handdator

Visa fullständig version : U länder inom EU



powernap
2007-05-25, 14:19
får nog på nöten med följande text, en risk jag dock e villig att ta:

England tillhör nog, enligt min mening EU:s u land, tror till o med att detta land toppar listan över U-länder inom EU.

För det första så tillhör England Europa, trots att man kör på fel sida vägen, det heter ofta att man ska ta färjan, tunneln till Europa från england, e dom lika dåliga på geografi där som i det stora landet i väster??

när det gäller transporter från nämnt U-land inom EU, så är det så att man får ett fraktnummer från England som enbart fungerar i England och inte någon annanstans, på detta vis kan man alltså inte spåra sin sändning som det går att göra via nätet från alla andra I-länder inom EU.

Någon annan med liknande erfarenheter?

mrmarsupilami
2007-05-25, 14:23
Hör inte detta inlägg hemma i banter-tråden? :D

powernap
2007-05-25, 14:23
Hör inte detta inlägg hemma i banter-tråden? :D

både och kanske..................

tror dock det är fler som läser allmänt än banter

MNS
2007-05-25, 15:31
Off topic oavsett hur många som läser eller in läser

Men inga utländska kolli nr funkar med svenska posten, knappas manuellt eller i många fall så får dom nya svenska

GT
2007-05-25, 18:38
får nog på nöten med följande text, en risk jag dock e villig att ta:

England tillhör nog, enligt min mening EU:s u land, tror till o med att detta land toppar listan över U-länder inom EU.

För det första så tillhör England Europa, trots att man kör på fel sida vägen, det heter ofta att man ska ta färjan, tunneln till Europa från england, e dom lika dåliga på geografi där som i det stora landet i väster??

när det gäller transporter från nämnt U-land inom EU, så är det så att man får ett fraktnummer från England som enbart fungerar i England och inte någon annanstans, på detta vis kan man alltså inte spåra sin sändning som det går att göra via nätet från alla andra I-länder inom EU.

Någon annan med liknande erfarenheter?

Come and talk to me in "BANTER" and we will see who has right and who has wrong "MOT**R F***ER":woot:

GT
2007-05-25, 18:48
How the FU*K can you sit at home (NOT SAFE) and call my country POOR?

When the King of Sweden has to BEG the head of state for money!

powernap
2007-05-28, 09:38
How the FU*K can you sit at home (NOT SAFE) and call my country POOR?

When the King of Sweden has to BEG the head of state for money!

all i read is empty words....