handdator

Visa fullständig version : Info om nya Volvo V50?



minipower
2007-03-09, 06:09
Snart dax för mig att byta min V50 mot en ny. Någon här som har koll på bra hemsidor där den senaste info´n & skvallret om den finns?
Säljare på HagaNorra sa att den ska börja produceras V22, men jag hittar ingen info om ändringar mm.

Ace
2007-03-09, 06:57
Jag hade köpt nya V70 istället. Skall ju tydligen introduceras för samma pris som den gamla. Hur detta kan vara möjligt beror på att den är mycket billigare att montera tydligen.

minipower
2007-03-09, 14:09
Jag hade köpt nya V70 istället. Skall ju tydligen introduceras för samma pris som den gamla. Hur detta kan vara möjligt beror på att den är mycket billigare att montera tydligen.

Skulle jag ockspå vilja. Men nu har min chef bestämt att det bara är chefer som får köra V70... :mad:
Vi sa till och med att vi var villiga att betala mellanskillnaden med bruttolöneavdrag.
Nu blir det en fet-wirre när man kommer hem!

Petter
2007-03-15, 12:10
Kan berätta att nya V50:n får en interiör och exteriör försbättring. Utsidan är väl det som får det största lyftet och till det bättre!

minipower
2007-03-21, 20:04
Kan berätta att nya V50:n får en interiör och exteriör försbättring. Utsidan är väl det som får det största lyftet och till det bättre!

Vet du när den kommer???
Verkar som om vi ska beställa om någon vecka.
Vi är ca 10pers som nu ska få nya, och firman vill inte vänta så länge som jag har fått höra (produktionsstart V22)...