handdator

Visa fullständig version : Underforum för lokala träffar ?



pmansson
2013-11-28, 10:54
Hej alla,

Klurar lite på om detta är ett problem eller inte, men alla i hela landet är kanske inte intresserade om vi i väst har lokala träffar (Trollhättan, ljudträff, m fl). Framförallt inte alla inlägg INNAN träffarna, men kanske bilder FRÅN träffarna.

Ser att det finns underforum för "Medlemsrabatter".

Teknikansvariga:
Skulle man kunna skapa underforum för lokala träffar? Men att sommarträffar, banträffar m.m klassas som nationella.
Och optimalt om man själv kan kan välja regioner vilka man kan prenumerera på och vilka som visas på startsidan.

Som det är nu riskerar ju en del "väsentligare" inlägg att rasa ned snabbt i listan och därmed kanske missas!

Kommentera gärna!

Hagatorpet
2013-11-28, 12:31
Jag tycker det är bra som det är nu....
man får inspiration och ideer när andra har träffar och vi är ju en förening..
man kanske också missar en träff, för att den är i fel region, när man är på resande fot
jag tycker det är intressant att läsa innläggen om träffarna i övriga landet också

Fredrik
2013-11-28, 13:02
Jag instämmer till fullo med Owe, kul och bra att se att det händer saker i NMCS-Sverige.
Tror det är av yttersta vikt för eventuellt tillkommande medlemmar att se att det förekommer olika aktiviteter.
En klubb utan aktiviteter är enligt min åsikt ingen klubb.

GPHelena
2013-11-28, 13:05
Jag tycker att Peters idé är bra i grunden, men eftersom det inte skrivs så jättemycket så fungerar det nog bra som det är idag.

Urban Mini
2013-11-28, 16:05
Instämmer med majoriteten att det under omständigheterna är bra som det är. Växer vi, vilket jag hoppas, så kan det vara läge att dela in klubben i olika avdelningar. Jag personligen skulle lätt köra 50 mil om något kul vankades, lätt att missa om man bara är prenumerant av sitt närområde. Men som sagt en bra ide i grunden.

Minid
2013-11-28, 17:45
Jätte god ide men flödet är ännu inte så stort så , som Owe säger, lätt att någon missar en träff..

mopack
2013-11-29, 12:38
Jag stämmer in med kören, tror det är för lite aktivitet här för att dela upp det. Däremot borde vi bli bättre på att annordna banaktiviteter, träffar, osv....men det är en helt annan grej det :)

Mvh / Alex

Urban Mini
2013-11-29, 22:33
Jag stämmer in med kören, tror det är för lite aktivitet här för att dela upp det. Däremot borde vi bli bättre på att annordna banaktiviteter, träffar, osv....men det är en helt annan grej det :)

Mvh / Alex

Följ mina fotspår nu så kommer det spåra ur med träffar och aktiviteter :D Vi kan ju omöjligen bli uttråkade när vi har våra bilar med oss ;)