handdator

Visa fullständig version : Nybliven MCS-ägare!



Gurra
2004-11-06, 18:24
Tjena!

Nu har jag äntligen blivit ägare till en Cooper S. Den blev en svart bil med vitt tak och ganska mycket utrustning.

Jag har gått och funderat på att köpa Mini ett bra tag och nu har det äntligen blivit av.

Jag har kört bilen några veckor nu och är mycket nöjd så här långt. :lol:

Jag tänkte lägga in lite bilder framöver när jag har betalt medlemsavgiften.

Ha det gott!

Johan W
2004-11-06, 18:25
Grattis och välkommen :)

Martin
2004-11-06, 22:55
Grattis... det börjar komma mcs ägare allt närmre skåne nu. :D

karin
2004-11-07, 17:13
:) härligt!!!
Var köpte du den? Jag köpte min i sthlm, men den är en "orginal"....
Hörs!

Gurra
2004-11-08, 17:54
Jag köpte min i Tyskland. Jag ville ha Navi i bilen men jag hittade ingen bil med Navi i Sverige så det fick bli en liten resa söderut.

fj0
2004-11-08, 18:21
hur är det med garantin då? någon på forumet hade väl fått vända sig till mini tyskland då ngt. gått sönder?

MNS
2004-11-08, 21:15
hur är det med garantin då? någon på forumet hade väl fått vända sig till mini tyskland då ngt. gått sönder?

Köper du bilen av en auktoriserad mini handlare i tex tyskland så får du Euro+ garanti som gäller i hela europa

Martin
2004-11-09, 06:09
hur är det med garantin då? någon på forumet hade väl fått vända sig till mini tyskland då ngt. gått sönder?
Garantin gäller i severige, men när min bil gick i sönder så fick jag vända mig till mini assistance (Tyskland), När man behöver "Mini assistance" ska man vända sig till det landet bilen är sålt i... :?

fj0
2004-11-09, 08:52
hur är det med garantin då? någon på forumet hade väl fått vända sig till mini tyskland då ngt. gått sönder?
Garantin gäller i severige, men när min bil gick i sönder så fick jag vända mig till mini assistance (Tyskland), När man behöver "Mini assistance" ska man vända sig till det landet bilen är sålt i... :?
Ok, då har jag fått det om bakfoten, kan du förklara när man behöver kontakta "mini assistance"? i vilka ärenden måste man vända sig till dom?

Martin
2004-11-09, 14:15
hur är det med garantin då? någon på forumet hade väl fått vända sig till mini tyskland då ngt. gått sönder?
Garantin gäller i severige, men när min bil gick i sönder så fick jag vända mig till mini assistance (Tyskland), När man behöver "Mini assistance" ska man vända sig till det landet bilen är sålt i... :?
Ok, då har jag fått det om bakfoten, kan du förklara när man behöver kontakta "mini assistance"? i vilka ärenden måste man vända sig till dom?
T ex när du står mitt i centrala sthlm och din mini börjar koka.. Då ringer du dom så bärgar dom den till närmasta BMW ställe.