handdator

Visa fullständig version : Jeanette: Mini Clubman D - R55 -



jeanette
2007-11-22, 20:38
Hej.

Idag hämtade vi vår nya mini. (Fantastiskt fin såklart!)
En Mini Cooper Clubman D. British Racing Green, med svart tak och tonade rutor. Sportstolar, med halvläder. English Oak list, PDC, HiFi paket, regnsensor. Med andra ord Chili paket med lite tillval. Dessutom verkade det ingå en tårta med Mini emblem i chilipaketet, som vi avnjöt efter milen hem..... ;)

Jeanette och Stefan. Älvsjö, Stockholm.

Ursäkta den dåliga bildkvaliten. Vi kanske måste skaffa nya moBILer också.....

FEED ME
2008-03-19, 23:51
Fin bil!

Men är det fabriksbeställda tonade rutor på den? Jag tycker inte alls de ser mörka ut...?

Jag har beställt det till min bil (som jag får i april) -jag hoppas verkligen att de är mörkare, annars får jag väl dra på solfilm OCKSÅ... :confused:

Bergen
2008-03-20, 08:40
Välkommen till Dieselgänget bland Cooprarna. Lite sent upptäckt kanske, men bättre sent än aldrig. Apropå toningen så tror jag att det är så mörk som originaltoningen är. Jag vågade inte skaffa toning för att jag var rädd för att få den för mörk när man kör häruppe på vintern. På BMW:n är det så mörk toning så man kan inte använda backspegeln på vintern. Det är faktiskt sant. När vi hämtade vår Cooper så såg jag på en "Works" som stod inne i Solna med originaltoning och då ångrade jag mig att jag inte valde den, för den var ganska ljus. Perfekt enligt mig , men säkert för ljus för en del. :cool: