handdator

Visa fullständig version : en vecka senare...



tobbe
2004-07-26, 23:27
hej igen! Det tog bara en vecka efter solna snubben kuggat mig på uppkörningen tills jag hade lappen i hand. Fick måndagen efter en ny tid, den 3:e augusti i tranås. F*n skall jag till tranås och göra tyckte jag och ringde sista minuten-tiderna hela veckan och på torsdagen den 15:onde fick jag en tid i farsta och fixade det! Nu har jag lånat en jävla skit mazda 626 tills coopern kommer. Försöker att påverka alla i min närvaro att köpa ny bil (gissa vilken?) och kollar regnummer på varenda cooper / s som jag ser...kul! :D (har sett en leasad cooper s i Ålstäket med reg nr:TPO 929, med cooper sweden klistermärke!! vem kör, jag jobbar i gustavsberg.)

Hobbe
2004-07-27, 08:52
Grattis till lappen !

Nu blir det svåra att försöka behålla lappen.
Foppa kanske har lite goda råd :twisted:

Foppa
2004-07-27, 10:27
Grattis till lappen !

Nu blir det svåra att försöka behålla lappen.
Foppa kanske har lite goda råd :twisted:

Grattis till lappen Tobbe !!

Hmmm som Hobbe sa, det svåra är att behålla lappen.
men lite predikan sitter kanske på sin plats..

1. Håll gällande hastighet (speciellt på in/utfarter från städer och hastighets sänkningar frång 110-70 osv.)

2. Håll avstånd 3 sekunders regeln gäller...

3. Bli medlem i polisvarning.com (är ej själv medlem men dem säger att det funkar bra)

Lite tips bara.

// Foppa

Mdnrun
2004-07-27, 14:09
Grattis Tobbe,jag blev också kuggad i Sollentuna förra året fast jag har kört i 14 år typ men sen fick jag ny tid i Farsta och tog den där, dem e sjyssta där, snackade lite med snubben medans vi åkte,han fråga lite om bilar,pratade lite om import osv....sen fick jag lappen,han hade en massa örhänge och ringar,blev rädd att han skulle kugga mig men han va sjysst!