handdator

Visa fullständig version : Klistemärken



KIT
2004-07-26, 10:15
Finns det några fler av dom där snygga CooperSweden klistemärken kvar? Skulle vilja dekaltrimma lite... :lol:

Martin
2004-07-26, 18:52
Finns det några fler av dom där snygga CooperSweden klistemärken kvar? Skulle vilja dekaltrimma lite... :lol:
Ska göra ett dekaljobb i helgen, kör några coopersweden dekaler då
Maila din adress till mig så skickar jag upp !

tobbe
2004-08-30, 20:28
Skulle du kunna maila till mig med??

MNS
2004-08-30, 23:46
öbbbb...stopp å belägg.
Dekalerna ska ju vara en medlemsförmån :wink: men har Martin tid och ork så får han ju självklart skicka dom men rätt ska va rätt igentligen

J©KE
2004-10-03, 21:33
Finns det några fler av dom där snygga CooperSweden klistemärken kvar? Skulle vilja dekaltrimma lite... :lol:

Ja gör hela bildekorer om du vill.

J©KE

Johan W
2004-10-04, 09:45
J©KE som gjorde dekoren på min bil :) blev bra som satan

KIT
2004-10-04, 15:32
Synd att du inte sa det lite tidigare, har precis dekaltrimmat till företaget. Nästa gång kanske...

Har du även CooperSweden märken eller, skulle behöva sätta dit ett par på Bettan!

Kolla vad du tycker...
http://groups.msn.com/_Secure/0VAAAAJQZ4ivmzKzHLOMa1ecZkBeneqoCyxRaJl40C!9vUIc75 JrU2mI5Nk9URkQAa8AL5fz1wcQ!v5hOZZ*i8eb9LR0rtH2Hh2! byVJHqhbTQBcyZ!uNxoNB0ytNfdjD/145_4542.JPG?dc=4675490842616197776

Johan W
2004-10-04, 21:53
cooperswedendekaler skulle vara najs, tyvärr har det blivit en massa jobb/kvällsjobb/helgjobb på sistonde så det har inte blivit så mycket gjort alls gällandes coopersweden... :(

tobbe
2004-10-05, 20:17
Jaa, det skulle vara snyggt med lite reklam. Jag blev "betalande medlem" som det så fint heter i hopp om att man i alla fall skulle få ett medlemskort. Klistemärken var det ju också snack om men det får man väl titta i stjärnerna efter...Enl. tidigare inlägg fick man ju bara göra reklam för coopersweden klubben genom klistermärken om man var medlem. Detta rimmar illa! Man blir lovad en del grejer som ej levereras. Det minsta jag förväntar mig är att berörd part hör av sig till mig med en förklaring... :? :cry: :evil:

Johan W
2004-10-05, 20:41
:oops:
Angående medlemskorten har jag en design klar, lamineringsutrustning har jag också det enda jag har haft brist på är tyvärr tid, jag jobbar normal ungefär 14dagar i stöten, ledig två dagar jobbar 14 osv.. Haft en veckas semester iår.. Så dom få dagarna man har ledigt har tyvärr gått till andra saker.
Att få fart och få ut lite dekaler och annat är likaså ett problem, har helt enkelt inte haft tid att ringa runt och leta dekalfirmor osv...

Martin
2004-10-05, 20:50
du kanske leter efter lite support. :roll:

MNS
2004-10-05, 23:43
Jaa, det skulle vara snyggt med lite reklam. Jag blev "betalande medlem" som det så fint heter i hopp om att man i alla fall skulle få ett medlemskort. Klistemärken var det ju också snack om men det får man väl titta i stjärnerna efter...Enl. tidigare inlägg fick man ju bara göra reklam för coopersweden klubben genom klistermärken om man var medlem. Detta rimmar illa! Man blir lovad en del grejer som ej levereras. Det minsta jag förväntar mig är att berörd part hör av sig till mig med en förklaring... :? :cry: :evil:


Jag har aldrig sagt att du inte får göra reklam för klubben, för det får alla som vill men du skulle inte få någon dekal gratis eftersom du inte var betalande medlem och vi har medlemar som har väntat längre på sina :!:

Johan har förklarat läget och han är ju inte mer en människa.

//Martin

Johan W
2004-10-06, 12:30
du kanske leter efter lite support. :roll:

Jotack :)

Martin
2004-10-06, 14:20
du kanske leter efter lite support. :roll:

Jotack :)
dra ett pm el ring så kan jag hjälpa dig.