handdator

Visa fullständig version : Många JCW till salu under våren 2013



Fräsen
2013-05-17, 06:52
Hej!

Intressant reflektion är att det var ovanligt många JCW till salu nu. Prisbilden verkar har rasat rätt rejält ......Och det är flera som inte är med i klubben * vad jag vet*

Nina
2013-05-17, 09:56
Hej!

Intressant reflektion är att det var ovanligt många JCW till salu nu. Prisbilden verkar har rasat rätt rejält ......Och det är flera som inte är med i klubben * vad jag vet*Kan bero på att det är något sämre tider och folk släpper belånade bilar till förmån för annat billigare och utan lån (?). Men visst, flera stycken finns nu på Blocket såg jag, ovanligt många. Kanske de väntat in säsongen bara.

tarko
2013-05-17, 10:00
skumt, hur kan man vilja skiljas ifrån världens roligaste småbil:)?

dom 2 svarta från 2011 med ljus läderklädsel kommer från ett och samma konkursbo men 1 hamnade i gbg och 1 i stmhl. lustigt att det skiljer 30000 mellan de 2 - dom har samma utrustning och har gått lika långt...

acarlborg
2013-05-18, 13:50
skumt, hur kan man vilja skiljas ifrån världens roligaste småbil:)?

Jag har beställt en helt ny bil och dessvärre ingen plats i varken ekonomi eller garage för MINI'n - men jävulskt rolig bil att köra. Väljer att sälja min bil nu på grund av just säsong men trist att prisbilden fallit. Köpte min för 1 1/2 år sedan och ser fram emot en rejäl värdeminskning.

Men samtidigt kul för nästa ägare som förmodligen gör en bra affär.