handdator

Visa fullständig version : Hallå tjejjer(utrop fr en anna tjej!)!



Lilla Gurkan
2006-08-04, 23:06
:o Hallojsen, visst måste det väl finnas mer tjejjer än jag som är intresserad av sin bil och allt det som kretsar omrking dessa charmiga och körvänliga ,sportiga och lite udda bilar som vi har??!! :D

Våga skriva här också!! Inte bara pojkar eller män på den här sidan eller??

Därav denna tråd :lol: ett lite utrop-hallå tjejjer(oavsettt ålder), finns ngn där???

Har även en tråd på "out topics", orkar inte upprepa mig, o det är sent... men hoppas VERKLIGEN nån läser detta, för ett forum för ALLA behövs!!

Mini är ganska ovanliga i sverige så det är extra viktigt att vi håller samman :P Män eller kvinnor spelar i o för sig ingen roll, men det vore roligt att få igång lite tjejsnack även på den här sidan!!! :wink:

Natti natti/ Josefina

Marcus
2006-08-10, 13:18
Min tjej är interesserad av både coopern och att köra den :)
Men hon sitter aldrig på forum, men följer säkert med på träffar sen när vi väl har vår bil igen.

Petter
2006-08-14, 06:45
Min tjej är interesserad av både coopern och att köra den :)
Men hon sitter aldrig på forum, men följer säkert med på träffar sen när vi väl har vår bil igen.

Samma med min fruga :)

Lilla Gurkan
2006-08-17, 21:54
...jättebra , men kan ni inte få dem fram till datorn då?? menar inte bara att utrop det skulle vara trevligt med lite "kvinnor" på de träffar och rundturer vi haft, utan kan ni inte också få dem att svara själva på mitt lilla "utrop" :D :wink:

Så även tjejjer kan göra inläg på denna "sida"-cooper sweden är det enda form vi har här i sverige så långt...som jag /vi :blink: vet i alla fall!!

Cecilia
2006-08-22, 09:18
Jag är tjej och ganska nybliven ägare till en MINI Seven som jag ääääääälskar o köra så mkt att den redan fått sin första fortkörningsböter :roll:

Vet inte om det är en tjejgrej att döpa bilen? Namngiven är den iaf: Morris, för att knyta tillbaka till dess små storebröder...plus att jag tycker det är både gulligt o coolt.

I helgen fick den sin första parkeringsskada av en äcklig gammal rostig Merca-skåpbil som varit avställd sedan 2001 :mad: åkte förbi en polisbil vid upptäckten o de kom ut o beundrade bilen (morrisen alltså, hehe) och fällde en tår när de såg repan i lacken av rosthögen bredvid...schyssta var de iaf, skrev rapport o allt (finns tydligen inga viktigare brott att lösa i söderort).

Så, nu har jag delat med mig massor, i egenskap av tjej o allt!
Cya

fj0
2006-08-22, 11:07
Jag är tjej och ganska nybliven ägare till en MINI Seven som jag ääääääälskar o köra så mkt att den redan fått sin första fortkörningsböter :roll:

Vet inte om det är en tjejgrej att döpa bilen? Namngiven är den iaf: Morris, för att knyta tillbaka till dess små storebröder...plus att jag tycker det är både gulligt o coolt.

I helgen fick den sin första parkeringsskada av en äcklig gammal rostig Merca-skåpbil som varit avställd sedan 2001 :mad: åkte förbi en polisbil vid upptäckten o de kom ut o beundrade bilen (morrisen alltså, hehe) och fällde en tår när de såg repan i lacken av rosthögen bredvid...schyssta var de iaf, skrev rapport o allt (finns tydligen inga viktigare brott att lösa i söderort).

Så, nu har jag delat med mig massor, i egenskap av tjej o allt!
Cya
Välkommen!

Var det dig jag träffade på i city för någon månad sen? Röd Seven?

Marcus
2006-08-22, 12:18
Välkommen Cecilia!

Tråkigt att höra om både fortkörningsböter (dom borde ha dispens för roliga bilar), samt skadan. Tur att du hade nytta av polisen i ena fallet iaf :D

Hoppas vill komma på lite träffar i framtiden så vi får träffa dig och Morris! Skicka gärna msn/email adress till mig eller fjO (via PM eller mail, eller bara här i forumet om du inte har nått emot att dela ut din adress) då vi håller på med en maillista så vi snabbt kan nå många för att styra upp roliga MINI evenemang tillsammans.

Mvh
Marcus

MNS
2006-08-22, 14:57
Välkommen cecilia. kul att en till tjej dyker upp

Lilla Gurkan
2006-08-23, 21:42
Hej Cecilia! :D

Kul att du börjat logga in här också!! Tråkigt att höra om p-bot och annat, men VÄLKOMMEN!!-är allt jag vill säga!!

Hoppas att du också vill följa med på event i framtiden. Var bor du? Är du från stockholm , eller om du bor ngn annan stans är ju lika roligt eller kanske till och ed roligare...?! De som äntligen har börjat "prata"på denna sida råkar vara från stkhm, men det betyder ju inte att vi inte vill prata med ALLA miniälskare isverige-det är ju det som är grejjen!

Att mötas för att vi har våra MINI oavsett om det är Mini One, Mini Cooper, eller Mini Cooper S. :shock:


:steering: Hoppas vi ses!!

Och om inte annat "hörs" mer på detta forum.
Hälsn/Josefina :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

ingrid
2006-08-28, 03:47
En til jente her!

Men jeg er fra feil land da:P

MNS
2006-08-28, 07:47
En til jente her!

Men jeg er fra feil land da:P

Beror på hur man ser det :wink: Du är varmt välkommen oavsett land

Cecilia
2006-08-29, 08:12
Va välkommen jag känner mig nu :D hade lagt in bevakning på den här tråden, men det verkade inte funka...

fj0: ja, det var jag och min sambo som var ute o cruisade. du skällde ju på mig att jag bara läste forumet o inte sa nåt :lol: men nu har jag skärpt mig o kommer aldrig mer va tyst, hehe...

josefina: jag är från och bor i stockholm, årsta och ja, känns kul om det dyker upp lite tjejer på eventuella framtida träffar också!

marcus: ska ni ha mailinglistor utöver detta forum för träffar alltså?

Så, ska försöka hålla lite mer koll än ett kik varannan vecka.
Ha det så bra alla och hoppas vi ses ute på vägarna snart!
/C.

TheEngineer
2006-08-29, 09:52
Så, ska försöka hålla lite mer koll än ett kik varannan vecka.
Ha det så bra alla och hoppas vi ses ute på vägarna snart!
/C.

Hej Cecilia! Jag måste bara kolla om du möjligtvis är den jag tror... ;) Har du gått på KTH och provkörde en MINI Cooper på BMW i Kungens kurva precis innan mig i slutet på maj. Märklig fråga men då vet jag vem du är och världen är liten... annars är den lite större.

/Magnus

Cecilia
2006-08-29, 09:58
Japp! Det är jag, då vet jag vem du är också!
Så du köpte en du med :-) va roligt! Har man provkört en så blir det ju genast desto svårare o motstå iofs...
/C.

TheEngineer
2006-08-29, 10:44
Vad roligt med nån man känner lite gran dårå!

Du får haka på och åka på nåt event nån gång. Jag var med när ryssarna var i stan och det var riktigt roligt.

http://www.coopersweden.se/phpbb2/viewtopic.php?t=1027

Själv var jag lite fundersam på vilka människor som skulle vara med på eventet, både härifrån och från Ryssland. Skulle alla vara galna "bilnördar"? Men så var det inte alls! För då hade inte jag passat in... Tänkte det kan vara bra att veta! :) (Får se om jag får några hotbrev nu...)

/M

Marcus
2006-08-29, 13:44
Halloj

Eftersom forumet inte är högaktivt just nu så tänkte vi samla ihop email adresser till alla som vill ut och åka, och förutom att skriva om evenemang här oxå maila.
Förhoppningsvis kanske några fler som inte är inne och läser hela tiden kommer då.

Mvh

ingrid
2006-08-29, 23:37
En til jente her!

Men jeg er fra feil land da:P

Beror på hur man ser det :wink: Du är varmt välkommen oavsett land

Hehe, takk takk;)

fj0
2006-08-30, 07:56
Bra Cecilia! Du får hänga med ut på en sväng någon dag. :)

Välkommen även till Ingrid. :)

ingrid
2006-08-30, 21:05
Takk takk:)

Lilla Gurkan
2006-09-01, 22:11
Det är jag som ska tacka!! välkomna, oavsett land!! Häftigt att även nån från annat land har svarat på min tråd!!

:D :lol:

Och för all del även killarna som är så med i tråden med :shock: :D :lol:

Bådar bara gott !!!

Ju fler som blir intresserade av ett miniforum, ju bättre!!-eller hur?

MEN-vart tog tjejsnacket vägen :oops: ?

mca
2006-09-16, 17:48
tjenare!

madeleine här, även kallad mini roligt nog tack vare min bil :) roligt att se att det finns fler tjejer som har ett intresse för bilar, det e ju inte många som e det tråkigt nog. ser att de flesta bor i stockholmstrakterna, själv bor jag lååångt söderut, 3 mil söder om Malmö för att vara exakt.

/ mini

MNS
2006-09-16, 19:40
Hej å välkommen Madeleine.

Du har väll en anledning till att besöka huvudstaden med bilen nu :wink:

Lilla Gurkan
2006-09-19, 06:56
Ja,kul att se att fler tjejjer kommit in i forumet, själv har jag varit alltför lat :o

Jättetråkigt att jag inte kunde förlja med på den norra turen för nån helg sedan, två tjejjer förljde ju med!
Men det blir ju fler tilfällen!!

Nästa gång kanske fler tjejjer följer med eller kör egen bil?!

:D /Josefina

Ablund
2006-09-20, 13:01
Här har ni ännu en tjej :-) Köpte min guldklimp i våras och är supernöjd med pärlan. Tänk att något så litet kan vara så stark :-)

fj0
2006-09-20, 15:08
Välkommen!

Lilla Gurkan
2006-10-11, 21:54
ja som sagt välkommen!!

Den här tråden har inte varit så välbesökt på sistone, men det kanske vi kan råda bot på eller??

Marcus
2006-10-11, 22:31
Välkommen till gänget! ;)

Får man fråga vartnånstans i sverige du håller hus? Vi kommer säkert ha en träff till i höst i sthlm, kul om du vill komma. :)

Mvh
Marcus

Ablund
2006-11-07, 13:06
Jag håller till i Sthlm. Jag och en kollega har båda shoppet en liten cooper och nu såg jag en till på parkeringen idag, får nog kolla upp vem det är ;-) Är det ngn som ska på visningen på BMW i solna i november?

Marcus
2006-11-07, 13:17
Det kommer nog en hel del medlemmar till visningen! Vi ska dessutom försöka fylla parkeringen utanför med CooperSweden minis :)

Lilla Gurkan
2006-11-08, 17:16
Hejsan, ja jag tror många cooperswedens kommer dit!!

Ska bli gott o trevligt!

Christian
2006-11-08, 21:06
Så bra.. min far bor i Arlöv och jag själv utanför Kritianstad...

Hade varit kul med en träff med MINI i Malmö... De har väl typ öppnat nytt BMW/MINI där nu...?

Marcus
2006-11-08, 21:47
Så bra.. min far bor i Arlöv och jag själv utanför Kritianstad...

Hade varit kul med en träff med MINI i Malmö... De har väl typ öppnat nytt BMW/MINI där nu...?

Försöka styra upp nått! :)
Kom ihåg att göra Inför och Eftersnack tråd i evenemang oxå ;) Även om det bara är en eller två som skriver i början så blir det snabbt fler... Speciellt om man tar foton och lägger upp.
Mao. Fixa träff, fota, och lägg upp här så vi får se era bilar! ;)

BrazilPrincess
2006-11-29, 22:36
Får väll ta och skriva en rad innan man får stryk här hemma :)
Nej då så illa är det inte. :)
Jag tjej, älskar MINI´n, älskar att köra. Ni tjejer som kör MINI här i Stockholms trakten borde verkligen följa med i vår när det blir ut och köra eller cruisa igen. Nu står vår älskling i på vinterförvaring. Det är inte det roligaste att parkera i stan på vintern med snö så...

Vet iaf att det är en tjej här inne som gillar att vara med på träffarna, Lilla Gurkan :)

Så till er andra: Det är värt att följa med det är trevligt och man behöver inte vara bil intresserad i övrigt om man inte vill :)

Sussi

KPKalle
2006-11-29, 22:52
Får väll ta och skriva en rad innan man får stryk här hemma :)
Nej då så illa är det inte. :)
Jag tjej, älskar MINI´n, älskar att köra. Ni tjejer som kör MINI här i Stockholms trakten borde verkligen följa med i vår när det blir ut och köra eller cruisa igen. Nu står vår älskling i på vinterförvaring. Det är inte det roligaste att parkera i stan på vintern med snö så...

Vet iaf att det är en tjej här inne som gillar att vara med på träffarna, Lilla Gurkan :)

Så till er andra: Det är värt att följa med det är trevligt och man behöver inte vara bil intresserad i övrigt om man inte vill :)

Sussi
Hello Sussi :D Good to see you posting ;) :)

Fredrik
2006-11-30, 07:23
Välkommen Sussi, kul att se att du är här också!

Malla
2006-12-05, 15:30
Hej alla!

Jag och min man har precis köpt en Cooper S som "andra bil" - till mig :D Såg tråden att det eftersöktes tjejer och tänkte att jag måste göra mig hörd. Kommer nog att titta i forumet lite då och då - jättekul sida!

Vi hörs!
M

fj0
2006-12-05, 16:34
Välkommen Malla! :)

KPKalle
2006-12-05, 17:23
Hello Malla :D

Fredrik
2006-12-05, 20:41
Hej Malla, välkommen till ett roligt gäng!

MINI Linda
2006-12-07, 20:19
Hej

kul me dett tjej forum här inne, jag är oxå tjej älskar och jobbar med MINI kan det bli bättre själv bor man i gbg...

mvh Linda

BrazilPrincess
2006-12-07, 22:20
Woho! Här händer det ju grejer:)
Kul att vi ökar med varje vecka som går, även om man inte är inne varje dag så dyker man upp lite då och då..så :) Välkommen Linda! Kör du minin till och från jobbet också? trevligt i sånna fall... Själv tar det någon måndag tills att det är vår och man får köra igen...

Vi ses,

Sussi!

MINI Linda
2006-12-12, 09:50
självklart kör jag MINI jag har MINI cooper S som tjänte bil visst det är ju inte som min egen på riktigt men jag älskar min bil och dessutom har jag möjlighet att byta bil lite då opch då!!

Lilla Gurkan
2006-12-18, 09:27
Välkommen Linda,
vi vill att hela serige ska vara med på denna sida, förhhoppningsvis hittar fler från gtb hit också.