handdator

Visa fullständig version : Nyheter coopersweden.se



Johan W
2004-12-07, 13:08
Hallå!
Har tyvärr inte kunnat lägga den tid jag velat på forumet och sidan.

Ska försöka ändra på det och har börjat ta tag i några saker.
Tänkt uppgradera utrymmet från 125MB till 250MB (vi ligger på strax över 200MB för tillfället)
Ska fixa tillbaka lite roligare smileys ;) och eventuellt göra nån uppdatering på forumprogramvaran också.

Har ni önskemål på vad ni vill se på sidan? Ideér?

Martin
2004-12-07, 17:17
* Kunde var bra om man lade till en rubrik "filmer & videos" (på minsar runt om i minivärlden). Mer kan jag inte komma på.
* Kanske ett ställe man tipsar om nya länkar (minibutiker på nätet).



/en som bsöker forumet dagligen :wink:

Annars ett stort tack till dig johan som förgyller vardagen på jobbet :D

Johan W
2004-12-07, 17:26
Ska jobba för att det ska bli ännu bättre :)

fj0
2004-12-07, 17:43
Jag kanske är överaktiv ;) men lite mer aktivitet på forumet skulle inte sitta helt fel :(

Johan W
2004-12-07, 18:46
Lite nya smilies :grin:
Mer kommer allt eftersom
:wheelchair:

MNS
2004-12-07, 19:03
:nana: :titanic: :bath: :toilet: mera,mera.... :grin:

Ett önskemål är att ha oblikatorisk email vid regristering av flera anledningar inte minst att den största anonymiteten försvinner...

Martin
2004-12-07, 19:12
Angående utrymme så tycker jag att 100kr i medlemsavg, är inte mycket (tycker jag, har man råd med en mini så har man....). När jag var med i gti-klubben så låg den på ca 250-300 har jag för mig. Kan vara en idé att höja avgiften, så kan det bli investeringar i uttrymmen & dylikt.

Johan W
2004-12-07, 19:38
Länge fram så kanske det kan bli en liten höjning, nuvarande avgiften är egentligen tänkt som ett sätt att få klubben/forumet att gå runt. administrationen för t.ex. GTI-klubben är ju lite värre :)

Vi får se var det tar vägen :)

Skulle vara kul att utveckla själva siten lite till också :)

MNS
2004-12-07, 20:58
Angående utrymme så tycker jag att 100kr i medlemsavg, är inte mycket (tycker jag, har man råd med en mini så har man....). När jag var med i gti-klubben så låg den på ca 250-300 har jag för mig. Kan vara en idé att höja avgiften, så kan det bli investeringar i uttrymmen & dylikt.

i GTI klubben så får man ju i alla fall medlemskort... :lol: :wink:

Johan W
2004-12-07, 21:09
Angående utrymme så tycker jag att 100kr i medlemsavg, är inte mycket (tycker jag, har man råd med en mini så har man....). När jag var med i gti-klubben så låg den på ca 250-300 har jag för mig. Kan vara en idé att höja avgiften, så kan det bli investeringar i uttrymmen & dylikt.

i GTI klubben så får man ju i alla fall medlemskort... :lol: :wink:



Nu har jag försig tillgång till en färglaser på jobbet :D Kanske kan vara nått... Dock är min dator där jag har skissen och allt till kortet förstås helt paj nu (moderkortet åt skogen) men det lär fixa sig snart

MNS
2004-12-07, 21:12
Man kan nog skippa 2004's kort å göra 2005 i stället å då har du ju lite tid på dig å kan ta det i lungn å ro

Foppa
2005-04-03, 09:14
Man kan nog skippa 2004's kort å göra 2005 i stället å då har du ju lite tid på dig å kan ta det i lungn å ro

Ja eller kanke lika bra med 2006 .... :shock: :mad: :cop: :wink:

// FOppa

monks
2005-04-03, 11:56
:nana: :titanic: :bath: :toilet: mera,mera.... :grin:

Ett önskemål är att ha oblikatorisk email vid regristering av flera anledningar inte minst att den största anonymiteten försvinner...

problemet är att många skriver fel adress när de reggar sig, vilket resulterar i att de inte får ett aktiveringsmail,

ska iaf ta bort Gäst kontot så att man måste regga sig.

ska också bli obligatoriskt att skriva namn och stad i sin signatur.

fsaen denna tråden är ju jätte gammal.