handdator

Visa fullständig version : MINI och Mantorp 5/5



Hobbe
2007-01-04, 21:55
Har ni diskuterat möjligheten att få vara med och ställa ut, samt göra reklam för er själva på BMW Club Schweden/BMW Sport Club vårträffen ?

MINI Mania Sverige kanske också vill dyka upp för att visa upp sig ?

Utställningar med priser, bankörning, Prova-På, Ringtaxi, och BMW Cup kommer att vara på agendan.

En hel del företag kommer att bjudas in.

Marcus
2007-01-04, 22:54
Vi har ju fått förslaget, tror att vi är flera stycken som tycker det låtere interessant.

Vi hade ju från början tänkt att köra MINI sverigeträff i maj, men när detta dök upp så tänkte vi att detta kanske är ett bra, stort event att vara med på istället. Och sen köra våran egen träff på sensommaren.

Hobbe
2007-01-04, 23:18
Meddela mig i tid angående antalet som vill ställa ut, och vilken yta som önskas.

fj0
2007-01-05, 09:10
Jag åker gärna!

ola
2007-01-05, 12:30
tycker det låter bra, och vi har ju snackat en del om det.

Hobbe
2007-01-05, 14:20
Eftersom vi inom kort börjar planeringen inför Vårträffen så uppskattas som jag påpekade ovan om ni kunde börja skriva ned vad ni önskar, och antalet MINI:sar som ni planerar att ställa ut.

alxndr
2007-01-05, 15:45
Tja, låter som en kulig idé... är dock lite nybörjar på det här med bankörning utställning osv.

Kommer det ges möjlighet att köra bana?!
Behövs lincéns av något slag?
Pris osv?!

Hobbe
2007-01-05, 16:17
För bankörning krävs medlemskap i BMW Sport Club, och/eller BMW Club Schweden, samt förarlicens (racing).
Träffavgift: 500 Kr för SC och 700 Kr för enbart CS.
För Prova-På krävs medlemskap i BMW Sport Club, och/eller BMW Club Schweden, samt körkort.
PR-avgift inte fastställd men uppskattningsvis runt 100-200 Kr.
RingTaxi, dvs som passagerare under ca tre varv i BMW Cup bil runt Mantorp brukar vi bjuda på. Kön brukar dock vara lååååååååååång ;)

Vårträffen är för medlemmar i BMW-klubben, men MINI:sarna erbjuds utrymme för att kunna visa upp sig för alla.
Troligen kan jag hjälpa till med att skaka fram något kul från BMW Group Sverige också vad det gäller MINI:sar.

Frejkan
2007-01-05, 18:49
Jag kommer iallafall. Om nån känner att de behöver nån att hålla i handen ;-). Men varför inte att ta det här tillfället att insupa stämningen och se lite hur det kan gå till på ett banmöte för den som är nyfiken?

Marcus
2007-01-05, 23:12
Går det både att ställa ut bil och köra med den på banan? :)
Inte samtidigt förståss, men kan den stå i montern ett tag och är det möjligt att köra till och från uppställning? Eller får man välja från början?

Hobbe
2007-01-05, 23:31
Ska du bara visa upp bilen så kan du kombinera.
Om det blir någon tävling typ "Best-in-show" MINI så gäller det att folket får en möjlighet att krypa runt den, och ta en ordentlig titt så då är det inte bra om du är ute och kör ;)

KPKalle
2007-01-06, 09:06
Added a poll. Please choose whether you are interested or not. The results are "public" so we can all see who voted :)

Marcus
2007-01-06, 09:44
Hehe, så speciell är ju inte min bil :) Men om det inte kommer så många så är det ju kul med ett par bilar uppställda iaf :)

Frejkan
2007-01-06, 15:46
Hehe, så speciell är ju inte min bil :) Men om det inte kommer så många så är det ju kul med ett par bilar uppställda iaf :)

Ja, mer komplicerat än så behöver vi ju inte göra det. Jag kan ta med lämplig parkeringsskylt "Space for MINI parking only" ;-)

Fredrik
2007-01-06, 17:11
Om man bara vill komma ner och titta, parkera på MINI-parkeringen och bese racingen under ett par timmar utan att delta i någon annan aktivitet, kostar det något :mrgreen:

Hobbe
2007-01-06, 17:50
Det låter som Fredrik är född i Småland :)

Skulle det kosta något så är det i så fall en mycket liten slant för parkeringen.
Inträde tar vi inte betalt för.

fj0
2007-01-06, 17:53
Det låter som Fredrik är född i Småland :)

Skulle det kosta något så är det i så fall en mycket liten slant för parkeringen.
Inträde tar vi inte betalt för.
:lol:

Fredrik
2007-01-07, 09:39
:lol: nej Hobbe, jag är urstocklaholmare :mrgreen:
En liten peng för utställning och lunch är helt o.k., jag har nu följt mina Mini-bröders ifyllande ovan och tror jag kommer också.

KIT
2007-01-07, 18:41
Låter som ett jättebra idé och förhoppningsvis har jag min nya Mini då! ;-)

Ace
2007-01-07, 21:03
MINI Mania Sverige? Vad är det? Har dom en svensk återförsäljare som jag missat eller?

RobertH
2007-01-07, 21:54
MINI Mania Sverige? Vad är det? Har dom en svensk återförsäljare som jag missat eller?


Stämmer bra, men anledningen till att du missat det är att vi ligger i startgroparna. Jag jobbar för fullt för att bli klar med finslipningen innan lansering just nu.

Jocke
2007-01-08, 11:07
Välkommen tillbaka Hobbe och grattis till GP:n!
Jag är klart intresserad av att åka till Mantorp. Licensen har jag och jag ska fixa medlemskap i BMWSC inom kort.

Hobbe
2007-01-08, 15:59
Du är välkommen Jocke !

Ace
2007-01-09, 18:09
Stämmer bra, men anledningen till att du missat det är att vi ligger i startgroparna. Jag jobbar för fullt för att bli klar med finslipningen innan lansering just nu.

Det var kul att höra!
Jag besöker ofta deras UK-sida så nu blir det ju lite lättare att beställa.
Så hoppas jag att dina priser är bra så man slipper beställa ifrån england! hi hi

Var kommer du att hålla till? Inte så nära Göteborg eller? *snyft*

RobertH
2007-01-09, 18:19
Ja precis, lite enklare är tanken =)

Priserna kommer att ligga på ungefär samma som i England. Den svenska momsen är ju tyvärr något högre, men med återförsäljarpriser och frakter utslagna på större leveranser så verkar det ordna sig ändå. Vi har dessutom kontrakt på lägre inpriser om försäljningen i Sverige går bra, så målet är att kunna pressa dem lite till.

Vi finns i Spånga strax väster om Stockholm. Det blir ingen fysisk butik, men ett avhämtningslager för den som vill hämta sina delar själv.

Frejkan
2007-01-09, 20:06
Ja precis, lite enklare är tanken =)

Priserna kommer att ligga på ungefär samma som i England. Den svenska momsen är ju tyvärr något högre, men med återförsäljarpriser och frakter utslagna på större leveranser så verkar det ordna sig ändå. Vi har dessutom kontrakt på lägre inpriser om försäljningen i Sverige går bra, så målet är att kunna pressa dem lite till.

Vi finns i Spånga strax väster om Stockholm. Det blir ingen fysisk butik, men ett avhämtningslager för den som vill hämta sina delar själv.


Vad kul!!! Lycka till! Hoppas du lägger upp en tråd och berättar när vi kan gå in på er hemsida och kolla på grejer på riktigt!

/Fredrik

Martin
2007-01-09, 20:37
Hobbe:
Jag hänger med om du hänger med mig ner till kellners innan den 5/5 !

Hobbe
2007-01-09, 21:19
Martin,
Inte omöjligt om vädret tillåter.

Lilla Gurkan
2007-01-12, 22:45
Det låter jättekul, kanske behöver jag "med flera" få mer info om de olika medlemskapen också-men det löser sig !!! Inget vi behöver ta upp på den här tråden.
Men också som Hobbe sagt ovan, fram med ideerna igen så vi gör ngt bra av det!!(=inte bara bra utan suveränt!!):p

Hobbe
2007-03-13, 19:33
Nu börjar det bli dags att bestämma er.
Hur många MINI:sar kommer ?
Vill ni ha en utställningklass för MINI ?
Vill ni stå i BMW-klubbens tält, och göra reklam för coopersweden.se ?
Kommer MiniMania Robert att vara på plats ?

BMW/MINI kommer att vara representerade i någon form,

Sektionerna i BMW Club Schweden hjälper till med funktionärssysslor, dvs att hålla reda på allt och alla. Enkla uppgifter. Ingen heltidssyssla.
Vi räknar givetvis med att även ett par MINI:sar kommer att hjälpa till.

Svar på alla frågor önskas snarast då flera företag, och andra sektioner kommer att behöva få sina platser klara inom kort.

Frejkan
2007-03-13, 20:40
Jag och Måns är på plats! Så den som känner att man behöver en Mini att hålla i handen, eller ja. Vi är där i alla fall. Vilka mer kommer? Vad tvekar ni på? Att köra på bana är en fantastisk upplevelse!

fj0
2007-03-13, 20:47
Jag ska dubbelkolla med en polare men är ganska säker på att jag ska med, vill gärna köra bana dessutom! Vad skulle det kalaset gå på om man inte har licens?

Tror Robert var sugen att ställa ut. :)

Hobbe
2007-03-13, 21:55
Jag ska dubbelkolla med en polare men är ganska säker på att jag ska med, vill gärna köra bana dessutom! Vad skulle det kalaset gå på om man inte har licens?


Tja, jag skulle uppskatta ca 600 Kr för en icke BMW-medlem för att Prova-På under ett körpass med instruktör.
Ca 150 Kr för en BMW-medlem.

Sedan kommer troligen slalomkörning också att erbjudas.

RobertH
2007-03-13, 22:05
Jag kommer nog inte att ställa ut enbart MiniMania eftersom jag misstänker att jag skulle få stå ensam mest hela dagen och dricka kaffe, hehe.

Men jag är gärna med och står i en klubbmonter och representerar klubben (+MiniMania) om fler visar intresse för detta.

R.O.S
2007-03-13, 23:21
Jag tror jag kan komma, skulle isåfall gärna kunna göra reklam för cooper Sweden. Om det går för sig vill säga?

Marcus
2007-03-13, 23:22
Då har ni alltså redan två bilar för en monter?

Eller asfaltsplätt snarare....

Jag har inte bestämt mig för om jag ska köra nått på banan eller om bilen ska stå...

R.O.S
2007-03-13, 23:27
Då har ni alltså redan två bilar för en monter?

Eller asfaltsplätt snarare....

Jag har inte bestämt mig för om jag ska köra nått på banan eller om bilen ska stå...

God kväll markus!
syftar du på mig då?

Marcus
2007-03-13, 23:49
Godkväll och godnatt du med :D
Japp, ifall du kunde komma dåra :)

Ashra
2007-03-14, 07:28
kan vara intressant att åka ner och träffa lite minis. inge bankörning men iaf träffa er som ska dit

Ashra
2007-03-14, 07:29
hur långt e det att köra från stockholm ungefär?

RobertH
2007-03-14, 07:30
inge bankörning men iaf träffa er som ska dit

Whohoo en monterkille till! :D:D:D


Drygt 22 mil tror jag det ska vara.

Hobbe
2007-03-14, 08:35
Självklart:
Marcus
RobertH
Ashra
Hobbe
Frejkan
KIT

Kanske:
Fjo
ROS
Jocke


Fyll på bara.

Fredrik
2007-03-14, 10:38
Jag dyker också upp :woot:, dock utan bankörning.

RobertH
2007-03-14, 11:26
Jag dyker också upp :woot:, dock utan bankörning.

Perfekt. Tar du eller jag med termos?

Hobbe
2007-03-14, 12:07
Självklart:
Marcus
RobertH
Ashra
Hobbe
Frejkan
KIT
Fredrik med termos

Kanske:
Fjo
ROS
Jocke


Fyll på bara.

powernap
2007-03-14, 12:34
mummel mummel...............om kärran hinner bli hyggligt klar.......
var ju där sommaren 05 och åkte, ingen direkt minibana kanske.....mera mummel, får man vara 2 i bilen under körning?

Hobbe
2007-03-14, 12:37
mummel mummel...............om kärran hinner bli hyggligt klar.......
var ju där sommaren 05 och åkte, ingen direkt minibana kanske.....mera mummel, får man vara 2 i bilen under körning?

Du får enbart åka Prova-På om racinglicens saknas, och utan passagerare om inte passageraren är av BMW SC utsedd instruktör.

fj0
2007-03-14, 12:55
Du får enbart åka Prova-På om racinglicens saknas, och utan passagerare om inte passageraren är av BMW SC utsedd instruktör.
Vad betyder Prova-På och synd att man inte kan ta med passagerare. :(

Hobbe
2007-03-14, 13:41
Vad betyder Prova-På och synd att man inte kan ta med passagerare. :(

En Prova-På licens gäller vid enbart ett tillfälle per år.
Perfekt om man vill just prova-på först innan man beslutar sig för att ta riktig licens.

Ashra
2007-03-14, 17:31
ska bara styra upp detta med chefen och argd säga att jag e ledig den 5:e punkt !

Ashra
2007-03-14, 17:31
ps jag dricker inte kaffe så jag tar med colan ! =P

KIT
2007-03-14, 21:02
powernap, kanske blir lite jämnare på banan nu när jag har en S ;-)
Samma ställ i kurvan efter målrakan?

Hobbe
2007-03-14, 21:17
Självklart:
Marcus
RobertH
Ashra med IT-champis
Hobbe
Frejkan
KIT med ett S i ärmen
Fredrik med termos

Kanske:
Fjo om E4:an hyvlas jämn innan och 200 dB tillåts
ROS
Jocke

Kanske men troligtvis inte förrän 2009 när bilen förhoppningvis är färdigskruvad:
powernap


Fyll på bara.

Fredrik
2007-03-16, 04:00
Vill ni ha kaffe eller pucko i termosen :confused:

powernap
2007-03-16, 08:02
powernap, kanske blir lite jämnare på banan nu när jag har en S ;-)
Samma ställ i kurvan efter målrakan?

har du högre frigång i S:en nu då, har för mig att kurbsen är vansinnigt höga på mantorp (truckracing) tyckte btw att du höll de flesta riktigt bra, vart väl lite klent över den kilometerlånga rakan, men sen var det ju mycket sväng på väg tillbaka...........

tror tyvärr inte jag hinner få på alla grejer tills den 5 maj, siktar på något annat happening istället, gärna med passagerare i kärran.......nån som vet nåt om det blir gotland? anderstorp? gelleråsen?

powernap
2007-03-16, 08:05
Kanske men troligtvis inte förrän 2009 när bilen förhoppningvis är färdigskruvad:
powernap




njaä........nu får vi väl vara realistiska.........*blänger på den bruna kartongen o undrar om inte någon kan slänga på innehållet med tejp eller nåt på bilen så e ju saken biff*

Hobbe
2007-03-18, 21:34
Äntligen är det säsongsstart !
Förra säsongens succé fortsätter.

Obligatorisk träffanmälan för CS/SC-medlemmar med gatbilar:
http://www.bmwsc.com/files/anmalan_gata_index.html (http://www.bmwsc.com/files/anmalan_gata_index.html)

Träffavgiften sätts in på BMW SC:s plusgiro: 630 50 25-6.
Lämna ditt namn och syfte med inbetalningen på meddelanderaden om betalning sker via Internet.
Sista anmälningsdatum 27/4.
Ingen anmälan eller betalning på plats.
Återbetalning av träffavgift enbart pga synnerliga skäl.
Regn eller att inte hunnit skruvat färdigt bilen är inga synnerliga skäl.

Gatbilen ska vara besiktigad, skattad, samt försäkrad.
Se till att ha mönstrade däck, och bromsar i bra skick.
Inga lösa föremål i bilen.
En säkerhetsmässig bedömning av din bil kommer att ske vid incheckningen.

Personlig utrustning såsom hjälm, heltäckande klädsel av tex. bomull, lämpliga skor, och handskar obligatorisk.
Ta även med lämpliga regnkläder vid behov.
Giltlig förarlicens (racing), funktionärslicens, medlemskort, och körkort ska visas upp under incheckningen.
Ta med dina unika nummerlappar till gatbilen som kom med medlemskortet.
BMW SC:s medlemsregister kommer att finnas tillgängligt om SC-medlemskortet ännu inte har hittat fram till din brevlåda.
För Prova-På gäller det att kunna visa upp giltligt BMW Club Schweden medlemskort och körkort.
Medlemskap i BMW Club Schweden kan lösas på plats vid klubbtältet.
Instruktörer kommer att finnas på plats.
Samtliga licensierade förare kommer att stå flaggvakt.
Missat flaggvaktspass eller enligt arrangör omdömeslös körning kommer att resultera i svartflagg och hemfärd.

Träffavgifter (gatbilar):
500 Kr Sport Club medlem, licensierad förare
700 Kr Club Schweden medlem, licensierad förare
150 Kr Club Schweden medlem, Prova-På (max 20 deltagare)

För licensierade deltagare inkl. Prova-På: Välj infarten till banområdet märkt BMW Sport Club.
Ingen incheckning möjlig efter kl. 09:00 för er som planerar att utnyttja bankörningen.

Ett preliminärt schema för bankörning:
08.00-09.00 INCHECKNING
09.00-10.00 BMW CUP TRÄNING
09.30-10.00 FÖRAR/FLAGGVAKTSGENOMGÅNG
10.20-11.00 BANKÖRNING GATBILAR
11.00-11.40 PROVA-PÅ
11.40-12.20 BMW CUP DELTÄVLING 1
12.20-13.00 BANKÖRNING GATBILAR
13.00-13.40 RINGTAXI
13.40-14.20 BANKÖRNING GATBILAR
14.20-15.00 BMW CUP DELTÄVLING 2
15.00-16.00 BANKÖRNING GATBILAR
16.00-17.00 BANKÖRNING GATBILAR

Ta med egen hjälm om ni vill åka Ringtaxi.

Välkomna !

Mer information på hemsidan nedan inom kort.
WWW.BMWSC.COM (http://www.bmwsc.com/)

Hobbe
2007-04-18, 15:47
Sista anmälningsdag 27/4 dvs nästa fredag.


Väldigt tyst från Coopersweden så nu börjar tiden rinna ut.
Ni har drygt en vecka på er att meddela om ni kommer, planerar att ställa ut, och hur många så att ni kan få er egen plats på Mantorp.

Johan W
2007-04-18, 18:53
Jag tänker komma och farsan i sin Z4, kan dock inte betala in förräns löning (kom en tandläkare och klådde mig på massa pengar) ;)

Fast båda med BMW så det rör ju inte CS så mkt, har dock en banner jag kan ta med mig till dom som ställer ut :)

Ashra
2007-04-18, 19:43
Måste man anmäla sig bara för att komam och snacka skit?

Hobbe
2007-04-18, 20:22
Arrangemanget är för medlemmar i BMW Sport Club och moderklubben BMW Club Schweden, men vi har bjudit in MINI:sarna som "hangarounds" i år då tanken var att hjälpa MINI:sarna skapa en officiell MINI-klubb.

Tyvärr är önskan att bilda klubb liten här, och bevisligen har arrangemanget enbart ett litet intresse bland er så om inget händer närmaste dagarna så lägger jag ned mitt engagemang för MINI:sarna, och fokuserar min ideella arbetstid där den gör mer nytta.
Det innebär också att inbjudan till Mantorp tas tillbaka.
MINI:sar som vill ägna sig åt bankörning är dock fortfarande välkomna såsom medlemmar i BMW Sport Club.

Övriga MINI:sarna kan i stället fokusera på sina egna arrangemang, och sin önskan att bara träffas som en lös samling entusiaster utan klubbtillhörighet.
Det är inte nödvändigtvis något dåligt utan har sin positiva sidor, men tyvärr är ett resultat att det inte blir något officiellt stöd från BMW Group Sverige, eller hjälp från BMW-klubben i framtiden.
Ni får jaga enstaka lokala MINI-återförsäljare själva, och försöka att fiska efter små begränsade möjligheter till rabatter etc utan ett officiellt samarbete med BMW Group Sverige.

Bollen ligger hos er.

Frejkan
2007-04-18, 20:23
Måste man anmäla sig bara för att komam och snacka skit?

Som Måns poängterar vore det bra om vi vet hur många som kommer -inklusive de som bara vill titta lite/ställa ut sin bil på en särskild liten MINI parkering.

Hobbe
2007-04-18, 20:38
Snacka skit kan man göra var som helst, när som helst, och med vem som helst ;)

Att ställa ut MINI:sar, köra konbana, prova bankörning, titta på tävlingar i BMW Cup, reportage i BMW/MINI kundtidningarna, Bilsport, Automobil, göra reklam för forumet, samt attrahera nya MINI-entusiaster på en välbesökt medlemsträff tillsammans med storebror BMW görs inte per automatik av "någon" på en höft.

Ashra
2007-04-18, 20:42
Snacka skit kan man göra var som helst, när som helst, och med vem som helst ;)

Att ställa ut MINI:sar, köra konbana, prova bankörning, titta på tävlingar i BMW Cup, reportage i BMW/MINI kundtidningarna, Bilsport, Automobil, göra reklam för forumet, samt attrahera nya MINI-entusiaster på en välbesökt medlemsträff tillsammans med storebror BMW görs inte per automatik av "någon" på en höft.


Sånt där tar robban hand om muahhah ^^
jag e bara där för att prata fota och vara allmänt förvirrad =P Kostar det något. Vet inte om jag kan komma eller ej. beror liksom lite på. Vet antagligen det i sista minuten. Lite jobb förändringar och sådant står på tapeten de närmsta dagarna

Hobbe
2007-04-18, 20:46
Om MINI:sarna kommer att var där för att ställa ut, och arbeta för bildandet av en egen klubb så kostar det inget för dessa personer.

Annars är detta en träff enbart för medlemmar i BMW-klubbarna.
Alla medlemmar är välkomna utan inträdesavgift.

fj0
2007-04-18, 21:05
Måns, du som numera är MINI-ägare vad vill du själv? Tycker du det ska bildas klubb? Känns som att du alltid kalla CooperSweden som "ni". :)

Inget ont menat alls, jag tycker det är jättebra att du försöker få bollen rullandes!

Hobbe
2007-04-18, 22:33
Fjo,

Ingen fara. Jag är "vi" ibland och "ni" ibland ;)

Jag ser gärna att det bildas en officiell MINI-klubb.
En lösning som kommer att gynna alla MINI:sar bäst.
Dessutom hjälper jag gärna till i en sådan klubb.

I fallet med inbjudan så blir det gärna vi/ni då jag för tillfället är ordförande i BMW Sport Club som bedriver bankörning för gatbilar, och tävlingsserien BMW Cup.
Därigenom även involverad i BMW Club Schweden, samt BMW Group Sverige.

Klubbdiskussionen kan vi föra i annan redan tillgänglig tråd.

RobertH
2007-04-18, 22:58
1.Jag kommer iaf den 5e.

2. Marcus och jag kommer att göra en sista dödsryckning för att få ihop en styrelse inom kort. Vi har ett förslag som vi tar upp i den andra tråden precis som du skriver.

Hobbe
2007-04-18, 23:26
Jag kommer iaf den 5e.



Gott !
Då har vi garanterat Frejkan, KIT, Marcus, Robban, och mig själv på plats.
Samtliga utom Robban hittas säkrast på banan :handen:

GT tjatar jag på så det finns en möjlighet att Monthy "GT" Python kommer dit också.

Christian
2007-04-18, 23:33
http://www.northamericanmotoring.com/gallery/showphoto.php?photo=10435&cat=500

RobertH
2007-04-18, 23:36
Gott !
Då har vi garanterat Frejkan, KIT, Marcus, Robban, och mig själv på plats.
Samtliga utom Robban hittas säkrast på banan :handen:

GT tjatar jag på så det finns en möjlighet att Monthy "GT" Python kommer dit också.

Fredrik kommer väl också? Han ska dricka pucko med mig.

Personligen har jag lovat Shell att inte köra. De var oroliga att deras banrekord som sattes när de introducerade V-Power skulle bli slaget, så jag fick mig en rejäl muta för att stanna i depån.

Hobbe
2007-04-18, 23:39
Ja, utan Fredrik blir det ingen Pucko.
Vem tvingar dit Fredrik ?

RobertH
2007-04-18, 23:47
Ja, utan Fredrik blir det ingen Pucko.
Vem tvingar dit Fredrik ?

Jag tvingar honom! Vi kanske kan samåka ner till och med.

Fredrik - när du läser detta kl.07.00 i morgon bitti - känn dig tvingad! :handen:

RandyPiper
2007-04-18, 23:54
Har snackat lite smått med en polare om att bara åka ner en sväng och parkera MININ utanför sedan kika på racen och inandas atmosfären.

Inte helt bestämt, men är det ok att bara åka ner så utan att anmäla sig ? Man kan väl hänga lite runt minimontern, snika kaffe och hålla robban sällskap ;)

Hobbe
2007-04-19, 00:11
Randy,

Att bara hänga runt MINI:sarna, titta på BMW Cup, ta en tur runt banan i några av våra tävlingbilar, och njuta av vädret är inte fel ;)

Fredrik
2007-04-19, 07:01
Jag kommer självklart! När det vankas MINI-träff med glada MINIster och inte minst Pucko kan jag bara säga: You got me lined up!

Robban, jag kan ta min Cooper så blir det fler MINIs på parkeringen, eller ska vi spara pengar till Bollinger-flaskorna på sommarträffen och samåka :confused:

Funderar på att ha kvar bägge barnstolarna så BMW-folket ser att en MINI minsann duger som familjebil också :woot:

Hobbe
2007-04-19, 09:10
Fel post i fel tråd.

Fredrik
2007-04-19, 09:21
Fel post i fel tråd.

Menar du första, andra eller tredje stycket, eller kanske fjärde stycket som jag inte skrev?

KPKalle
2007-04-19, 09:43
Fel post i fel tråd.
And the discussion about the club is on topic? :confused:

Marcus
2007-04-19, 10:35
Kanske syftade på nått Hobbe själv skrev och inte Fredriks inlägg?

Jag kommer nog bara vara på banan den 4/5, har inte anmält mig för den 5e.

Hobbe
2007-04-19, 11:12
Kanske syftade på nått Hobbe själv skrev och inte Fredriks inlägg?
.

Japp, jag syftade på mitt eget inlägg, men då det inte gick att trycka "delete", eller lämna inlägget blankt så fick jag skriva något.
Kul att alla är på hugget ;)

Fredrik
2007-04-19, 11:31
Oki-doki, jag trodde du menade Pucko-snacket ;)

Robban och jag delar bil ner, som det ser ut nu i alle fall = 1 st Mini Cooper med två Minister ankommer Mantorps depå.

Hobbe
2007-04-23, 23:07
Incheckning för MINI:sarna för utställning tillsammans på designerat område 5/5:
Kl. 0800-1100

Meddela att ni tillhör Coopersweden när ni checkar in så blir ni visade er plats.

Fredrik
2007-04-24, 06:40
Bra, då vet vi vad som gäller vid ankomst.
Hobbe, kan du inte slänga upp Mantorp i kalendariet så det syns lite tydligare.

Hobbe
2007-04-24, 12:01
Jag vet inte hur man gör.
Robban, Marcus, eller Fjo kanske kan ?

RobertH
2007-04-24, 12:35
Fixat!

Hobbe
2007-04-24, 21:09
Fullbokat !