handdator

Visa fullständig version : Mini klubben i skåne !



Martin
2007-03-02, 12:55
http://www.newmini.dk

För er som tycker att stockholm(norrland) ligger allt för långt borta :D

Hobbe
2007-03-02, 13:51
Då var man tvungen att vara med där också :)

alxndr
2007-03-02, 19:05
Japp, problemet är bara att man inte fattar vad de skriver :)

Hobbe
2007-03-02, 19:47
Klart man fattar !
Skåningar är internationella, och pratar många språk...samtidigt :)

Martin
2007-03-02, 19:59
:D :D :D :D :D

självklaaart

alxndr
2007-03-02, 20:06
hehe japp det kan jag hålla med om :)

Martin
2007-03-02, 20:26
Jag funderar på om jag ska prata ihopa mig med de andra winerbröööna och planera en (mini united skåne) med bankörning på sturup.

alxndr
2007-03-02, 20:45
Jag funderar på om jag ska prata ihopa mig med de andra winerbröööna och planera en (mini united skåne) med bankörning på sturup.

Låter inte alls tokigt, här i växjö och trakterna runt om verkar det bara vara jag som är mini-tok. Hade varit kul med någon mini-träff i närheten!

Marcus
2007-03-02, 21:17
Ni vet att det går utmärkt att använda evenemang och allmänt här, för skåningar oxå alltså... :P

Våra förhoppningar är ju att evenemang fylls med saker som inte bara rör sthlm, och devlis gbg.
Om det blir tillräkligt mycket så kommer evenemang delas upp i olika sektioner för delar av landet.

Johan W
2007-03-03, 09:13
http://www.newmini.dk

För er som tycker att stockholm(norrland) ligger allt för långt borta :D

Hmm undrar om dom får BMW på sig snart, tog inte lång tid efter det att jag gjort sidan innan man fick ett väl formulerat brev om att om jag inte tog bort MINI-loggorna så skulle BMWs advokater kontakta mig.
BMW är mkt känsliga när det gäller sina varumärken...

BlastBeat
2007-03-03, 11:07
Klart vi ska ha en träff i söder!
Jag fattar inte var alla miniägare håller hus här nere. Igår när jag var ute och körde lite träffade jag inte mindre än 3 cooprar (minst en av dem S också) innom loppet av bara några minuter.

Christian
2007-03-10, 09:41
Jag funderar på om jag ska prata ihopa mig med de andra winerbröööna och planera en (mini united skåne) med bankörning på sturup.


Det låter kul,
kan nog hänga på en sådan grej.

jakob
2007-06-07, 10:31
Japp, problemet är bara att man inte fattar vad de skriver :)

Det passer jo ikke - du forstår godt Dansk :rolleyes: :D

Kajsa
2007-06-07, 16:40
Från nån gång i juli är jag också skåning!!! :D :D :D

Och min närmaste chef är dansk, så jag tvingas nog lära mig förstå så småningom vare sig jag vill eller inte...:o

jakob
2007-06-07, 16:44
Så er der ingen vej udenom, at vi skal lave et træf i Syd.

RandyPiper
2007-06-07, 17:24
Den här killen var väl skåning

http://www.gp.se/content/1/c6/35/02/22/image3.jpg

Vi kanske skulle starta en insamling och köpa en cooper åt honom, han får bli hedersmedlem. Det låter väl bra, ni danskar får gärna med stödja vår insamling ;)

jakob
2007-06-07, 17:28
Det er jo derfor at han bor i Sverige :) Vi ville ikke have ham.....

BlastBeat
2007-06-07, 21:59
Den här killen var väl skåning



Vi kanske skulle starta en insamling och köpa en cooper åt honom, han får bli hedersmedlem. Det låter väl bra, ni danskar får gärna med stödja vår insamling ;)
Han kom väl från Göteborg?

RandyPiper
2007-06-07, 22:15
Han kom väl från Göteborg?

Håla som håla, han kom inte från Stockholm i alla fall. :D

BlastBeat
2007-06-07, 23:04
Håla som håla, han kom inte från Stockholm i alla fall. :D
Iofs är väl Skåne ett lite större hål (till ytan!) isf?

Jag ska inte säga så mycket, jag klassas väl nästan som skåning jag också. :p


Välkommen till söder Kajsa! Nu när vi får lite tillskott kan vi väl försöka få ihop något som vi skulle våga kalla en träff? Vet ju att det finns fler i trakterna som vill träffas!

ola
2007-06-08, 20:12
Den här killen var väl skåning

http://www.gp.se/content/1/c6/35/02/22/image3.jpg

Vi kanske skulle starta en insamling och köpa en cooper åt honom, han får bli hedersmedlem. Det låter väl bra, ni danskar får gärna med stödja vår insamling ;)

en dansk fotbollshuligan som bor vid sveriges dörrmatta?- ingen vill väll ha honom nånstans överhuvudtaget? nästa gång har väl gais/öis/ifk/häcken- gänget värvat och fått med honom i sverigeklacken så han springer in o sabbar svenskmatcher istället.. NÄ- jag säger som min kompis Gunnar , "Det finns bra och dåliga kattungar - de dåliga tar man bort...."

ola
2007-06-08, 20:14
ovanstående kanske inte hade något med mini att göra förutom att han har minihjärna. :-)

Christian
2007-06-11, 15:48
Den här killen var väl skåning

http://www.gp.se/content/1/c6/35/02/22/image3.jpg

Vi kanske skulle starta en insamling och köpa en cooper åt honom, han får bli hedersmedlem. Det låter väl bra, ni danskar får gärna med stödja vår insamling ;)

Garanterat Göteborgare.

Kajsa
2007-06-13, 11:59
Iofs är väl Skåne ett lite större hål (till ytan!) isf?

Jag ska inte säga så mycket, jag klassas väl nästan som skåning jag också. :p


Välkommen till söder Kajsa! Nu när vi får lite tillskott kan vi väl försöka få ihop något som vi skulle våga kalla en träff? Vet ju att det finns fler i trakterna som vill träffas!


Självklart hänger jag med på evenemang framåt höstkanten! Måste ju få lära känna de skånska bygderna, och inte minst, bra coopervänliga racingsträckor.