft den i et par år, og jeg ved at den nye ejer bliver super glad. Det er en meget god ven, så vi følger den fremover :)

Din var jo lige ved siden af :) også fin

Bergen
2008-02-26, 11:50
Tack så mycket. Ja, den var precis bredvid. Tänk vad liten världen är ändå. :p och grattis till clubmanen också.

Misssen
2008-02-26, 13:08
Tack så mycket. Ja, den var precis bredvid. Tänk vad liten världen är ändå. :p och grattis till clubmanen också.

Ja, det er den :)

Men velkommen til klubben og den fantastisk verden af Mini :D