handdator

Visa fullständig version : Startnummer MiniCup 2011



Thomas
2011-04-21, 20:45
Startar en ny tråd så vi får fokus på frågan. Premiären närmar sig med stormsteg och det gäller att vara förberedd. Är det någon fler än jag som behöver startnummer? Beställer vi tillsammans så blir det billigare. KIT kanske skall byta till No. 1 (inte 01 väl?)? Snabba svar vore bra så skickar jag vidare till Robert som ordnar resten.

Hobbe
2011-04-21, 21:13
Det kommer att gå alldeles utmärkt att använda sitt medlemsnummer som startnummer.
Medlemsnummerlapparna till bilen kommer som vanligt med posten för fäste på lämpligt ställe tex sidorutorna innan Mantorp.

Ska nya startnummerdekaler tillverkas? Själv plockade jag bort mina gamla från dörrarna nu i våras.
Om nu MINI Cup-förarna vill fortsätta att ha egna startnummerdekaler så kan ju motsvarande medlemsnummerlapparna tillverkas med samarbetsloggorna och bibehållet medlemsnummer som startnummer.
Enkelt, billigt, och kan lätt plockas bort när så önskas.

Thomas
2011-04-21, 22:33
Det kommer att gå alldeles utmärkt att använda sitt medlemsnummer som startnummer.
Medlemsnummerlapparna till bilen kommer som vanligt med posten för fäste på lämpligt ställe tex sidorutorna innan Mantorp.

Tack för det Hobbe. Det blir en utmärkt lösning. Case closed.

KIT
2011-05-01, 17:20
Startar ju hemskt gärna med nummer 1, det går väl fortare då!?

Startar en ny tråd så vi får fokus på frågan. Premiären närmar sig med stormsteg och det gäller att vara förberedd. Är det någon fler än jag som behöver startnummer? Beställer vi tillsammans så blir det billigare. KIT kanske skall byta till No. 1 (inte 01 väl?)? Snabba svar vore bra så skickar jag vidare till Robert som ordnar resten.

dvorak
2011-05-01, 20:52
Lindell har inte kvar sin Mini så 1 är ledigt, go for it!

KIT
2011-05-01, 21:37
Då kör vi på det!