handdator

Visa fullständig version : Tona bakljusen?



fj0
2005-04-07, 19:10
Hur? Spray? Film?

Går det att ta bort?

MNS
2005-04-07, 23:12
Hur? Spray? Film?

Går det att ta bort?

Tona :shock: :cry: Fan killen du har ju en nästan ny mcs.

I och med att minin har dubblaglas så blir det inte snyggt vare sig med spray eller film. Ska du tona så köp dom helvita å köp lampfärg å spraya

fj0
2005-04-07, 23:38
Hur? Spray? Film?

Går det att ta bort?

Tona :shock: :cry: Fan killen du har ju en nästan ny mcs.

I och med att minin har dubblaglas så blir det inte snyggt vare sig med spray eller film. Ska du tona så köp dom helvita å köp lampfärg å spraya
EDIT

Det ska regna på söndag. :cry: :cry: :cry:

/EDIT

Vad?

Gillar du det inte? :cry: ;)


http://www.mini2.com/gallery/personal/nparker/dsc0017a.jpg

MNS
2005-04-08, 00:06
Rengn är fint.

Det kommer inte ta många dar innan du får ombesiktning... personligen tycker jag att det ser billigt ut att göra så och jänkarna gillar ju SVART, desto mer destobättre

Martin
2005-04-08, 08:25
finns svarta färdiga att köpa... men glöm då inte röd reflexer där bak

fj0
2005-04-25, 22:34
Yeah baby, yeah! http://forum.e46fanatics.com/images/smilies/pcheerleader.gif



http://img168.echo.cx/img168/4127/crw52794mr.jpg

MNS
2005-04-25, 23:20
:nono: :cry: Nää.... Du glömde bromsljuset :wink:

Hur långtid tar det innan det blir bes på bilen... :?: PÅ platts för en allmän vadslagning här :lol:

fj0
2005-04-25, 23:23
:nono: :cry: Nää.... Du glömde bromsljuset :wink:

Hur långtid tar det innan det blir bes på bilen... :?: PÅ platts för en allmän vadslagning här :lol:
hah. :P

Tror du dom är hårda på det? Hoppas jag kommer undan. ;)

MNS
2005-04-25, 23:36
Sätt på dom där sten cooa Aero reflexerna, fårlåt menar dom där DÖDS fula :shock: Så blir det lite lungnare, bilens lyktor är inte typ godkännda (E3 heter väll dom?) med den toningen ,alltså är dom olagliga vare sig du har reflexer eller ej även om det är lättare att komma i väg med en varning om dom sitter på.

fj0
2005-04-26, 00:10
Sätt på dom där sten cooa Aero reflexerna, fårlåt menar dom där DÖDS fula :shock: Så blir det lite lungnare, bilens lyktor är inte typ godkännda (E3 heter väll dom?) med den toningen ,alltså är dom olagliga vare sig du har reflexer eller ej även om det är lättare att komma i väg med en varning om dom sitter på.

aero reflexerna?

MNS
2005-04-26, 04:28
Ja räda avlånga saker. 1cm hög och 7-9 cm långa. fäst med dubbelhäftande finns hos MINI.

fj0
2005-04-26, 10:35
Ja räda avlånga saker. 1cm hög och 7-9 cm långa. fäst med dubbelhäftande finns hos MINI.
Jag var precis i kontakt med mini, servicedelar, och generalagenten, fick reda på att dom hade, inte inne men dom kunde beställa, 223kr tror jag dom gick på, men man skulle borra och såga. :? :?

Kolla min tråd på zatzy där har jag visat bilder på minis med reflexer, är det dom?

MNS
2005-04-26, 10:43
Ja räda avlånga saker. 1cm hög och 7-9 cm långa. fäst med dubbelhäftande finns hos MINI.
Jag var precis i kontakt med mini, servicedelar, och generalagenten, fick reda på att dom hade, inte inne men dom kunde beställa, 223kr tror jag dom gick på, men man skulle borra och såga. :? :?

Kolla min tråd på zatzy där har jag visat bilder på minis med reflexer, är det dom?

Öhh.... okej :?: är det skillnad på mc/mcs aero blinkers? johan fick med ett par lösa (tror jag) och i mini katalogen så finns det bilder på någon som har satt sånna reflexer (utan hållare) vid det ferorerade nät liknande saken bak.

Lagen säger iog att dom måste sitte med en viss bredd och dom får inte sitta för långt ner. Måste man borra så köp ett par andra reflexer men bakljusen är fortfarande lika olagliga oavsett reflexer och åka runt med reflexer är ju inte så upphettsande... :oops:

fj0
2005-04-26, 11:17
Ja räda avlånga saker. 1cm hög och 7-9 cm långa. fäst med dubbelhäftande finns hos MINI.
Jag var precis i kontakt med mini, servicedelar, och generalagenten, fick reda på att dom hade, inte inne men dom kunde beställa, 223kr tror jag dom gick på, men man skulle borra och såga. :? :?

Kolla min tråd på zatzy där har jag visat bilder på minis med reflexer, är det dom?

Öhh.... okej :?: är det skillnad på mc/mcs aero blinkers? johan fick med ett par lösa (tror jag) och i mini katalogen så finns det bilder på någon som har satt sånna reflexer (utan hållare) vid det ferorerade nät liknande saken bak.

Lagen säger iog att dom måste sitte med en viss bredd och dom får inte sitta för långt ner. Måste man borra så köp ett par andra reflexer men bakljusen är fortfarande lika olagliga oavsett reflexer och åka runt med reflexer är ju inte så upphettsande... :oops:
I see.

Men, hur hårda tror du snuten är på det?

MNS
2005-04-26, 11:25
I see.

Men, hur hårda tror du snuten är på det?

Blinkers? vart fick jag det ifrån :?: Menade ju reflex :!:

Har dom inget att göra eller du träffar på en trafickpolis alt mc polis så kommer dom ha anmärkning på det.

Spela dum och och säg att du inte vista att det inte var tillåtet (olaglit ska man inte säga) och att du ska genast åka hem och byta bakljusen och hoppas på att du slippet böter eller ombes