handdator

Visa fullständig version : Medlemsavgift betalas vart??



Fredrik
2006-09-04, 22:21
Hej på er,

Var finner jag kontonumret att betala medlemsavgiften på för ordningens skull :cop: , och är den fortfarande på 130:-? :?

//Fredrik :steering:

TheEngineer
2006-09-04, 22:52
Hej på er,

Var finner jag kontonumret att betala medlemsavgiften på för ordningens skull :cop: , och är den fortfarande på 130:-? :?

//Fredrik :steering:

Hej Fredrik!

Själva klubben är nog lite vilande som det är just nu eftersom vi håller på och diskuterar formerna för en nystart av den just nu. Se följande tråd för att få en uppfattning om det och kom gärna med synpunkter:

http://www.coopersweden.se/phpbb2/viewtopic.php?t=1054

Däremot är detta forum hyfsat aktivt så kolla runt lite bland trådarna!

Välkommen!

/Magnus

fj0
2006-09-04, 23:06
Varmt välkommen! :)

MNS
2006-09-05, 01:34
Hej på er,

Var finner jag kontonumret att betala medlemsavgiften på för ordningens skull :cop: , och är den fortfarande på 130:-? :?

//Fredrik :steering:

Du har pm

MNS
2006-09-05, 01:40
Hej på er,

Var finner jag kontonumret att betala medlemsavgiften på för ordningens skull :cop: , och är den fortfarande på 130:-? :?

//Fredrik :steering:

Hej Fredrik!

Själva klubben är nog lite vilande som det är just nu eftersom vi håller på och diskuterar formerna för en nystart av den just nu. Se följande tråd för att få en uppfattning om det och kom gärna med synpunkter:

http://www.coopersweden.se/phpbb2/viewtopic.php?t=1054

Däremot är detta forum hyfsat aktivt så kolla runt lite bland trådarna!

Välkommen!

/Magnus

Fredrik kan ju vilja få alla rabbater vi erbjuder betalande medlemar eller så passar han på och bli medlem nu men betalar för 2007 till dagens kostnad.

När jag får tag på våran web master så kommer jag till lägga dom kronorna som finns i medlems kassan till det nya forumet

Fredrik
2006-09-05, 08:10
Hej igen,

Det känns väldigt trevligt att bli välkomnad i ett nytt gäng!
Jag har viss erfarenhet från tidigare motorklubbsaktiviteter, så jag kan kanske hjälpa till med något på träffarna. Om det inte är försent kan jag också hjälpa till med några kronor till programmet ni funderade på att skaffa.
Är det någon träff på g? :steering:

/Fredrik

fj0
2006-09-05, 08:43
Hej igen,

Det känns väldigt trevligt att bli välkomnad i ett nytt gäng!
Jag har viss erfarenhet från tidigare motorklubbsaktiviteter, så jag kan kanske hjälpa till med något på träffarna. Om det inte är försent kan jag också hjälpa till med några kronor till programmet ni funderade på att skaffa.
Är det någon träff på g? :steering:

/Fredrik
Kul att höra att du har varit med i leken innan. :)

Du är självklart välkommen att komma med idéer och tankar! Om du är sugen på någon träff så gör en tråd, jag är på så länge jag inte har något annat inbokat. :)

Jag kom på en sak idag när jag gick ifrån parkeringen till jobbet, det är höst. :cry:

KPKalle
2006-09-05, 08:46
Welcome Fredrik :mrgreen:

Du är självklart välkommen att komma med idéer och tankar! Om du är sugen på någon träff så gör en tråd, jag är på så länge jag inte har något annat inbokat. :)
Didn't Hans say he wanted to do his run around Sigtuna-Knivsta-Vallentuna this weekend?

fj0
2006-09-05, 09:10
Welcome Fredrik :mrgreen:

Du är självklart välkommen att komma med idéer och tankar! Om du är sugen på någon träff så gör en tråd, jag är på så länge jag inte har något annat inbokat. :)
Didn't Hans say he wanted to do his run around Sigtuna-Knivsta-Vallentuna this weekend?
Yeah I know he wanted to make a run but I didn't know when, did he make a thread?

KPKalle
2006-09-05, 09:27
Welcome Fredrik :mrgreen:

Du är självklart välkommen att komma med idéer och tankar! Om du är sugen på någon träff så gör en tråd, jag är på så länge jag inte har något annat inbokat. :)
Didn't Hans say he wanted to do his run around Sigtuna-Knivsta-Vallentuna this weekend?
Yeah I know he wanted to make a run but I didn't know when, did he make a thread?
No thread but I'm sure he said "in two weeks" :?

Hans-G
2006-09-06, 00:41
Visst vill jag ut och åka - hoppas ni andra vill också! En ölkväll utesluter ju inte aktivitet på vägen, bara man håller isär det...

Se tråd med omröstning under "Evenemang"!

Vi ses!
/Hans-G