handdator

Visa fullständig version : Riktpris Cooper S Park Lane??



The MINI
2008-01-21, 14:20
Tjenare!

Sålde min MINI Cooper S i juli och är nu på gränsen till sammanbrott - saknar den!!

Har därför fått nys på en Cooper S Park Lane -06 på 3000 mil. Denna bil är fullt utrustad med helläder, glastak, boost med mera. Sanslöst snygg i en mörkt brungrå metallic och svart helläder med kantsömmar.

Bilen är fin och välservad.

Vad är ett rimligt pris på denna bil?? Jag är ju redan torsk på den men så man inte förköper sig så att säga....

Tack för all input!

Mvh

Hobbe
2008-01-21, 14:27
RobertH kör väl en sådan här kromraket, och borde kunna svara ?

Rasmus
2008-01-21, 14:52
Vad är ett rimligt pris på denna bil?? Jag är ju redan torsk på den men så man inte förköper sig så att säga....
Kom ihåg att vi som hänger här på Cooper Sweden i de flesta fall har egna MINI's och gärna hoppas på så högt andrahandsvärde som möjligt, så ta siffrorna med en nypa salt :D

Ace
2008-01-21, 15:57
Vad är ett rimligt pris på denna bil?? Jag är ju redan torsk på den men så man inte förköper sig så att säga....




Diskutioner av det här slaget bör också ske via PM.
Jag själv har väl inte tidigare varit så diskret med det och fått lite kritik.
Självklart håller vi MINIster ihop och försöker hålla det redan innan höga andrahandsvärdet fortsatt högt! :)
Annar är det väl Blocket som gäller som värdemätare och skit i bilpriser.nu för dom är helt ute och cyklar.
/R

Bronto
2008-01-21, 15:59
Vad är Park Lane edition för speciellt? Är de att man har fri parkering utanför parkan eller Ace lol? :rolleyes:

Ace
2008-01-21, 16:45
Det fanns tre olika varianter. Seven, Park Lane och Checkmate på Gen1.
Lite speciellt utrustade och ett sätt att få fart på en något dalande försäljning tror jag. Dom flesta bilmärken har väl sina varianter. Greyline, Viggen, Joker, S-line mm mm mm

RobertH
2008-01-21, 18:19
Du har PM!

RobertH
2008-01-21, 21:13
Jag avverkade 2500 mil förra året... skulle inte tro att jag vill lägga så många mil på en GP i vinterslasket.

Och NEJ, jag sätter mig inte i en Volvo 240 och halkar runt 8 månader i detta frostiga land! :D