![]() |
|
|
#341 |
|
Betalande Medlem
Reg.datum: sep 2008
Förnamn: Peter
Län: Västra Götaland
![]() ![]() |
Jag gömde mig i mörkret under E6
Jag passar också på att köra cab nu när det är så fint
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Ordförande
|
Lappade en blå Cooper R50 i Stinsens köpcentrums P-garage för några dagar sedan
![]() Har under de senaste dagarna sett ett par R50, R55 samt R56 på rull - ingen har dock vinkat tillbaka
För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). MINI Cooper S R56 2007, Laser Blue/White, nedlackerad "Paint Worx style". F.D. MINI Cooper 2002, Chili Red/White. |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Moderator - #13 MiniCup
|
En av ett gäng minisar på rhodos......
För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). :: För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). #13 MiniCup 2010 --------------------------------------------------------- reg. datum på forumet 2005-04-07 |
|
|
|
|
|
#344 |
|
Betalande Medlem
|
Träffade på en engelskregistrerad Svart Mini Cooper S i Höganäs igår, med ratten på rätt sida som han sa. Han hade fått tejpa framlyktorna så han inte bländade sina medtrafikanter. Såg sedan en till svart Mini Cooper, det rullar nog lite turister i lilla Höganäs.
|
|
|
#345 | |
|
Betalande Medlem
|
Citat:
Då är dom inte riktiga minientusiaster......
|
|
|
|
#346 |
|
Betalande Medlem
Reg.datum: jan 2010
Förnamn: Emil
Län: Stockholm
![]() |
Kan rapportera så här lite i halvtid på Rivieran att det är mycket vanligare med pimpade icke-S här. Och sen mycket vanligare med olika typer av utbytta back-/ytterspegelkåpor. Såg en i mina ögon konstig kombo av viper-stripes och rutigt tak!
|
|
|
#347 |
|
Owetheviking
|
Jag tror att jag mötte Pelle och Marie idag på väg hem från Falkenberg
Någonstans mellan Ullared och Älvserad Kan det stämma?
|
|
|
#348 |
|
Kassör/posör/dekalmontör
|
En fin R53 Works med tillhörande ägare som jag inte uppfattade namnet på här i Grängesberg som stod utanför huset och spanade på min bil när jag kom ut
![]() Skicka PM till mig så får du listen som vi pratade om!
För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). » För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). » KLUBBENS KONTON: PG: 46 53 21-8 BG: 277-5815 Behöver du ny klubbdekal? Skicka PM till mig! Bli medlem i gruppen För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). du också! |
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Evenemangsansvarspojk Öst
Reg.datum: jan 2008
Förnamn: Christopher
![]() |
Citat:
Hur kändes det?
|
|
|
|
#350 |
|
Kassör/posör/dekalmontör
|
Jag tar täten och mini-missionerar på semestern, någon som övriga purister bör ta efter.
För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). » För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). » KLUBBENS KONTON: PG: 46 53 21-8 BG: 277-5815 Behöver du ny klubbdekal? Skicka PM till mig! Bli medlem i gruppen För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). du också! |
|
|
|
|
|
#351 |
|
Ordförande
|
Igår på väg till MINI Stockholm (vart annars
) hade jag sällskap på Kungsängens motorvägspåfart av en tjej i en SS R56 One.Jag körde om och vinkade och hon besvarade vinkningen. När jag svängde av E18 vid Stäket körde hon om och vinkade igen Nu ska jag ta mig tusan se vars den bilen står för att utdela 1 st NMCS flyer
För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). MINI Cooper S R56 2007, Laser Blue/White, nedlackerad "Paint Worx style". F.D. MINI Cooper 2002, Chili Red/White. |
|
|
|
|
|
#352 |
|
Betalande Medlem
Reg.datum: jun 2010
Förnamn: Sandra
Län: Västra Götaland
![]() |
Trevligt trevligt!
Såg hela tre stycken Mini idag... här i uddevalla... inte allt för ofta man gör det. Först körde jag om en svart Clubman med silver tak vid 18 tiden... gjorde tummen upp men ingen reaktion tbx... Sedan strax efter när jag parka på Torp Köpcenter, strax utanför stan såg jag dessa två godingarna. En Mini One och en jättesnygg Clubman Sport... |
|
|
|
|
|
#353 |
|
Betalande Medlem
Reg.datum: jan 2010
Förnamn: Emil
![]() |
Tummen upp för bildspottning!
|
|
|
#354 |
|
Owetheviking
|
Skall en tur till öland i morgon
alla Minisar jag ser kommer med här så glöm ej att vinka
|
|
|
#355 |
|
Moderator - #13 MiniCup
|
glöm inte kamera!
För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). :: För att se länkar och bilder i signaturen måste du ha skrivit minst 10 inlägg (0 skrivna). #13 MiniCup 2010 --------------------------------------------------------- reg. datum på forumet 2005-04-07 |
|
|
|
|
|
#356 |
|
Owetheviking
|
såg 3 stycken
första på väg 25 mitt mellan Växjö och Nybro en cabbe var det sen mötte jag en cabbe till på Öland den tredje mötte jag i Lessebo tror jag det hette ![]() Jag blinkade med ljuset och vinkade. Ingen hejade tillbaka Körde på kapp med en låg sportbil men det tar jag i en annan tråd
|
|
|
#357 |
|
Betalande Medlem
|
Har varit på en liten Malmö tur idag. Mötte en vit Clubman på motorvägen vid Fjälkinge, halvminuten senare en röd och svart Clubman, rena Clubman epidemin
På hemvägen en silver MCS efter Lund. I Tollarp mötte vi en gul.
Senast redigerad av PurpelHaze den 2010-07-31 klockan 22:20. |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Moderator - #13 MiniCup
|
Den gula var säkert chrilleNo5's mammas
![]()
|
|
|
|
|
#359 |
|
Betalande Medlem
|
En R56 i Åkarp minsann! Inte var dag!
Igår dök en skön PW/B R56 upp hemma i Åkarp. Kan det ha varit LasseRino som var ute på en tur kanske? Eller någon annan som känner sig träffad?
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Betalande Medlem
|
Åkte ner till Malmö idag, såg en röd/vit Mini Cooper, R50 med takbox på, coolt. Såg även en clubman, svart med grått tak och gråa stripes......
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Cooperspotting 2009 | JohanH | Allmänt | 391 | 2009-12-22 13:27 |
| Cooperspotting på hitta.se! | Rasmus | Allmänt | 50 | 2009-07-15 21:51 |
| Cooperspotting 2008 | RobertH | Allmänt | 495 | 2008-12-28 18:37 |
| Cooperspotting November 2007 | Marcus | Allmänt | 62 | 2007-12-25 12:02 |
| Cooperspotting ! | RandyPiper | Allmänt | 94 | 2007-03-30 00:01 |