handdator

Visa fullständig version : Reperasjoner på garanti....



ibsen
2004-07-09, 10:11
På det gamle forumet, så skrev jeg at jeg hadde fått ny software og frontrute på garantien.
Nå har jeg hatt bilen inne igjen, har fått nye extra lys framme og nye baklykter. Lysene framme hadde begynt å ruste under, og den ene baklykten var det "sprekker" i, og den andre var det vann i.
Jeg hentet bilen og kjørte den hjem, men da ga servostyringen opp, så jeg må ha ny servo pumpe + ledningsnett pga irr. Dette også på garanti.
Videre så skal det skiftes vindusheis på førerdør, da denne hyler/piper spesielt når viduet skal opp. Jeg håper at denne også går på garanti.

Bilen er nå 1 år gammel, og kjørt 21000 km.

monks
2004-07-09, 11:16
tråkigt att höra att du har haft så många fel på din bil, har nog itne hört nån annan med alla de felen på en och samma bil. men ser man positivt på det så har ju det gått på garantin.

lycka till!

Foppa
2004-07-09, 12:36
Håller med Monksen, trist att du har fått så många fel på bilen... Kanske är det du som är den lyckliga och fått alla fel???

Men det är bra med garanti.

// Foppa

ibsen
2004-07-09, 14:07
Så lenge alt blir ordnet på garanti, og at jeg slipper å krangle, så går det fint.

Johan W
2004-07-09, 16:04
Mina bakljus har också sprickor, har lite grejer jag ska ta upp med verkstaden när det blir dags för inspektion 1 om cirka 700mil...

ibsen
2004-07-17, 02:38
Huff, dette tar tid!!! Nå har Mini'en stått på verksted siden sist fredag, og jeg har låne bil. Jeg har kjørt Toyta Corolla i en uke nå!!! Jeg LENGTER etter Mini'en, og jeg kan garantere at jeg ALDRI skal kjøpe/eie en Corolla:-)

Johan W
2004-07-21, 13:15
Haha.. vet att BADaniel svär lite nu när han sitter i en SAAB 93 1.8T.. Han verkar verligen älska den SAAB:en :roll:

Håkan
2004-10-05, 20:46
Har en tid den 13/10 för garanti åtgärder men så i dag ringde dom och frågade om jag kunde komma den 18/10 . ne den kommer i dag på bärjare :x men så e de de att den går till närmaste verksta.
Tängte fråga bärjan om de kunde åka till borgs men så ringde jag till borgs å frågade vad dom tyckte om jag skulle ta de i solna iallafal, ja de går nog fortare sa dom.
har pratat med dom i solna där den står nu och de sa att diffensiralen,växellåda en vecka från tyskland. så "tubben" står å väntar på en växellåda :cry: så länge uttan suck....sedan till borgs för de andra för de e bestält redan.